Ja het waren wel recepten waarvan je dacht Yes dit kan ik ook maken, ipv allerlei gekke ingrediënten die alleen bij speciale toko’s in lutjebroek te krijgen zijn.
Ik weet niet waar Xelly moet, maar ze is bevallen van haar tweede zoontje! Rio Johnny heet hij
Ik kan het echt niet aan dat Mascha altijd zo haar speeksel opslurpt tijdens het praten. Vroeger deed ze dat ook altijd heel erg, maar ik had het idee dat het op een gegeven moment minder was geworden. Maar nu hoor ik het elke vlog zeker 3 keer. Ik vind het zo ranzig!!
Dat idee heb ik ook…of ze knipt het er niet meer uit opeens. Best extreem is het.
Ik blijf me er ook over verbazen hoe vaak Mila nog steeds vol in beeld staat in de vlog. Soms lijkt ze wel in alle shots vol aanwezig te zijn. Wanneer gaat ze daarmee stoppen? Ik dacht dat ze zo tegen geld verdienen aan je kind zijn?
Gewoon filmen vind ze niet erg, maar advertenties/spon met haar kind zou ze niet doen.
Eerlijk, dit ziet er wel echt goed uit hoor. Als ik bij vrienden burgers zou gaan eten en ik krijg dit voorgeschoteld zou ik zeer tevreden zijn. Alleen die hele bol knoflook snap ik niet zo, is dat lekker ja?
Wel cool met Vera! Jammer dat de presentatrice er zo hard doorheen blaat steeds maar verder tof ook met Linde
Ik zie dat best vaak op de barbecue, volgens mij kun je dan de knoflook uitsmeren op een broodje, het wordt heel zacht. Je kan het ook poffen in de oven.
Helemaal mee eens. Als je ook ziet wat Mascha allemaal deelt over Mila… Als kijker weet je praktisch alles van haar tot slaapschema’s toe. Je kan niet zeggen dat je rekening houdt met haar privacy als je vervolgens wel alles over haar deelt en laat zien.
Niet helemaal waar, ze heeft in het begin veel gedeeld over de issues met slapen en dat een slaapschema werkt voor hun (maar deelt niet precies hoeveel). Over poepschema’s (?? ) heb ik haar nog nooit gehoord en ik bekijk best veel van haar vlogs. Ik snap dat je een punt probeert te maken (en met het punt ben ik het eens hoor), maar zo breng je wel dingen de wereld in die niet helemaal kloppen.
Fair, ik heb het weggehaald. Slaapschema’s kan ik me overigens wel herinneren, volgens mij is dat hier ook besproken toen? Ook qua voeding hoeveel ze kreeg, etc. Dat zijn toch details die je niet perse hoeft te weten, toch?
ja dat klopt - met melk ook inderdaad, schema’s met kolven en als ze een keer niet eet hoe ze dat moet doen met de melk in de vriezer etc. Heel gek dat we zoveel over haar weten eigenlijk. Maar ben het met je eens hoor, ben benieuwd wanneer ze Mila minder in beeld gaat brengen, maar denk eigenlijk dat ze een excuus gaat vinden zoals alle mammie-bloggers.
Ja, vind dat jammer. Heb juist het idee dat Mascha een van de weinige influencers is met principes. Net zoals ze de enige was die corona serieus leek te nemen. Jammer dat Mila in beeld blijft komen, maar uiteindelijk is het haar eigen keuze natuurlijk.
Volgens mij heb ik haar ooit horen zeggen dat ze daarmee stopt zodra Mila 1 is
Over een maandje dus.
Ik kwam hier om precies dit te posten
Tijd voor een ASMR video met mouth sounds hoor ik al.
De eigen keuze van Mascha, neem ik aan.
Ziet er zeker goed uit zou ook heel blij zijn als ik dit bij iemand anders te eten zou krijgen! Die knoflookbol begrijp ik ook niet, eet je die helemaal op?? Burgertent openen is meteen weer het andere uiterste.