Ik dacht dat dus ook. Dat ze zeiden dat er in het complex nog veel werd verbouwd en dat ze daarom ook wat langer in dat huurhuis zouden blijven.
In het nieuwe huis hebben ze geen tuin nee. Wel een balkon zeiden ze
En ieder hun eigen badkamer dat is wel echt nodig met 2 personen.
Geen tuin, geen overlast van buren, veel natuur, geen geluidsoverlast, en lekker geisoleerd.
Hun nieuwe huis:
Sneu voor Mila, waar moet ze dan terecht met haar liefde voor haar.
Ik lees ineens van alles over boten maar willen ze echt een boot gaan kopen? Of hebben dat al gedaan? Willen ze daarmee echt gaan ergens varen of op de grachten?
Of was het ineens āiedereen die mij al lang volgt weet dat ik echt al jaren obsessed ben met botenā en is dat het
Dat laatste.
Uiteraard.
Ja dat laatste want op AL haar visionboards had ze ook al boten staan dus ze is Ʃcht al jaaaaaren obsessed. En nu zaten ze te kijken naar een sloep ofzo van 18k
Boten zijn ook gewoon niet grappig duur. Mijn ouders hadden ooit een simpel bootje en die was al 10K. Weggedaan want ook met liggeld enzo en de toen vaak matige zomers was het het niet waard. Al hoor ik ze nu ook weer vaker over (rip mn erfenis)
Pff wat een onzin allemaal weer joh. Als je 2,5 maand weg gaat neem je je katten toch gewoon mee en klaar is kees. Ze zullen wel een vakantiehuis hebben geboekt waar dat niet mag. Dat weglopen is ook onzin want ze mogen toch niet naar buiten.
Mascha zegt vandaag dat ze een weekje in een vakantiehuisje gaanā¦
Hahaa nog een huis er bij
Ik heb het even teruggekeken want ik was confused.
De Dyson geeft nu niks meer aan, maar er wordt nu ook niet meer verbouwd, toch zijn ze naar vakantiehuisjes aan het kijken, maar dan voor een week.
Met andere woorden: de buren zijn gewoon klaar, dus er is geen reden meer om naar een vakantiepark te gaan, maar ze willen het toch, dus gaan ze gewoon een weekā¦
En bespaar je de vlog te kijken, je ziet Mascha 5 minuten blokken in een doos stoppen.
De blog is van een week geleden.
Dat ze 2,5 maand naar een huisje gaan hebben ze het nu pas een paar dagen over op insta.
Dat is dus wel recenter nieuws.
Ik zou ook wel een maand willen. Heerlijk!
Ohjaa irritant die week vertraging, je hebt gelijk!
Ik zou ook best twee maanden op een vakantiepark willen zitten, maar niet als ik elke dag nog steeds op en neer naar huis moet om daar de katten te voeren en spullen in de herrie uit te zoeken.
Eh, nee inderdaad.
Ik neem dan wel gewoon mijn twee hamsters mee.
Wat is hier mis mee dan?
Dr haar ziet er niet echt glanzend en gezond uit imo.
Het haar? Lijkt me duidelijkā¦
Het is dof en pluizig. Niets mis mee, maar niet echt een top reclame voor zulke dure producten.