Ik denk dat ze het Wylde Pad wil bewandelen.
Dat âvakantiehuisjeâ van Mascha is groter dan mijn eigen huis
Nee niet vakantiehuisje maar⊠in de ~natuur~.
Ze doen echt een beetje alsof ze nooit bomen of dieren hebben gezien.
Ik snap ook niet waarom ze in godsnaam midden in Amsterdam gaan wonen als ze nu zo goed gaan op de NaTuUr. Heb je dan wel de juiste beslissing gemaakt?
Nee natuurlijk niet
Over 4 jaar weer verhuisvloggiessss
En Mascha die een vlaai gaat ontleden en tot drie keer toe moet benoemen dat het échte Limburgse vlaai is. Alsof het niet te vinden is op de gemiddelde tatta kringverjaardag.
Ja en er zijn ook dieren
Ja en uit Den Haag zijn ze vertrokken oa omdat ze in the middle of nowhere woonden en meer levendigheid wilden. Ze weten gewoon niet wat ze willen haha.
Maarja ik weet ook nog steeds niet wat ik met mân leven wil dus ik mag niks zeggen.
âHet ziet er HEEEEEL anders uitâ
âHet ziet er gezond uit!â (wut was dit sarcastisch?)
Het ziet er anders uit dan de vlaai die ze gewend zijn omdat deze vlaai een harde bodem heeft en veel vlaaien zoân âbroodbodemâ hebben. Maar verder is dit nog steeds een redelijk normale vlaai, maar in Maschaâs wereld is alles MEGA bijzonder en uniek en geweldig. Zelden iemand ontmoet die zo in extremen denkt.
Ik denk dat je je plaatje weer uit de kast moet trekken want Gregor heeft het over JELLY in de vlog.
Cynthia zegt in haar weekoverzicht âDe laatste aflevering van De Mol kijken op mijn oudejaarsavondâ. Daarmee bedoelt ze denk ik de avond voor haar verjaardag, maar ik ken het woord oudejaarsavond echt alleen als de avond van 31 december haha. Is dit een streekdingetje?
Het is een Cynthia ding.
Ik woon in het noorden van het land. Hier wordt het ook wel eens gezegd. Maar hoor het dan vooral van ouderen
Iemand heeft de vlaai meegenomen en het is wel echt vlaai uit Maastricht.
Ja, ik had het ook even opgezocht want Mascha roept van alles nogal snel dat het de enige echte beste ooit is, maar het is serieus vlaai uit Limburg.
âFluffy koeienâ noem het gewoon Schotse hooglanders of moet alles en iedereen fluffy squeezy heten
Ik ben 2 januari jarig en dit hoor ik echt IEDER jaar. Ja, jij hebt morgen weer oudejaarsavond hĂš! Ja, reuze grappig
Mijn oma komt daar niet vandaan maar mailt me wel elk jaar op mijn âoudjaarsavondâ.
Ah wat lief!
Ja ze is geweldig