Beutyblogtopic XL #11

Vind je dat dan goed of slecht?
Want als je XL hebt ben je niet automatisch ook lang dus dan lijkt het me wel chill als je ook korte dingen kunt krijgen. Voor de mensen die klein zijn.

2 likes

Ja, maar als je klein en breed bent dan ziet dit er ook niet echt uit alsof het gaat passen…

4 likes

Het was niet echt mijn bedoeling een hele discussie erover te openen. Dit merk gaat tot XL, dat is de maar die Masha draagt; dat lijkt me een hele hoop mensen excluderen (is dat een woord? :p)

5 likes

Ik zou sowieso geen 10 jaar een blog kunnen runnen denk ik.
Ahja, ik snap dat het gemoedsrust geeft en als het haar core business niet schaadt, good for her :grin:.

Edit: ik was even uit het oog verloren dat de blog inderdaad niet meer haar hoofdactiviteit meer is.

3 likes

Ja precies, bedankt voor het verwoorden :pleading_face: bedoelde er echt niks negatiefs mee… behalve misschien naar dit merk toe :’)

17 likes

Ja of voor een paar tientjes meer heb je ook al duurzame variant hiervan.

Eerst Anna met shein, nu mascha hiermee, hebben ze het zo moeilijk?

7 likes

XL is de grootste maat bij Chiquelle, wat inhoudt dat mensen met een grotere maat dan Mascha die kleding dus niet kunnen dragen. Het gebrek aan inclusiviteit bij dit merk vind ik zeker iets negatiefs dus ik begrijp de reactie van @Eilish wel :frowning_face:

34 likes

Ik ging voor de gein even kijken, maar wow wat duur voor van die goedkope stofjes?!

1 like

Het lijkt hier of ze door zo’n kermis grijper omhoog wordt gehesen

75 likes

Whahahahhahaha, can’t unsee!!!

1 like

Over slechte spon gesproken: lotte die de ene week spon doet voor Primark en een week later voor Armed Angels 🄲

17 likes

hahahaha

10 likes

Ja het is van de hema! Over de witte borden staat online in de recensies dat het snel beschadigt en niet goed in de vaatwasser past.

4 likes

ā€˜Fantastische kwaliteit! Ik heb ze al ruim 1 week in huis en ruim 2x van gegeten. De gebruikssporen zijn minimaal!’

3 likes

Lekker net buiten Amsterdam in de natuur. Als het even tegen zit qua locatie ook meteen lekker onder vertrekkende en aankomende vliegtuigen als iedereen straks het vliegtuig weer in stapt.

12 likes

Het zou zo grappig zijn als nu opeens alle festivals door mogen gaan. Zit je dan lekker in je bungalow in de ā€˜natuur’

3 likes

Oprechte vraag: waarom vind je dat dit bij haar werk hoort?
Ik snap Cynthia echt 100% in deze. Ze plaatst gratis content op haar blog, naar wat ik begrijp verdient ze er al jaren geen geld meer mee (op wat gesponsorde posts na dan maar dat valt volgens mij ook wel mee) en ik kan me heel goed voorstellen dat ze er geen zin in heeft om zich elke keer te moeten verdedigen omdat sommige mensen overal over vallen. Zij kreeg soms echt idiote reacties op haar blog, waarom zou je daar perse mee moeten dealen? Ik vind niet dat dit een onderdeel van haar werk is en als zij zich goed voelt bij de keuze de comments uit te zetten dan moet dat kunnen vind ik.

Ik stel me zo voor dat ik aan het werk ben, en er dan mensen om mij heel lopen die de hele dag door commentaar geven op wat ik doe, waarom ik het zo doe, etc. etc. Dat is niet heel gezond voor je denk ik en ik zou ook niet weten waarom ik dat zou moeten accepteren. En ja ik weet dat ze influencer is en er zelf voor kiest om online ā€˜in the picture’ te staan, maar ik vind het haar goed recht om de comments uit te zetten. Omgaan met kritiek is imo iets anders dan om moeten gaan met mensen die over alles wel iets te zeuren hebben, zoals je nu vaak ziet in de reacties op instagram/youtube etc

18 likes

Zie dat die pas gepland staan vanaf augustus…

Maar oef, de dreun hoor je zelfs bij mijn ouders in Beverwijk!

4 likes

Echt hoor, lekker tussen de industrie/havengebieden en de A9 en de A5…
Dat ze uitkijkt op water en wat bomen maakt het niet de natuur, ze doet er echt zo overdreven over…

5 likes

Maar niet tientallen keren per dag op meerdere kanalen. Dat is aan de lopende band feedback ontvangen zonder afstand te kunnen nemen. Stel je voor dat je op je eigen werk de hele tijd commentaar zou krijgen, niet alleen terecht en inhoudelijk, maar ook nog eens allerlei onzin en advies waar je niet om gevraagd hebt. En als je niet reageert, krijg je óók weer commentaar. Dat is toch doodvermoeiend?

Influencers als Cynthia zijn ook maar in een job als deze gerold (het is een flink uit de hand gelopen hobby) en pas jaren na de start is al dat commentaar een probleem geworden. Dan hoef je het toch niet maar te pikken ā€˜omdat het er nu eenmaal bij hoort’ terwijl uitzetten ook kan? Of stoppen met het hele influencerbestaan omdat 1 onderdeel (dat ook deze manier grotendeels verholpen is) niet bij je past, terwijl je de rest wel leuk vindt?

Ik sluit me helemaal aan bij @Zora. Snap Cynthia heel goed.

11 likes