hahaha maar dit was toch ook in Miami toen ze een heel huis gingen inrichten, incl planten en een bakvorm voor 1 maand. Toen zat ik ook al van, que??
Dat ze elkaar 's avonds zien, hij in driedelig pak, zij in galajurk en met een lange sigaret uit de jaren '50. Een butler komt het eten opnemen.
nee grap
Dat ze elkaar alleen een beetje normaal kunnen zien en de tijd voor elkaar hebben als de kids 's avonds slapen.
Ja maar dan ben je aan de andere kant van de wereld en kan ik me voorstellen dat je geen bakvorm van thuis mee neemt (ik zou dan cheap ass brownies maken waar een papieren bakvorm bij zit of gewoon iets kant en klaar kopen maar wie ben ik), maar dat je een spiegel gaat kopen terwijl je een half uur ofzo rijden van je huis zit, doe ff normaal. En wat gaat er met die spiegel gebeuren straks, gaat ze die doneren ofzo.
Mascha grijpt elke kans die ze krijgt om meer troep te kopen met beide handen aan.
En ze zet die spiegel neer en zegt “foefje gaat nu naar huis om wat spullen te halen”. Je zou toch denken dat ie dan ook de spiegel mee had kunnen nemen
Maar in welke spiegel moet Siem zichzelf dan bewonderen?
Haha als dit de mindset is komen ze straks uit het vakantiehuisje met meer spullen ipv minder
Edit: god ik zie nu pas het einde van de vlog. “We hebben een grotere kom nodig om al het fruit in te doen. Maar die hebben we hier niet.” Ik voel een nieuw tripje naar de winkel aankomen
Twee maanden later weten ze niet meer wat van hen was en wat er al stond. Zou me ook niks verbazen als ze het een en ander achterlaten en dan denken het park daarmee blij te maken.
Sorry voor de spam maar ben even gefascineerd door de spiegels. Waar paste die van thuis niet in? In de auto? In het huis? Hangt er in de badkamer van dat vakantiehuis geen spiegel? Ik heb vragen.
Ohhhh maar in de reacties zegt ze dat de spiegel uit hun huis niet in de natuur past, is die spiegel 6 bij 6 ofzo?
Misschien paste het niet bij het interieur van het vakantiehuis
Deze vlog is echt 100% irritatie voor mij, ze kan Gregor toch ook mooie foto’s laten maken? Why die selfies voor een spiegel? Ga nonchalant op dat trappetje zitten oid, steeds dat inspiratieloze voor een spiegel… nee dat zal wel te veel werk zijn…
En ze heeft dus ook een hometour gefilmd van het vakantiehuis voor Beautygloss ha ha.
En ik kan Mascha wel vertellen waarom dit huisje zo zen voelt: ER LIGT GEEN TROEP.
oh my… sorry hoor…
Hahaha de vlog van vandaag is echt vreeeselijk ja. Zoveel domme opmerkingen ook, met dat ze personeel wil die voor haar een spiegel moet gaan kopen. Ehhh, wake up, Gregor IS haar personeel. Waarom moet ze dan weer mee?
En ja die spiegelfoto’s gisteren gezien. Zag er toch ook echt niet uit, die domme boomerangs met te korte kleding. Ik zou denken, je zit in de natuur:sparkles:, genoeg leuke fotomogelijkheden
Neehee, Siem vindt het fijner zonder hun aanwezigheid en Manis is te dement om het verschil te merken. Is niet zielig!
Weet niet of het mag maar ze hebben het bewust niet gedaan want ze vinden het alleen prima en anders kregen ze stress van een dubbele verhuizing.
Nou ja, je kan er ook voor kiezen om gewoon geen taart te bakken - gezien je op vakantie bent - en wellicht ergens te kopen zodat je niet onnodig iets hoeft te kopen die je 1) thuis al hebt, 2) niet mee gaat nemen en dus 3) weg gaat gooien
Oooh sorry je hebt helemaal gelijk!! Het excessieve blackfriday shoppen was ook hoogstnoodzakelijk om de lange werkdagen mogelijk te maken
Mascha heeft nooit internetverbinding in supermarkten. “Ben ik de enige die dit meemaakt?” Uhm nou ja, ik heb dit echt nog nooit gehoord van iemand.
Ze kwam toch nooit in supermarkten?