Beutyblogtopic XL #11

Heeee Cynt heeft wat zelfkennis;

Ohnee

60 likes

Wauw ik zou me hier zo arelaxed in voelen, ook door hoe het aan de bovenkant zit.

Ze heeft er ook een blogpost over geschreven.

En zo gaat ze ook nog iets schrijven over het feit dat ze borden bij de Hema heeft gekocht;

Hoe is dit blogpostwaardig?

7 likes

kees be like

i don’t know her.

30 likes

Benieuwd naar haar pretentieuze verhaal waarom het uitzetten van reacties haar leven verrijkt heeft en waarom het niks te maken heeft met haar incasseringsvermogen.

13 likes

Ja true! Het is nog onduidelijk wat de tijd gaat doen maar im vertrouw Debs wel. Die houdt het allemaal goed in de gaten

2 likes

Wat een lolbroek

1 like

Ik zag dit op insta en dacht: wat verfrissend dat ze er eindelijk eerlijk voor uit komt.

Volgende story: What was I thinking? Het blijft Cynthia.

10 likes

Daar verdien je geen moneys mee he. Ik stel me echt voor hoe ze die foto plaatst en denkt “zo, nu uit dat vodje en hup, 1000 eu verdiend”.

18 likes

Heeft iemand het artikel gelezen? Ze geeft aan dat ze nog interactie heeft via Instagram maar iets later zegt ze dat je haar alleen een DM kan sturen/kunt reageren als zij jou volgt.
Dan filter je toch alsnog enkel de mensen eruit waarvan je alleen positieve feedback krijgt of zie ik dat nu verkeerd?
Ik vond haar vroeger altijd leuk overkomen maar de laatste jaren moet en zal alles alleen maar positief zijn, lijkt me.
Ik begrijp trouwens volledig dat het mentaal beter is zo, ik zou ook moeilijk omkunnen met sommige kritische mensen, maar in dialoog gaan met iemand met een andere mening hoort toch ook wat bij de job?

4 likes

Hoezo leeft zij hier tegenwoordig in, ik zet elke dag de verwarming omhoog met dit weer?

40 likes

Yeah sure :rofl: Zegt dat ze tegen kritiek kan op haar foto, zou ik toch niet opmaken uit haar post… :neutral_face:

Zowel voor Emmy als voor mij geeft het gewoon heel veel rust in ons hoofd.

Normaal gesproken waren we – wellicht onbewust – allebei met blogs toch wel bezig om alle mogelijke comments al te bedenken en daar een ‘verdediging’ of ‘disclaimer’ voor in te bouwen. Hoe gek dat ook klinkt, je bent toch bezig met wat er misschien voor negatiefs gezegd kan worden.

Dus ja, voor mijn mentale gezondheid heb ik deze keuzes gemaakt, om inkomende berichten te beperken. En het werkt.

5 likes

Wat bizar dat dit al maat XL is :flushed:

34 likes

Ze zit in een ander klimaat dan ons hè. Compleeeeet afgezonderd van de rest van ons. Bij haar is t veel lekkerder en warmer. Dus ze leeft hier al de heeeele dag in.

18 likes

Oja, in de natuur is het natuurlijk warmer dan in de stad. Was ik vergeten

16 likes

Je zegt het alsof het iets slechts is?

2 likes

Da minde nie

Dit koop je voor €5 bij de primark

7 likes

Ik vraag mij af of dat shortje en dat jurkje ooit te zien gaan zijn in de vlogs… Het zal sws allemaal voor het geld zijn. De kwaliteit zal wel om te janken zijn!

2 likes

Nou ja, klaarblijkelijk niet, voor haar heeft het in ieder geval geen voordeel meer om het wel te doen. En ze zegt trouwens ook al een hele tijd dat de blog haar job niet meer is en dat ze er niets meer aan verdient, maar ze heeft voor deze ‘hobby’ nog wel een redacteur nl Emmy in dienst :woman_shrugging: dure hobby om iemand anders te betalen stukjes voor je te schrijven.

De blog met een regelmatige stroom aan updates is gewoon een goed platform om hetgeen waar ze haar geld mee verdiend aan de man te brengen: namelijk de structuurjunkieproducten/projecten.
Als was gebleken dat het gebrek aan interactie ook die producten in populariteit deed verminderen (méér dan het haar aan gemoedsrust waard is) dan was de beslissing om de reacties te sluiten wel weer teruggedraaid maar dat is dus niet zo. Zakelijk is het erg slim denk ik, gewoon wegsnoeien waar je geen voordeel (als in geld of voldoening) uit haalt, dan kost het ook geen energie.

5 likes

Nou ik bedoelde dat dit héél klein en kort lijkt en dus XL is; was niks negatiefs aan. Meer verbazing. Meeste merken zijn niet inclusief voor grotere maten…

6 likes