Sowieso dat er over een paar maanden een video komt met “Mijn ervaring in De Natuur”, met als juicy fact dat ze samen ook het wilde woud zijn ingewandeld om te seksen en dat het echt zoooo burningman was.
Wat een avonturen toch altijd!
Maar wel fijn voor Mila/madame/mevrouwtje, ze vindt het helemaal fantastisch is de natuur! Ze is zo aan het genieten!!
Misschien doen ze het wel tussen de brandnetels want dat is lekker burny
De kleine
Ze
Osso in de bosso
Is niet zielig hoor, kattenfluisteraar Mascha weet dat ze liever alleen zijn en ze totaal niet opkijken van herrie. Die beesten hebben de tijd van hun leven!
Noemen ze haar geen Poppy meer?
De vlog van vandaag was ook weer zo typisch. Er was iets mis gegaan met hun hello fresh bestelling dus ze hadden geen avondeten, WAT NU. Nou de conclusie, ze hadden nog een stukje taart en snackjes in huis dus dat was dan maar hun avondeten.
De supermarkt is tegenwoordig alleen voor het normale klootjesvolk ofzo?
Ja natuurbezorgd.nl bestaat nog niet he
In de natuur
is geen supermarkt.
O wacht grapje. Wel op een vakantiepark.
Gat in de markt voor Jennie
Ik las in de comments ook nog dat hun poetsvrouw het huisje in de natuur
ook komt poetsen.
Ik ben echt jaloers op Mascha. Ik ( en zovele ) ouders zitten gewoon hele dagen te ploeteren, van werk naar school en creche, man en ik zien elkaar alleen deftig s’avonds als de kinderen slapen. Moeten vaak dingen alleen doen met de kinderen. Huishoudelijke taakjes worden als me-time beschouwd en moeten tussendoor gebeuren. Bij hun is alles gewoon gedeeld. Ze kunnen letterlijk hun hele leven op orde stellen als Mila op de creche is ( huishoudelijke taken, sporten etc… Samen rustig ontbijten in de auto en er dan nog geld mee verdienen, kleding uitzoeken overdag, rustig klaarmaken en optutten.
Ja ik ben jaloers.
Echt geen idee.
Maar waren ze nou het arme of rijke gezin in steenrijk straatarm? 🥲🥲
Volgens mij 2 of 3. Waarom weet ik dit ook
Zal er bij zo’n vakantiehuisje niet standaard poetshulp zitten? Dat is vaak op vakantieparken maar weet niet of dat in haar geval zo is.
Ze gaven ook de indruk niet naar de supermarkt te willen gaan met Mila erbij.
En de foefjes doen alles samen dus 1 thuis met Mila en eentje om boodschappen is natuurlijk ongehoord .
Note: ik vind het wel schattig hoor en als ze het aankunnen financieel enz why not, maar komaan
Ooit was Mascha relatable, maar dat is er voor mij wel echt af