Ja natuurbezorgd.nl bestaat nog niet he
In
de natuur
is geen supermarkt.
O wacht grapje. Wel op een vakantiepark.
Gat in de markt voor Jennie
Maar waren ze nou het arme of rijke gezin in steenrijk straatarm? š„²š„²
Volgens mij 2 of 3. Waarom weet ik dit ook
Zal er bij zoān vakantiehuisje niet standaard poetshulp zitten? Dat is vaak op vakantieparken maar weet niet of dat in haar geval zo is.
Ze gaven ook de indruk niet naar de supermarkt te willen gaan met Mila erbij.
En de foefjes doen alles samen dus 1 thuis met Mila en eentje om boodschappen is natuurlijk ongehoord
.
Note: ik vind het wel schattig hoor en als ze het aankunnen financieel enz why not, maar komaan 
Ooit was Mascha relatable, maar dat is er voor mij wel echt af
Ja, drie dagen zei ze volgens mij een keer in een vlog.
*cat clam
Of word klaar met mij op zān krekors
Of paardenbloemen plukken als vervolg op het beroemde aardbeien plukken.
Ja Masch gaat dit natuur gebeuren sowieso helemaal uitmelken. Mukbang in de natuur, ASMR in de natuur, Q&A over leven in de natuur
Alleen jammer dat ze er niks kan opruimen of herorganiseren
Nee daarvoor rijden ze dagelijks terug naar het huurhuis
Ze beslissen ook echt om voor taart en snacks te gaan terwijl ze in een rijdende auto terug zitten. Dan kom je toch wel langs een supermarkt haha. Deze vlogs fascineren me mateloos
De kans zit er dik in dat ze binnenkort op zoek zullen moeten naar bessen en planten in de wildernis. Gelukkig stroomt er een grote rivier voor hun huis zodat ze in ieder geval niet om zullen komen van de dorst.
Ik snap dat ze niet met zān drieĆ«n de supermarkt ingaan ivm afstand houden etc., maar Gregor kan prima even snel naar binnen terwijl Mascha in de auto met Mila wacht. Ze hadden gewoon meer zin in snacks en echte Limburgse vlaai als toetje.
OkƩ prima als ze niet van supermarkten houdt en die vriend dan ook niet gaat
Ik kijk uit naar de volgende vlog om te zien hoe ze het gaan aanpakken voor de andere dagen. Komkommertijd
Ah kan ik met een gerust hart slapen