Beutyblogtopic XL #11

Woon zelf ook in Zwolle en ik heb er ook nog nooit van gehoord. Dus zover ik weet niet :grin:

4 likes

Van bekkerie Paulissen oet Mestreech…

5 likes

Dan zal het vla zijn

2 likes

18 likes

Vlaai van de DSM. Geeft licht in het donker.

2 likes

Lagaaaanjaaaa Estraaaaaaanja
:smiley:

4 likes

102 likes

Nja opzich begrijp ik Mascha wel met dat ze nu geniet van die natuur enzo. Maar gewoon in de stad gaat wonen. Het is maar voor 2.5 maand en voelt als een soort vakantie. Maar verder is veel van hun werk in de stad en wonen hun vrienden ook meer daar.

9 likes

Ohh hier is het nooit zo benoemd maar mijn oma mailde me ook áltijd de dag van tevoren om me alvast te feliciteren <3 zo lief

2 likes

Ik vind dit anders vies tegenvallen hoor. Wanneer de ene klaar is met verbouwen begint de andere en als je pech hebt besluit de gemeente de hele straat opnieuw te bestraten. Ik vind het ergens naief van ze dat ze denken dat het bij het nieuwe huis niet het geval gaat zijn, helemaal bij nieuwbouw waar iedereen nog van alles aan zijn huis gaat doen (en ook de tuin). Maar goed, wij zijn niet bekend met waar ze gaan wonen dus wie weet valt het inderdaad mee en hebben ze gelijk.

Overigens vraag ik me echt af of ze korting hebben gekregen op hun verblijf omdat ze zo lang blijven. Dit huisje is super luxe zo te zien. Het is nog geen hoogseizoen, maar tijdens het hoogseizoen betaal je voor zoiets normaal per week echt de hoofdprijs…

5 likes

Bij sommige parken kun je StayXL boeken.
Dan betaal je niet zoveel als jij voor een week en dan 8x
Lijkt mij alsnog niet goeiekoop. Maar als je het kunt leien zou ik ook wel willen!

2 likes

Wat ik niet snap is dat je toch juist altijd een hulpverlener zoekt die je níet kent? Dat is mij tijdens mijn opleiding echt op het hart gedrukt: je behandelt geen bekenden.
Sowieso zou ik het erg raar vinden dat een fan of volger mij behandelt en ik daar mijn diepste angsten mee moet delen. En de kans op objectiviteit daalt erdoor. Dus daar zou ik als ik haar was juist niet voor gaan. Het is ook vrij bekend als je dit soort opleiding hebt gedaan toch?

4 likes

Dat je een vlog van iemand kijkt maakt het nog geen bekende van je? Je zou toch ook nooit tegen iemand zeggen dat je Mascha kent alleen omdat je wel eens een video kijkt.

Dan zouden celebrities nooit naar therapie kunnen haha wat iedereen “kent” ze.

2 likes

Eigenlijk moet jouw titel veranderd worden naar “is gewoon een Schotse hooglander”

11 likes

Is dit Massa’s imitatie van Martien Meiland?

4 likes

Ha wow, ik zit ook weer eens naar een vlog van mascha te kijken maar volgensmij heb ik hetzelfde huisje geboekt voor binnenkort! Grappig om zo te zien! Denk alleen wel een ander park, want volgens mij zaten zij vlakbij Amsterdam

Ze zitten in De Natuur.

65 likes

Massa zou eigenlijk de intro van Nieuws uit de natuur voor haar vlogs moeten plakken

8 likes

Ik hoop alleen voor Mascha en Gregor dat ze geen spijt hebben dat ze in hun nieuwe huis geen tuin hebben. Uiteraard kan je perfect een kind opvoeden zonder tuin en er zijn genoeg speeltuinen en parken in Amsterdam, maar gezien hun bekendheid zou ik het in hun plaats wel chill vinden om een klein tuintje te hebben waar m’n kind in zou kunnen spelen zonder zelf herkend te worden etc.

8 likes

Als ze spijt hebben kunnen ze verhuizen.

27 likes