Minimum effort, maximum profit
Volgens mij was een ander probleem dat zijn video’s dan tevens niet (organisch) vindbaar zijn? Ik weet het niet meer precies, maar dan heb je daar inderdaad niet zo veel aan.
10 afgeknipte stengels verder en je bent 750 euro rijker
Hoe duur zou de plant geweest zijn? Zo kun je je investering mooi terugverdienen haha
Nee haha. Het ging hier ook al over in een ander topic. Maar voor een monstera variegeta (wit met groen) zijn dit misschien meer normale bedragen, maar dit is een ‘gewone’ monstera. En ongewortelde stekken ook, dan moet je ook nog zelf wel best veel geduld en skills hebben om die goed te laten wortelen. En het zijn enorme bladeren, maar als je een stek van één blad hebt komt er volgens mij ook niet direct weer een gigantisch blad uit omdat hij niet de energie heeft.
Ik meen me te herinneren dat ze €300 had gezegd in een story, maar geen idee of het ook echt klopt.
Ik heb anderhalf jaar geleden een normaal blad van zo’n 20 centimeter gestekt en hij groeit wel, maar er komt niks nieuws bij. Zit je daar met je ene enorme blad.
En ik heb een mini plantje rond dezelfde tijd gedaan en daar zitten drie nieuwe bladeren bij.
Oh dat valt me ergens eigenlijk nog mee
Ja als er geen nieuwe groeipunten aan de stek zit heb je er alsnog niks aan. Leuk om naar te kijken maar dan gaat er niks gebeuren.
Gaat Cynthia weer een boek uitbrengen? Zie iets bij Blossom Books voorbijkomen. Weer met het Structuurjunkie thema.
Ik kwam er laatst achter dat het geen link is maar een screenshot.
hahaha ik dacht dat ik deze nog nooit echt bekeken had maar ik zie m’n comment van 4 jaar geleden staan
Ik vond het deze keer al lang duren
Oké ik ben nu helemaal in de war. Het was een paar weken geleden toch geen link en hierboven wel.
Ik heb missh te weinig groene vingers hiervoor maar wat bedoelt ze nou precies? Een stek, maar dat is toch nooit een groot blad?
75 euries wow, bedoelt ze niet 75 cent?
Haha ja een stek is gewoon een stuk plant waaruit weer wortels en dus nieuwe bladeren kunnen groeien! En vaak zijn stekjes idd klein, maar een stek kan ook 1 of 2 bladeren van een grote plant zijn.
Ik ken iemand die die wit met groene stekken verkoopt en hij vraagt er 25 per stuk voor. Zou 75 daarvoor al heel veel vinden, laatst staan deze normie monstera. Ik heb voor een hele monstera 40 euro betaald
Ze post een plaatje, niet het filmpje.