Ik denk dat ze ook meer iets heeft van alle haters moeten het maar niet lezen en kunnen dan niet reageren. Zo weet je ook niet hoeveel haat je op een bericht hebt en kan je lekker je oogkleppen op houden. Ik ga er nu wel vanuit dat elk kritisch bericht als haat wordt gezien door onze Sint.
Ind echt typisch Mascha âoh ik gebruik dit gwn als content danâ
Mijn antwoord had dan ook algemeen betrekking op jouw stelling âwaarom moet iemand groeienâ, niet specifiek Cynthia.
Ik heb geen, valse of echte, bezorgdheden over mensen op het internet.
Ik snap Cynthia ook heel goed, als ze feedback wilt geeft ze die mogelijkheid wel door een vraagsticker te plaatsen. En je kan haar mailen. Maar verder deelt ze gewoon haar eigen privileged leventje en wie dat leuk vindt blijft haar volgen en wie niet, die kan lekker unfollowen.
Naar mijn idee is een interactie met je following alleen noodzakelijk als je een klantenkring wilt opbouwen (dus dat doet ze wel bij Structuurjunkie), maar op haar persoonlijke pagina en blog heeft ze dat niet nodig dus waarom zou ze de comments open laten als ze daar onrustig van wordt. Beter helemaal geen comments meer krijgen dan alles negeren en daar weer reactie op krijgen.
Ik vind het wel goed dat het steeds gebruikelijker wordt om duidelijk je eigen grenzen aan te geven. Zo zijn we ook ooit begonnen met onze whatsapp status te verbergen of de blauwe vinkjes uit te zetten. Of je werktelefoon buiten werktijd uitzetten, ook zoiets, is naar mijn mening hetzelfde. Als ik mijn tijd niet wil besteden aan reageren op andermans reacties op mijn leven dan beperk ik graag de mogelijkheid ertoe.
Ja haha keek voor het eerst in tijden een beuatyfloss video van haar âwe gaan verhuizen naar de natuurâ? Que? Zo zeg je dat toch nietđ zitten ze uberhaupt daadwerkelijk IN de natuur. Nowm het dan het bos, ofzo? (Boshuisgloss)
Vind het ergens echt wereldvreemd van haar, en ook sowieso âverhuizenâ maar ok
Ze huurt nu een huis, vakantiehuisje, ondertussen verblijven ze in nog een ander vakantiehuis(ok spon), hypotheek voor nieuw huis, een opslag, en een busje om de spullen heen en weer te brengen. EN elke avond thuisbezorgd natuurlijk.
Whatâs nextâŠIk zou helemaal kriebelig worden van dat gedoe van hot naar her en nergens een vaste plaats en al die huurdingen regelen. Voor de rest doen ze alsnog de hele dag niks in dat nieuwe huis voor mijn gevoel, alleen in de avond even wat editten?
Maargoed hier is al zoveel over gesproken haha, ik ben alleen zo verbaast.
Maar nee hoor, ze zijn echt wel arm en zouden bij dat ene tv programma totaal niet bij de rijke categorie horen!
Deze uitspraak komt echt vaak terug hahaha!
Maar het is ook echt haar domste uitspraak.
Godnondedomme wat is dit voor bakje braaksel???
Bosgloss
Sowieso dat er over een paar maanden een video komt met âMijn ervaring in De Natuurâ, met als juicy fact dat ze samen ook het wilde woud zijn ingewandeld om te seksen en dat het echt zoooo burningman was.
Wat een avonturen toch altijd!
Maar wel fijn voor Mila/madame/mevrouwtje, ze vindt het helemaal fantastisch is de natuur! Ze is zo aan het genieten!!
Misschien doen ze het wel tussen de brandnetels want dat is lekker burny
De kleine
Ze
Osso in de bosso
Is niet zielig hoor, kattenfluisteraar Mascha weet dat ze liever alleen zijn en ze totaal niet opkijken van herrie. Die beesten hebben de tijd van hun leven!
Noemen ze haar geen Poppy meer?