Beutyblogtopic XL #11

Ik heb in de Lidl ook vaak geen verbinding hoor :sob:

5 likes

Ik ga echt stuk, hoe kan je zo zijn? :joy: Aanpassingsvermogen staat niet in hun woordenboek

2 likes

Maar echt hoor
 Ze zou liever extra personeel inhuren zodat ze voor haar een spiegel kunnen kopen dan dat Gregor even een keer wat doet en haar helpt bij outfitfoto’s.

Mascha is echt koningin van alles omslachtig doen.

9 likes

Het is dat ik onderhand weet hoe ze zijn anders had ik deze verhalen echt niet kunnen geloven

2 likes

oeps verkeerde topic. terug naar de natoer.

15 likes

Gaat het hier teveel over de natuur? :wink:

15 likes

Net zoals Willemijn en Martine die op de dag dat ze heeeeeeel veeeel (zo veel, zo druk, zoveel werk!) pakketten moesten inpakken doodleuk met zijn tweeën allemaal winkels afgingen om een tafel te kopen waarop ze dat inpakken wilden gaan doen.

1. Telefoon: Bel vooraf winkels om te vragen of ze ĂŒberhaupt opklaptafels hebben (nee dus)
  2. Je bent niet aan de heup vergroeid: Splits op zodat de een door kan werken terwijl de ander dat ding gaat halen, als je het zo druk hebt.

Echte werkbijtjes hoor, druk druk druk

22 likes

Ik had het idee dat het van de opdrachtgever spiegelfoto’s moesten zijn. Omdat ze zei dat sommige doen alsof ze in de spiegel een foto maken, maar dan gewoon iemand anders met hun telefoon een foto laten nemen terwijl zij zelf dan hun eigen telefoon vast hebben alsof de foto in een spiegel genomen wordt. Snap je?
En ik denk dat ze geen filmpjes in de spiegel in hun ‘oude’ huurhuis kon opnemen ivm het lawaai en die spiegel niet in hun auto past.

3 likes

Ja volgens mij vragen de merken daarom zodat het er “geloofwaardiger” uitzien denk ik.

Op een foto hoor je toch niks? :grin: Of maakt ze ook echt video’s voor die spiegel?
Is een oprechte vraag want ik heb al een tijdje geen vlogs meer gekekenâ˜ș.

Die video’s waren gewoon boomerangs in stories (zonder geluid).

Oh das een goeie. Ik dacht misschien neemt ze net als Serena filmpjes op waarin ze wat verteld over de pasvorm of de stof. Maar als het alleen foto’s en Boomerangs zijn, dan weet ik ook niet waarom dat niet in a’dam zou kunnen. :woman_shrugging:t2:

1 like

Volgens haar instastories is Aranka op vakantie op Malta. Nog een blogger die niet snapt hoe de coronaregels werken blijkbaar
:roll_eyes:

Malta is gewoon geel

33 likes

Andy :purple_heart:

2 likes

Haha, laten we ons gezeik op influencers wel gefundeerd houden

3 likes

Ik snap dat dit mijn eigen ergernis is en mas lekker zelf moeten weten hoe ze leeft, maar aangezien het over Miami ging

Vind ik het nog steeds zo zonde dat ze er een maand was ruim en we heeeeeelemaal niks over Miami hebben geleerd of hebben gezien.

Als je dan zo hups 3x per jaar naar Amerika kan en er een passie voor hebt dan kun je zulke vette vlogs maken, zelfs met je shitty film en editskills.

T enige wat we zagen was winkelen, vreten, winkelen, vreten en terug naar Holland. Terwijl er zo veel interessants is daar. Zelfs toen ze naar de keys gingen was t alleen maar taco bell, snacks, weg, klaar.

35 likes

Er is zelfs al groepsimmuniteit op Malta. Ik zie niet in waarom je daar nu niet naartoe kan.

1 like

Ja daarom zeg ik het inderdaad, al die influencers doen eigenlijk niets verkeerds nu ze lekker in de zon zitten op een eiland :wink:

1 like

Misschien komt dat omdat ze toen net zwanger was? Volgens mij was ze toen heel moe of zag je het al en wilde ze het nog niet vertellen.

Mja aan de andere kant zijn hun andere Murica vakanties ook voornamelijk wallyworld en vreten bij ihop :joy:

3 likes