Ze zegt in de vlog dat het merk juist vraagt om een spiegelselfie. Of tenminste, zo begreep ik het. Nu ik het nog eens terugkijk, weet ik het niet meer zeker. Vanaf 7:27.
Edit: dit werd ook al door @LunaLovegood en @Neroli gezegd, sorry
Ze zegt in de vlog dat het merk juist vraagt om een spiegelselfie. Of tenminste, zo begreep ik het. Nu ik het nog eens terugkijk, weet ik het niet meer zeker. Vanaf 7:27.
Edit: dit werd ook al door @LunaLovegood en @Neroli gezegd, sorry
Klopt, ze was toen zwanger en daarom deed ze bepaalde zaken niet/anders. Toen ze later uitlegde dat ze zwanger was, begreep ik sommige dingen wel iets beter. Maar dan nog had ik wel mijn bedenkingen over sommige zaken.
Ze heeft toen ook 20 (bij wijze van spreken) nieuwe Victoria Secret leggings gekocht. De uitleg achteraf waarom ze toen zoveel kleren kocht was haar zwangerschap. Maar goed, anders waren het er ook minstens 5 geweest.
Ik volg Masha maar heel oppervlakkig omdat ik me anders aan alles kapot erger. Maar op één ding ben ik wel echt jaloers: het is wel mooi hoe ze met Gregor alles kan delen. Niet mijn idee van een ideale relatie, maar wel mooi om te zien hoe goed zij het samen hebben.
Dit heb ik ook, maar alle supermarkten hebben gratis WiFi waar je automatisch mee verbindt als je dat één keer hebt gedaan.
Vraag me af wat ze dan nu niet gedaan had wat ze normaal wel gedaan zou hebben.
Is wat ik nu zo snel tegenkom
Hereforthetea op insta.
https://instagram.com/hereforthetea2?utm_medium=copy_link
Ik kon hem eerst niet vinden, maar deze denk ik he?
Ja klopt, soms worden die geshadowed door Insta en moet je via hashtags zoeken. Zij nemen alle Amerikaanse juice mee.
In Israël is er verplichte dienstplicht voor iedereen, dus zou niet mensen daar direct op afschrijven want ze hebben geen keuze.
Verder wel smerig als ze pro Trump is
Dit is een reactie van Mascha op iemand die aangaf dat ze niet meer relatable is zoals vroeger.
Vindt haar comment daarop echt wel best privileged overkomen. Ik snap haar punt wel, maar kom op.
‘ik hoor je en ik begrijp je’
Haha hoe reageer ik op kritiek blz 45. Zeg ik hoor je en begrijp je…
Hahaha ik lees die reacties onder die vlog van gisteren, maar er begint iemand: “Ik vind het niet burgerlijk, maar respectloos dat je je eigen waterkoker meeneemt, omdat die van het vakantiepark door een schoonmaakteam wordt schoongemaakt en ontkalkt.”
Hou op hoor, laat ze toch lekker hun eigen waterkoker meenemen. Ik ben het totaal met al jullie comments in dit topic hierboven eens, maar dit bewijst maar wel weer dat mensen echt op alles kunnen zeiken.
Ik kon het niet laten om een comment achter te laten over de natooerr op haar insta #fml
Volgens mij is dat toch bewust, dat er vaak geen internet in supermarkten is? Ik dacht altijd dat ze bewust als een soort kooi van Faraday gemaakt worden (Kooi van Faraday - Wikipedia).
Leuk weetje voor op feestjes post Corona…
Als ik jullie comments zo lees zijn Mascha en Gregor echt een beetje wereldvreemd geworden… benieuwd waar dit alles naar toe gaat.
Ja precies dit! Logisch dat ze vroeger mensen in dienst had toen ze nog een blog, 2 YouTube-kanalen, de Beautygloss-party en allerlei dingen had. Nu maakt ze een video voor Beautygloss die vaak gewoon even tussendoor zijn gemaakt en ze monteert een vlog.
Volgensmij wil ze gewoon iemand in dienst die kutklusjes doet waar ze zelf geen zin in heeft.
Oftewel, ze wil een personal assistent.
Kan er ook ff bij naast huur/hypotheek van 3 huizen
Maar ze zijn wel t arme gezin
Ze huurt toch al iemand in om te editten?