Een of andere smoothiebowl hahahš„±
Het witte servies heb ik ook! Ik heb de grote en de kleine borden + de kleine en grote kommen. Heb zelf geen vaatwasser maar officieel zou het wel in de vaatwasser moeten kunnen. Ik heb alles denk ik bijna een jaar geleden gekocht en ziet er nog super goed uit zonder beschadigingen. Niet gesponsord hoor lol, maar ik ben er heel tevreden over iniedergeval!
Iemand
Oh nee dat snap ik wel. Ik ben veel liever in een Walmart dan in een AH of jumbo. Veel groter, veel ruimere gangpaden en veel meer dan alleen basic boodschappen
Wat betekent dit?
Yess Lord Mclean is back! Zo fijn om naar te luisteren. SnippĆØt
Vandaag heeft Mascha het wel heel moeilijk in de natuur. Is natuurlijk ook best primitief zo afgelegen in de rimboe. Ze gaat zelf boodschappen doenā¦zelf! Ze twijfelt of ze nou wel of niet de airfryer moet meenemen in de natuur want is dat niet burgerlijk?
Enā¦last but not leastā¦nu moet ze ook nog zelf een spiegel gaan kopenā¦in een winkel! Ze verzucht in de auto dat het toch wel handig zou zijn om personeel te hebben om dit voor haar te doen.
Ik ga eens verder met mn dag denk ikā¦in volle verbazingā¦
Dit dus. Plus ze gaan toch elke dag terug naar het huis in Amsterdam? Daar staat toch een mega grote spiegel? Waarom ga je dan in godsnaam voor 2 maanden een grote spiegel kopen.
Het ergste vond ik nog dat ze zeurt dat het zo druk is en dat het handig zou zijn als je iemand naar de bouwmarkt kan sturen voor een spiegel⦠En vervolgens gaan ze samen die spiegel halen?? Ga lekker alleen of stuur foefje, dan kan tenminste iemand doorwerken
Zij zijn echt de mensen die ik normaal in de supermarkt zou haten. Die met zijn tweetjes voor het kaasschap een heel gesprek gaan houden over kaas en welke ze zullen nemen. En jij maar wachten want ja corona dus je kan er ook niet even dwars door heen. En vervolgens kom je ze bij elk fucking vak tegen want hoe langzaam ze ook lijken ze verplaatsen zich toch steeds door de winkel precies naar waar jij moet zijn.
Want stel je voor dat je zonder je partner boodschappen gaat doen. Dat kan echt niet, wereld rampen gaan er gebeuren, je moet zelf keuzes maken Ʃn je bent een half uur zonder je partner echt vreselijk.
Ja, als ondernemer heb je altijd wat te doen hoor!1!!
Ik zie het mas, je hebt een uur boodschappen gedaan, geluncht, een spiegel gekocht, gezelfbruind, een paar fotoās gemaakt en gekookt. Zag er idd uit als een drukke werkdag!
hahaha maar dit was toch ook in Miami toen ze een heel huis gingen inrichten, incl planten en een bakvorm voor 1 maand. Toen zat ik ook al van, que??
Dat ze elkaar 's avonds zien, hij in driedelig pak, zij in galajurk en met een lange sigaret uit de jaren '50. Een butler komt het eten opnemen.
nee grap
Dat ze elkaar alleen een beetje normaal kunnen zien en de tijd voor elkaar hebben als de kids 's avonds slapen.
Ja maar dan ben je aan de andere kant van de wereld en kan ik me voorstellen dat je geen bakvorm van thuis mee neemt (ik zou dan cheap ass brownies maken waar een papieren bakvorm bij zit of gewoon iets kant en klaar kopen maar wie ben ik), maar dat je een spiegel gaat kopen terwijl je een half uur ofzo rijden van je huis zit, doe ff normaal. En wat gaat er met die spiegel gebeuren straks, gaat ze die doneren ofzo.
Mascha grijpt elke kans die ze krijgt om meer troep te kopen met beide handen aan.
En ze zet die spiegel neer en zegt āfoefje gaat nu naar huis om wat spullen te halenā. Je zou toch denken dat ie dan ook de spiegel mee had kunnen nemen
Maar in welke spiegel moet Siem zichzelf dan bewonderen?
Haha als dit de mindset is komen ze straks uit het vakantiehuisje met meer spullen ipv minder
Edit: god ik zie nu pas het einde van de vlog. āWe hebben een grotere kom nodig om al het fruit in te doen. Maar die hebben we hier niet.ā Ik voel een nieuw tripje naar de winkel aankomen
Twee maanden later weten ze niet meer wat van hen was en wat er al stond. Zou me ook niks verbazen als ze het een en ander achterlaten en dan denken het park daarmee blij te maken.