Haha grapjas ik werd ook aangevallen door 10 hyena’s en vervolgens word mascha helemaal gebasht
Helemaal gebasht? Je kan ook overdrijven. Je zit nog niet zo lang in dit topic zeker, he?
Excuse you zij zit al sinds 2005 op het ellegirlforum dus wie zijn wij nou helemaal hè.
Je begeeft je in sommige topics in een wespennest
Oh, durf ik wel tegen de legend herself?
Met 1 of 15 accounts…
echt een krabbenmand dit!
Misschien is het vrijstaand?
In het centrum van Amsterdam?
Nee ze heeft ooit uitgelegd dat het een project is met tussenwoningen geloof ik. Maar dat is al lang geleden, dan zal het wel allemaal tegelijk worden opgeleverd en niet nog een jaar tussen herrie zitten verwacht ik. Al heb je denk ik nooit echt de rust zo midden in de stad?
Ze hebben ook al heel lang de sleutel dacht ik?
Dan is dat geklus misschien al klaar bij de buren.
Maar dan kunnen ze daar toch gewoon vast in een kamer gaan wonen? of werkt dat zo niet? Dat scheelt een huurhuis EN vakantiehuis. Zou ik iig doen. Een keuken hebben ze ook niet perse nodig want ze bestellen 9 van de 10 keer. Een bed en wat speeltjes voor die kleine en een bureautje en je kunt ff 2 maandjes vooruit toch? Lijkt me minder gedoe, en je bent altijd al op locatie van het huis als er iets geregeld moet worden. Goeie wifi, katten vast mee etc.
Er zijn nu na 1,5 jaar in deze nieuwbouwwijk nog mensen de tuin aan het aanleggen of zoals wij nu pas de overkapping. Elk weekend nog klus herrie in de wijk…
En die teeeegels, ergste geluid wat er is.
Nee dat is veel te makkelijk, het moet wel omslachtig zijn.
Ja goede. Nu eten ze ook altijd op de grond
Ze hebben ook 80 wandelwagens die ze moeten mee nemen. Gaat nooit passen in 1 kamer
Ja dat zouden wij normale mensen doen.
Jaa de big american lifestyle gaat dan niet op, koken voor een heel weeshuis en 15 kledingkasten, 8 kinderwagens enzo moeten ze dan helaas even laten voor wat het is, dat is natuurlijk geen leven. Ik zie een hele volksverhuizing voor me naar zo’n natuurhuisje. De mensen op dat park zien je aankomen met 5x een normale inboedel.
Misschien huren ze 2 huisjes naast elkaar, een om in te wonen en de rest voor al hun “minimale” spullen.
Dus nog buren onder zich? Nee vlg mij niet
Ja volgens mij zijn de slaapkamers op de begane grond/kelder en zouden ze boven wonen? geen tuin maar wel een dakterras en water voor de wet foef boot.