Beutyblogtopic XL #11

Ik denk dat ze het Wylde Pad wil bewandelen.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Dat “vakantiehuisje” van Mascha is groter dan mijn eigen huis :sob:

9 likes

Nee niet vakantiehuisje maar
 in de ~natuur~.

Ze doen echt een beetje alsof ze nooit bomen of dieren hebben gezien.

51 likes

Ik snap ook niet waarom ze in godsnaam midden in Amsterdam gaan wonen als ze nu zo goed gaan op de NaTuUr. Heb je dan wel de juiste beslissing gemaakt?

25 likes

Nee natuurlijk niet

Over 4 jaar weer verhuisvloggiessss :heart_eyes::heart_eyes::crazy_face::crazy_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

38 likes

En Mascha die een vlaai gaat ontleden en tot drie keer toe moet benoemen dat het échte Limburgse vlaai is. Alsof het niet te vinden is op de gemiddelde tatta kringverjaardag.

15 likes

Ja en er zijn ook :sparkles::sparkles::sparkles::sparkles: dieren :sparkles::sparkles::sparkles::sparkles:

15 likes

Ja en uit Den Haag zijn ze vertrokken oa omdat ze in the middle of nowhere woonden en meer levendigheid wilden. Ze weten gewoon niet wat ze willen haha.

Maarja ik weet ook nog steeds niet wat ik met m’n leven wil dus ik mag niks zeggen. :joy:

13 likes

“Het ziet er HEEEEEL anders uit”
“Het ziet er gezond uit!” (wut was dit sarcastisch?)

Het ziet er anders uit dan de vlaai die ze gewend zijn omdat deze vlaai een harde bodem heeft en veel vlaaien zo’n ‘broodbodem’ hebben. Maar verder is dit nog steeds een redelijk normale vlaai, maar in Mascha’s wereld is alles MEGA bijzonder en uniek en geweldig. Zelden iemand ontmoet die zo in extremen denkt.

6 likes

Ik denk dat je je plaatje weer uit de kast moet trekken want Gregor heeft het over JELLY in de vlog.

1 like

Cynthia zegt in haar weekoverzicht ‘De laatste aflevering van De Mol kijken op mijn oudejaarsavond’. Daarmee bedoelt ze denk ik de avond voor haar verjaardag, maar ik ken het woord oudejaarsavond echt alleen als de avond van 31 december haha. Is dit een streekdingetje?

6 likes

Het is een Cynthia ding.

17 likes

Ik woon in het noorden van het land. Hier wordt het ook wel eens gezegd. Maar hoor het dan vooral van ouderen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Iemand heeft de vlaai meegenomen en het is wel echt vlaai uit Maastricht.

1 like

Ja, ik had het ook even opgezocht want Mascha roept van alles nogal snel dat het de enige echte beste ooit is, maar het is serieus vlaai uit Limburg.

4 likes

“Fluffy koeien” noem het gewoon Schotse hooglanders of moet alles en iedereen fluffy squeezy heten

48 likes

Ik ben 2 januari jarig en dit hoor ik echt IEDER jaar. Ja, jij hebt morgen weer oudejaarsavond hĂš! Ja, reuze grappig :roll_eyes:

7 likes

Mijn oma komt daar niet vandaan maar mailt me wel elk jaar op mijn ‘oudjaarsavond’.

4 likes

Ah wat lief!

5 likes

Ja ze is geweldig :sunglasses:

3 likes