Beutyblogtopic XL #11

Het duurde bij mij ook even voordat ik haar haren zag :grin:

4 likes

Was mij ook al duidelijk na de reactie van JustinBieber hierboven…

1 like

Sorry hoor :sweat_smile: die reactie had ik niet gezien.

11 likes

Een warmere haar en wenkbrauwkleur zou haar volgens mij zo mooi staan :heart_eyes: wenkbrauwen lijken nu haast een beetje groenig

1 like

Ben benieuwd wat mn moeder daarvan vind

2 likes

Zong Davina (Davinia?) ook? Heb ik gemist

Bij Vera? :wink:

Bij het Songfestival wel ja! Een nummer over water

1 like

Oh haha scusi verkeerd topic

1 like

Schijnbaar heeft Mascha een editor? Ik dacht dat zij en krek dat deden. En alsnog 0 kwaliteit in de videos. En ze gaan terwijl ze in een vakantiehuisje zItten ook nog eens een nachtje op vakantie in een ander huisje… Kan gewoon! Ze gaan 3 huisjes bekijken, waarvan 1 vakantiehuis zodanig groot is dat gevalletje kamperen met een feesttent word, en dan moeten ze natuurlijk kiezen terwijl iedereen weet dat ze voor het grootste huisje gaan want foefs. Deze mensen :open_mouth:

19 likes

ja hoor sjerrie heeft weer eens een plant gescoord “van een particulier” en verkoopt nu ongewortelde stekken voor €75 per stuk…

20 likes

Ik heb helemaal geen verstand van planten maar zijn dit normale bedragen? :flushed:

5 likes

Klopt, voor de beautygloss video’s heeft ze een editor!

1 like

Ah ik vind het best slim dat ze dit uitbesteed eigenlijk. Volgens mij doen bijna alle grote YouTubers dit. Wat ik dan weer niet snap is waarom ze hetzelfde ook niet voor Vloggloss doet? Dan zou ze aan het einde van de dag alle beelden op kunnen sturen en zou de vlog bij wijze van de volgende dag al online kunnen staan. Dan kan ze eindelijk afscheid nemen van die week vertraging.

4 likes

Ja… Volgens mij besteedt ze Beautygloss ook alleen maar uit omdat Gregor daar geen oog voor had (vertelde ze laatst in de vlog)

4 likes

Oooh ik dacht voor de vlogs

@Lula vertel het ons

2 likes

Geen oog voor. Hij heeft natuurlijk alleen oog voor fasjun

5 likes

Weet niet of het hier laatst al besproken was, maar zag op de insta van Gregor dat hij niks meer voor Man Cave doet omdat al zijn video’s standaard demonetized worden omdat hij ooit een video over alcohol gemaakt heeft.

Misschien dat ze daarom alcohol opeens zo erg haten haha

37 likes

Nee

5 likes

Ongewortelde stekken? Gewoon een afgeknipt stuk plant dus?

59 likes