Beutyblogtopic XL #11

Ja, drie dagen zei ze volgens mij een keer in een vlog.

1 like

*cat clam

7 likes

Of word klaar met mij op z’n krekors

23 likes

Of paardenbloemen plukken als vervolg op het beroemde aardbeien plukken.

11 likes

Ja Masch gaat dit natuur gebeuren sowieso helemaal uitmelken. Mukbang in de natuur, ASMR in de natuur, Q&A over leven in de natuur

Alleen jammer dat ze er niks kan opruimen of herorganiseren

21 likes

Nee daarvoor rijden ze dagelijks terug naar het huurhuis

17 likes

Ze beslissen ook echt om voor taart en snacks te gaan terwijl ze in een rijdende auto terug zitten. Dan kom je toch wel langs een supermarkt haha. Deze vlogs fascineren me mateloos

35 likes

De kans zit er dik in dat ze binnenkort op zoek zullen moeten naar bessen en planten in de wildernis. Gelukkig stroomt er een grote rivier voor hun huis zodat ze in ieder geval niet om zullen komen van de dorst.

45 likes

haha letterlijk de helft van haar vlogs spelen zich af in een supermarkt

51 likes

Ik snap dat ze niet met z’n drieĆ«n de supermarkt ingaan ivm afstand houden etc., maar Gregor kan prima even snel naar binnen terwijl Mascha in de auto met Mila wacht. Ze hadden gewoon meer zin in snacks en echte Limburgse vlaai als toetje.

9 likes

OkƩ prima als ze niet van supermarkten houdt en die vriend dan ook niet gaat :joy: Ik kijk uit naar de volgende vlog om te zien hoe ze het gaan aanpakken voor de andere dagen. Komkommertijd

2 likes

Ah kan ik met een gerust hart slapen

3 likes

Jaaaaaa maar dit is in Murica, daar wordt ze niet herkend en in NL wel

3 likes

Oh nee, straks komt het nog tot…

edit: haha @Evenveel je was me net voor zie ik

17 likes

Nasi :sob:

6 likes

Nou het wordt volgende week 20+ graden, tiramisu eten we alleen als het stormt!

7 likes

Ik wilde net zeggen. De Walmart is haar happy place maar een Albert Heijn is echt de hel? Het blijft bijzonder.

11 likes

Geen idee. Ik kijk amper vlogs van haar. Af en toe een klein stukje nav wat hier besproken wordt haha. Maar volgens mij nu vooral de dingen die hier net genoemd werden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Jezus is het komkommertijd ofzo? De foefs zijn al sinds New Babylon wereldvreemd.

6 likes

Misschien noemt ze het wel ā€˜de natuur’ zodat ze niet de naam van het park hoeft te noemen?