Same.
@oliverqueen Ik heb ook brede heupen en pas sinds ik overgewicht heb, voel ik een deel van m’n bovenbenen een beetje langs elkaar gaan bij het lopen (waar ik gelukkig geen last van heb). Ligt echt aan je bouw denk ik!
Same.
@oliverqueen Ik heb ook brede heupen en pas sinds ik overgewicht heb, voel ik een deel van m’n bovenbenen een beetje langs elkaar gaan bij het lopen (waar ik gelukkig geen last van heb). Ligt echt aan je bouw denk ik!
Vind dat Bas en Nicolette dit altijd top doen. Die meiden zijn er bij maar altijd vanaf de achterkant of buiten beeld. Dat papa en mama bekend zijn wil niet zeggen dat zij dat ook willen.
Het schuurt haar in de bovenkamer
Ze zegt het een beetje gek, maar je hoeft haar geen woorden in de mond te leggen toch?
Ze verwoordt dingen wel vaker ‘gek’ naar mijn idee. En vind haar in haar filmpjes soms ook een beetje uit de hoogte over komen over bepaalde onderwerpen. Misschien heeft ze het zelf niet door idk.
Blijf haar volgen, vind haar content wel gewoon leuk. Maar valt me wel iedere keer op dat ze soms bot/uit de hoogte overkomt naar volgers toe.
Deb heeft alleen schurende tieten
De spon stories van Gregor zijn wel gewoon thuis (voor de spiegel) gemaakt. Maar nee hoor, ze hadden er in hun vakantiehuisje ook een nodig want thuis werken ging écht niet.
Ja vind je? Wat weet je dan allemaal (oprechte vraag)? Je ziet ze voor mijn gevoel meedraaien in het gezin, maar je weet niks over of ze moeilijke eters zijn, waar ze op school zitten, of ze slechte cijfers halen, of ze vaak niet luisteren en meer van zulke dingen, toch?
Als je zo’n type bent die van werkelijk elk moment een foto wil maken wel ja:P
Wat vonden jullie van de vlog van Mascha van vandaag? Ik kijk er gemengd naar. Ik vind het vervelend voor haar dat ze er zo mee zit. Ik denk alleen dat het probleem er vooral in zit dat ze haar privilege soms probeert te downgraden. Aan het einde van haar verhaal erkent ze wel uiteindelijk haar privilege.
Wat was het moraal van haar verhaal?
Dat ze t vervelend vindt dat ze wordt weggezet als verwende trut, terwijl ze met niks begonnen is vanuit een AZC
En dat ze juist super dankbaar is en goed weet dat ze nu privileged is
Maar dat staat toch los van elkaar? Ja ze heeft een moeilijke jeugd gehad en ja ze is nu enorm verwend met alles wat ze heeft.
Haha ik ben het met je eens hoor! Vat alleen haar boodschap ff samen
Ze benoemt alleen comments onder de video, ik hoop voor haar dat ze dit forum niet leest
Maar wat maakt een vrouw nou precies een “powervrouw”?
We hebben allemaal “power”. Ik vind de term “powervrouw” een beetje cringe.
Als je veel danoontjes hebt gegeten in je jeugd
Stel je voor dat we de term “powerman” frequent gingen gebruiken. “Ja die man heeft alles joh, een carrière, een gezin en hobby’s enzo, wauw wat een powerman!!”
Ik vind powervrouw door de toevoeging van power ook overkomen alsof je als vrouw normaal gesproken niet krachtig bent. Maar als powervrouw ben je daar dus de uitzondering op of zo. Weet niet helemaal hoe ik dit uit moet leggen.
Ik snap het punt niet van een jankvideo maken op Youtube. Als je niet met een paar negatieve opmerkingen kunt dealen, zet dan gewoon je reacties uit of zoek een andere baan waar niet iedereen je hele leven kan meevolgen.