Iemand die masha volgt is toch iets anders dan een celebrity ´kennen’.
Oja zo. Ja dat wel idd! Dat is zeker handiger.
Ik kom net op Youtube een video van Debbie tegen van 4 jaar geleden en het lijkt echt een andere vrouw! Ze lijkt nu echt tien jaar jonger.
Ja zag het vandaag ook op haar instagram. Vond haar daar ook nu jonger lijken dan op de oudere foto. Ze had ook een foto met alleen haar gezicht maar die is al weg van haar verhaal. Ze deelde deze:
Ja ze ziet er echt goed uit!
(Vind het alleen irritant dat ze vaak doet alsof dat met name door haar leefstijl komt, terwijl het in haar gezicht overduidelijk door verschillende ingrepen/behandelingen komt. Niet dat ze die ontkent, ze is daar juist open over, maar nu ik deze video ook zag dacht ik wel echt: er is echt veel veranderd in haar gezicht, wat je niet kunt bereiken met enkel gezond eten, sporten en wat facials.)
Ja totdat je die foto van haar voeten ziet, daar heeft de tijd wel toegeslagen vind ik
De dag waarvan je niet wist dat ie zou komen maar het wel een verlichting is: ik vind Mascha die per ongeluk (autocorrect van stipjes denk ik) Brabants praat op Insta grappiger dan zou moeten
hm ja kan zijn dat het dit keer een tikfout is, maar merk de laatste tijd in de vlogs wel vaker dat zij en krekko woorden op een cringy Brabantse/Vlaamse manier uit proberen te spreken. Krijg er een beetje kippenvel van.
Wat een random lijst ook.
Maar wel handig als je even op wilt scheppen.
Maar vandaag zien ze ‘een hele zachte oranje fluffy koe’! Dat is natuur.
Handen, nek en voeten zijn meestal de plekken waar je iemands ware leeftijd kunt ontdekken daar kan weinig aan gedaan worden:innocent:
Maaarrr ondanks dat ze wel het een en ander heeft laten doen, is het minder obvious dan bij Nikkie Plessen of Linda de Mol. En al helemaal minder Obvious dan bij Amanda Balk. Ze helpt de natuur een handje
Maar Linda is begonnen met ingrepen echt al 20 jaar geleden ofzo, is bij haar een combi van ouder worden en door de jaren heen botox en fillers blijven gebruiken dus het is nog maar de vraag hoe Debbie er over 10 jaar bijloopt.
Wow hahaha precies tegelijk
Haha
Dat is echt een FOEF jurk.
Wel goede lengte voor Mila’s lange lijf
Ze schrijft jurkje, dus ik denk t niet.
Hoe dan ook, het is lelijk.