Servies wat gevonden is door Sil de Strandjutter himself!
Jullie zijn allemaal zo grappig. Heb nog nooit zoveel likes uitgedeeld. De natuur vlogs zijn echt zulke goede brandstof voor dit topic
Mas en Gregor zijn toch wel next level met hun cringy koosnamen
āMijn mannetjeā en āmijn vrouwelijke wederhelftjeā
Hou op zeg
Gaan de Foefs eigenlijk nog met Josh om? Heb het idee dat ze daar eerst regelmatig kwamen en nu niet meer
Volgens mij gaan ze bij niemand op bezoek.
Dat was toch duidelijk niet serieus bedoeld?
Geen idee, zou me bij hun niet verbazen als het wel serieus bedoeld is
Ze zeiden het idd voor de cringe. Gelukt dus
ASMR video in de natuur
incoming
Ik heb nee gestemd, die stond nu op 54 %
Heel benieuwd wat ze doet als het zo blijftā¦
Alsnog opnemen, die polls zijn echt voor de sier.
Ja waarschijnlijk heeft ze alsnog āhonderden DMs gehad dat ze het toch gaat doenā
Haha ja het is ook zo makkelijk hĆØ. Als tienduizend mensen op de poll stemmen en maar 10% stemt op ājaā kan je gewoon alsnog claimen āja echt minstens 1000 mensen vroegen hier om!ā
Heb ook nee gestemd nav attendering hier. Staat nu nog maar op 52% nee
Op de bucketlist van mascha een eigen burger tent openen. Met hele bollenknoflook.
Vraag mij af of ze weer hoe hard je dan moet werken of zou ze dan alleen haar naam er aan verbinden en zelf niets doen.
Het kind heeft ook een keer zelf gekookt hoor
Net als met het supergeheime ingrediƫnt van deze gehaktballen. Dit waren echt wel leuke filmpjes van Mascha btw.
Wat was het geheime ingrediƫnt waarvan Mascha hoopte dat haar moeder het niet erg zou vinden dat ze het had prijsgegeven?
- Peper en zout
- Geraspte ui
- Superspeciale kruidenmix uit Rusland
0 stemmers
Antwoord
Het antwoord is geraspte ui
Oh ja hahahahh
Of die āBƶrekā. āJa ik maak er iets meer, ongeveer 40ā hahah
Die ochtend burritoās, elke ochtend zo ding uit de vriezer eten lekker sompig.
Was wel een leuke tijd altijd die tafels helemaal vol met zelf gemaakt eten als er mensen langs kwamen.