Beutyblogtopic XL #11

Er was nog een mooie. ‘We zijn de hele dag aan bet stofzuigen want we zijn in de natuur dus veel blaadjes en zand enzo’

46 likes

Hopelijk heeft ze wel haar eigen stofzuiger mee om die verdomde natuur die in huis komt op te zuigen!

6 likes

Godver zeg.
Die twee in de natuur :camping::national_park::maple_leaf::deciduous_tree::chipmunk::cow2::cowboy_hat_face:is echt the gift that keeps on giving.

57 likes

Hahaha. Ik mis echt de vlog-samenvattingen nu. Kan het niet (meer) aan om te kijken, maar ben toch nieuwsgierig.

2 likes

Ik wacht tot ze hun leven gaan vergelijken met een of andere survival film.
“Wij zijn nu 1 maand in de natuur en we zijn inmiddels echt gewend geraakt aan het drinken uit elke dag dezelfde mokken. Morgen gaat Gregor een vuur bouwen aan de oever van de wilde rivier waar ons huisje aan ligt in de hoop dat thuisbezorgd de rooksignalen oppikt”.

41 likes

Kwestie van tijd voor ze hun eigen urine gaan drinken om te kunnen overleven.

41 likes

Ik denk dat ze er scrub of handcreme van gaat maken

2 likes

Nee ze doen het in een flesje zodat de baby er mee kan spelen

5 likes

Ik was vooral verbaasd dat ze zei dat hun schoonmaker 2 keer per week komt. En nu in de natuur dan maar 1 keer en nog een keer in het kattenhuis maar whut.

16 likes

Desnoods de lange tocht naar hun huis in de bewoonde wereld maken om de voorraden ingevroren borstvoeding op te halen, mocht de Dyson aangeven dat hun urine bouwstoffen bevat.

7 likes

Ik kijk die hele vlogs niet maar geniet echt van jullie commentaar :joy: wat een druiven zijn t ook

30 likes

Ja en wie gaat de kattenbakken scheppen vraag ik me af. Of hebben ze die litter robot

3 likes

Maar eh dat kind is 3? Dan is het toch logisch dat zijn gebit nog heel erg wisselt en groeit met die melktanden?

10 likes

Mooi dat ze alsnog zelf de opmerking maakt die ze van anderen niet wilt horen.

11 likes

“Wij zouden sws Expeditie Robbinson kunnen winnen. Want wij hebben nu 2 maanden in de natuur geleefd en zo moeilijk is het allemaal niet”

88 likes

Het gaat dan ook meer om dat eeuwig toontje van haar. Ze kan zo bitichie uit de hoek komen.

3 likes

Ook best wel lullig om dat zo tegen een kind te zeggen vind ik

8 likes

Ik snap niet zo goed waarom ze het deelt eigenlijk. Ze weet dat er tig reacties opkomen en blijkbaar zit ze daar niet op te wachten. Waarom deel je het dan op instagram met een reactiefunctie…

29 likes

Dit zou ze echt kunnen zeggen, zonder schaamte.

3 likes

Eens een keer wat anders dan spon?

5 likes