Ze mist het punt volledig. “Ik ben de enige die altijd de lul is” is gewoon al niet waar, maar de reden waarom ze vaak kritiek krijgt ontgaat haar volledig.
Kon er niet echt veel medelijden voor opbrengen.
Ze zegt dat ze niet voldoende gewaardeerd wordt, terwijl ze toch iedere dag onder haar vlogs reacties krijgt van mensen die haar geweldig vinden? Ja en af en toe zijn er kritische reacties, maar stop dan met dagelijks vloggen als je dat zo lastig vindt. Dat “het is ook nooit goed” vind ik echt irritant. Wat mij betreft slaat ze de plank echt mis met deze vlog. Ze zegt dan ook zo: “Ik stop nu maar want ik wil niet weten wat voor reacties hier nu weer op komen” terwijl ze ook wel weet dat er honderden reacties komen waarin ze weer helemaal opgehemeld wordt. Inhoudelijk gaat ze niet eens in op de kritiek.
Misschien bedoelt ze dat ze voor haar gevoel zakelijk gezien niet serieus wordt genomen? Kan ik me wel wat bij voorstellen, de meeste mensen zien “influencer” niet als een echte baan. Maarja ze verdient aan de andere kant wel genoeg geld om drie huizen tegelijk in Amsterdam te kunnen betalen. Als je zo goed betaald krijgt dan hoef je niet bang te zijn dat mensen je niet serieus nemen denk ik.
Wel rot voor haar dat ze er zo mee zit.
Dat ze haar altijd moeten hebben zei ze ook toen ze naar Spitsbergen ging en daarna allerlei niet-milieuvriendelijke dingen deed.
Het probleem bij haar is is dat ze bescheiden wil doen, en doen alsof ze ze normaal is gebleven. Maar haar leven is helemaal niet zo.
Ik betwijfel of ze wel doorheeft of ze zo privileged is. Als je denkt dat je als het arme gezin mee zou doen aan straatarm steenrijk ben je al je gezonde verstand wel oprecht een beetje verloren.
Ja mensen denken dat ze de hele dag niks uitvoert, maar dat is eerlijk gezegd ook wel een beetje het beeld dat je krijgt van de vlogs. Ik vind het rot voor haar dat ze het zich zo aantrekt, maar denk dat ze het groter maakt dan het is. Ze haalt haar jeugd erbij en waar ze vandaan komt, maar dat zegt toch verder niet veel over de situatie nu. Ze deed gewoon een paar ongelukkige uitspraken, maar you do you. Blijkbaar hebben ze het gewoon heel goed, geniet er lekker van zou ik zeggen. Maar probeer niet krampachtig te doen alsof het niet zo is.
Ik zou als ik Mascha was echt stoppen met dat dagelijks vloggen tbh
Idd, dat ze zegt dat ze beseft dat ze geprivelegeerd is staat wel in contrast met uitspraken als ‘wij zouden niet het rijke koppel zijn bij steenrijk straatarm’… heeft niets met dr jeugd te maken denk ik hoor
Ik denk wel dat dat echt valse bescheidenheid was. Ze weten heus wel dat ze nooit het straatarme gezin waren geweest, lijkt mij.
Dat was volgens mij in haar stories ooit.
Ze heeft ook een keer gezegd dat ze vind dat rijk zijn pas is als je 30 miljoen (of een ander idioot bedrag) op je rekening hebt staan dus haar idee van rijkdom is inderdaad heel twisted.
Was in een vlog!
Oh! Ik zou t wel willen opzoeken maar geen idee waar te beginnen haha.
Ik weet het ook niet meer dus kan je helaas niet verder helpen haha
Heb hier even gezocht wanneer de eerste comment er over was, was zelf ook wel benieuwd. De vlog van 9 Oktober, in de laatste 2 minuten
Het is nog cringier dan ik me herinnerde.
Dan heb je dus een paar afleveringen gezien, ken je het format en dan nog heb je niet in de gaten dat de arme gezinnen in dit programma écht weinig hebben, afhankelijk zijn van de voedselbank etc? En dat jouw situatie dat dus totaal niet is en jij dus de rijke zou zijn? Zij kan soms echt dingen zeggen zonder dat ze er bij nadenkt en dan ook echt denken dat het zo is. Manman
En daarna wel janken omdat mensen commentaar hebben. Ja goh.
Ik dacht dat ik met iedereen die gaat huilen medelijden zou krijgen, maar ze maakt het inderdaad alleen maar erger. Kom er voor uit inderdaad zoals de rest en dan is dat gewoon je image.
Hahaha ze zegt dan dat ze in een westers land woont dus in dat opzicht wel rijk is. So humble.
JE BENT OOK RIJK IN NEDERLAND!
Ze heeft een huis in Amsterdam gekocht met aanmeerplek voor je bootje, een tuin en twee badkamers, een sneakerkamer, een beautykamer en een slaapkamer voor hun en voor Mila. In de huidige markt kost dat zeker rond 1 milli.
Correctie, ze hebben op dit moment 3 huizen in Amsterdam.
Plus een huurhuis waar ze al maanden inzitten terwijl je je nieuwbouwhuis ook al deels betaald. Ze hebben de sleutel al maanden dus betalen sowieso dubbel en dan ook nog voor 2 mnd een vakantiehuisje erbij want huurhuis is lawaaiig. Dat red ik niet met mijn loon hoor😂