Omdat Mascha zo vaak laat vallen dat ze ondernemer is, en bv niet naar de supermarkt wilt omdat ze haar tijd als ondernemer efficiënt wilt besteden, ben ik wel oprecht benieuwd eigenlijk of iemand weet wat zij juist doet als ondernemer? Oprechte vraag.
Buiten vloggen, eet- of opruimvideo’s maken voor beautygloss (die ze niet zelf edit toch?) en sponfoto’s plaatsen dan.
Het enige wat ik nog kan bedenken verder is die planner? Daar zal ze vast afentoe dingen voor moeten doen denk.
Maar als ze het heeft over al haar tijd efficiënt indelen en dat ze tijd in de supermarkt en de bouwmarkt beter had kunnen besteden, zou je denken dat ze ook nog de CEO is van een miljardenbedrijf.
Het blijft ironisch dat Mascha een planner uitbrengt maar eigenlijk helemaal niet zo goed is in plannen. Zo werkt ze nooit vooruit met video’s en als ze dan de dag van tevoren iets filmt is het altijd iets dat ze sowieso toch al moest doen.
Haha ja precies. Never forget die ene keer dat ze elke dag een video ging maken in december en het niet meer trok. Terwijl ze volgensmij telkens mega laat in de avond pas ging editten.
Ik denk dat Mas vooral heel blij en zEn wordt van dat vakantiehuis omdat het niet met troep volgestouwd is (en smaakvoller ingericht dan zij ooit voor elkaar zouden krijgen
)
Mascha had toch vroeger ook iemand op kantoor die haar ging helpen met organizen en lunches maken.
Ik heb ook nog steeds het idee dat ze zo’n last hadden van stof omdat het zo vol staat dat je het nooit stofvrij kan krijgen, zelfs met een schoonmaakster elke week. Als ik zie hoe snel hier stof verzamelt…
Ze blijft er nog 2 maanden, ben er bijna zeker van dat dat vakantiehuis tegen het eind met even veel troep staat volgestouwd dan haar huurhuis in Amsterdam 
Ze zal nog een stuk administratie hebben, tenzij ze daar een boekhouder voor heeft. En haar social media (ik weet niet hoe actief ze daar is als in dagelijks een post of een paar keer per week)
Ik vind poetsvrouw zooooo’n kutwoord
Ja of werkster
Ojaaa!
Mascha heeft dus zo’n personal assistent nodig. En o wee als ze daarna nog relatable en humble probeert te doen.
“De poets” word het hier in de omgeving genoemd.
Is in België heel normaal
. Moest er ook aan wennen. Zeg meestal schoonmaakster.
Oh my God wat is Mascha toch voorspelbaar

Haha te beseffen dat ze geld verdienen op 2 maanden in vakantiehuisje chillen
Ik heb het idee dat het niet lang meer duurt tot Mascha niet meer relevant is. Ooit heeft dit toch gewoon een einde?
Shotten bij elke keer als het woord ‘natuur’ valt, gegarandeerd van de kaart binnen een uur of 2.
Ze praat ook echt alsof ze het wiel heeft uitgevonden wbt verhuizen
Maar typisch zoals Mascha geen video’s van de natuur zelf net zoals dat je in Amerika weinig van Amerika te zien krijgt haha.