Beutyblogtopic XL #11

Oh dat valt me ergens eigenlijk nog mee

Ja als er geen nieuwe groeipunten aan de stek zit heb je er alsnog niks aan. Leuk om naar te kijken maar dan gaat er niks gebeuren.

3 likes

Gaat Cynthia weer een boek uitbrengen? Zie iets bij Blossom Books voorbijkomen. Weer met het Structuurjunkie thema.

Ik kwam er laatst achter dat het geen link is maar een screenshot. :woman_facepalming:

8 likes

Je riep me?

67 likes

hahaha ik dacht dat ik deze nog nooit echt bekeken had maar ik zie m’n comment van 4 jaar geleden staan :sweat_smile:

3 likes

Ik vond het deze keer al lang duren

1 like

Oké ik ben nu helemaal in de war. Het was een paar weken geleden toch geen link en hierboven wel. :scream:

3 likes

@Spaarlamp begs to differ

2 likes

Ik heb missh te weinig groene vingers hiervoor maar wat bedoelt ze nou precies? Een stek, maar dat is toch nooit een groot blad?
75 euries wow, bedoelt ze niet 75 cent?

6 likes

Haha ja een stek is gewoon een stuk plant waaruit weer wortels en dus nieuwe bladeren kunnen groeien! En vaak zijn stekjes idd klein, maar een stek kan ook 1 of 2 bladeren van een grote plant zijn.

4 likes

Ik ken iemand die die wit met groene stekken verkoopt en hij vraagt er 25 per stuk voor. Zou 75 daarvoor al heel veel vinden, laatst staan deze normie monstera. Ik heb voor een hele monstera 40 euro betaald :joy:

1 like

Ze post een plaatje, niet het filmpje.

4 likes

Niet altijd :eyes:

10 likes

Is dit soort van een westside-peace-Babylon-hoi teken?

afbeelding

15 likes

Mascha: we gaan het minimale meenemen naar het vakantiehuisje. Eerste wat ze zeggen mee te nemen: een airco.

50 likes

Misschien is het een spon van Dy/son? Eerst was dat apparaat al de reden dat ze naar een vakantiehuisje moesten, misschien moet een apparaat van dit merk nu ook mee naar het huisje. #eerstelevensbehoeftes

11 likes

Hahahah dat zou wat zijn :rofl:.
You never know…

Het was in ieder geval zo dat ze vakantiehuisjes aan het kijken waren en 1 huisje was heel heet. Ze deden ook meteen de ramen en deuren open onder het mom: oh dat scheelt. Zou het dan wel meevallen?

Ik denk alleen maar: als het nu met deze kou daar al zo warm is en de radiatoren staan uit moet je daar niet in de zomer gaan zitten.

Maar hee, ze hebben een verrijdbare airco gekocht vorig jaar dus die kan mooi mee !

9 likes

Ik verbaas me elke keer hoeveel spullen er in dat huis staan en dan ook weer worden bijgekocht nadat we een aantal maanden ervoor eenzelfde soort hebben zien verdwijnen, want ze gebruikt het nóóit.

Zat echt hardop te lachen toen ze vandaag begon bij het kleine stapeltje boeken… vriendin begin nou bij die 3 kinderwagens in je woonkamer en die box waar van alles op gegooid is.

40 likes

Zegt ze dat echt allemaal🥴 wat een doos

2 likes