Hahahaha
Ze zal wel denken, is het een keer geen spon is het weer niet goed
Gregor laat een āhuisjeā zien aan Mascha dat naast een drukke snelweg staat, op een druk bedrijventerrein waar ze soort isolatie voor de ramen gebruiken.
Zijn uitleg aan Mascha: plantage!! En Mascha; jaaaa jaaaa!!
Deze mensen
En ook echt āJa dat heb ik al vaker meegemaaktā. Hoe? Wanneer? In zijn turbulente bestaan als makelaar van witte huisjes langs de snelweg met isolatie aan de ramen?
Welke dombo gaat ook een plantage beginnen met isolatie aan de ramen, LANGS DE SNELWEG. Doe dat lekker in een huisje in de natuur ofzo.
Aaaaahaaaaaa, nu weten we waarom de foefs in de natuur wonen
Ik vraag me af wanneer Floortje Dessing in de vlogs gaat verschijnen. Het is toch wel echt het einde van de wereld dat huis in de natuur.
Zal nog wel ff duren, duurt natuurlijk een paar maanden voordat het bericht bij Floortje binnenkomt via flessenpost.
Dit is precies wat ik laatst bedoelde met dat ze elkaars gekke gedachtekronkels constant bevestigen en daardoor in een andere wereld zijn gaan leven. Het lijkt wel alsof ze niet meer logisch kunnen nadenken.
Hiding in plain sight, toch? Gebeurt vaak want foef heeft het wel vaker meegemaakt
Omdat haar kinderen een verdienmodel zijn geworden.
Lip heeft een perfect servies gevonden , gewoon van de Hema
Wat is er mis met de Hema?
Zelfde als bedden van ikea denk ik
Haha dat is The point dat lip zegt eindelijk perfect servies gevonden gewoon van de Hema niet van Versace ofzo
Valt me tegen dat ze geen servies heeft gekocht gemaakt van uitgegraven eiland klei op Terschelling, vakkundig geboetseerd tot een semi achtige bord door een ekte schellingert.
Ik vind haar wel iemand die iets van Serax of iets 3-Michelin ster waardigs
10.000 euries voor de gouden tip naar Nikkieās overvallers. Hoop dat ze dat tuig z.s.m. vinden. Naar dat ze nog steeds rondlopen.
Pff wat naar dat ze nog steeds rondlopen! Was in de veronderstelling dat ze al lang gepakt waren. Wat moet dat rot voor haar zijn⦠hopelijk voelt ze zich fijn waar ze woont.