Beutyblogtopic XL #11

Hahahaha :joy:

1 like

Ze zal wel denken, is het een keer geen spon is het weer niet goed :sweat_smile:

2 likes

Gregor laat een ā€˜huisje’ zien aan Mascha dat naast een drukke snelweg staat, op een druk bedrijventerrein waar ze soort isolatie voor de ramen gebruiken.
Zijn uitleg aan Mascha: plantage!! En Mascha; jaaaa jaaaa!!

:joy: Deze mensen

7 likes

En ook echt ā€œJa dat heb ik al vaker meegemaaktā€. Hoe? Wanneer? In zijn turbulente bestaan als makelaar van witte huisjes langs de snelweg met isolatie aan de ramen?

18 likes

Welke dombo gaat ook een plantage beginnen met isolatie aan de ramen, LANGS DE SNELWEG. Doe dat lekker in een huisje in de natuur ofzo.

20 likes

Aaaaahaaaaaa, nu weten we waarom de foefs in de natuur wonen

14 likes

Ik vraag me af wanneer Floortje Dessing in de vlogs gaat verschijnen. Het is toch wel echt het einde van de wereld dat huis in de natuur.

89 likes

Zal nog wel ff duren, duurt natuurlijk een paar maanden voordat het bericht bij Floortje binnenkomt via flessenpost.

24 likes

Dit is precies wat ik laatst bedoelde met dat ze elkaars gekke gedachtekronkels constant bevestigen en daardoor in een andere wereld zijn gaan leven. Het lijkt wel alsof ze niet meer logisch kunnen nadenken.

34 likes

Hiding in plain sight, toch? Gebeurt vaak want foef heeft het wel vaker meegemaakt :smirk:

6 likes

ā€œMila geeft me een hoofdmassage, zo lekkerā€ 1 seconde later:

38 likes

Omdat haar kinderen een verdienmodel zijn geworden.

1 like

Lip heeft een perfect servies gevonden , gewoon van de Hema :flushed:

Wat is er mis met de Hema?

1 like

Zelfde als bedden van ikea denk ik

3 likes

Haha dat is The point dat lip zegt eindelijk perfect servies gevonden gewoon van de Hema :joy: niet van Versace ofzo

3 likes

Valt me tegen dat ze geen servies heeft gekocht gemaakt van uitgegraven eiland klei op Terschelling, vakkundig geboetseerd tot een semi achtige bord door een ekte schellingert.

47 likes

Ik vind haar wel iemand die iets van Serax of iets 3-Michelin ster waardigs :grimacing:

10.000 euries voor de gouden tip naar Nikkie’s overvallers. Hoop dat ze dat tuig z.s.m. vinden. Naar dat ze nog steeds rondlopen.

4 likes

Pff wat naar dat ze nog steeds rondlopen! Was in de veronderstelling dat ze al lang gepakt waren. Wat moet dat rot voor haar zijn… hopelijk voelt ze zich fijn waar ze woont.

2 likes