‘Vloggloss 2396: duurzame airco kopen voor huisje in de natuur’ in 3,2,1…
De bbq- rant van gisteren was echt niks bij die van vandaag vre-se-lijk. En nog steeds niet ff een bbq gekocht in een winkel. Ik wacht ook op een bestelling, het is nou even niet anders en door.
Ja een bbq mee naar de natuur slepen is natuurlijk niet te doen… oh nee wacht ze hebben daar ook de airco en Dyson mee naar toe gesleept. En volgens mij is die bbq die ze besteld hebben een wegwerpding voor 1 keer? Maar dan biologisch afbreekbaar oid
Ja! En dan ook niet gewoon hun eigen bbq ophalen.
Ze zegt dat het intens is om de bbq daar heen te slepen. Ze hebben al zulke grote dingen naar dat huisje gesleept waaronder dyson ventilator en nu de airco waarom dan ook niet de bbq? Lijkt me nu dat je perfect die bbq kan gebruiken en de komende weken dat je daar nog zit
Ja maar je snapt het niet, ze hebben een DUURZAME bbq gekocht die je gewoon weg kunt gooien na 1x gebruiken. Dus het is niet logisch om dan de bbq die je al hebt op te halen en meerdere keren te gebrui… Oh wacht…
Ze hebben wel bij zo’n murrican winkel geshopt, en uitgebreid gelunched en langs het huis geweest, maar ze was zo druk met campagnes?. HAD een BBQ meegenomen dan.
Als dat de dingen zijn waar je je druk om moet maken in het leven, dan gaat het echt onwijs goed met je. Soms zou ze wel eens een spreekwoordelijke schop onder kont willen geven, zodat ze even weer met de voetjes op aarde komen.
Dat barbecue-verhaal is zo dom. Laat ze de barbecue dan ook staan als ze weer weggaan? Nee toch? Die moet straks ook naar huis gezeuld worden.
Is de barbecue thuis zo gigantisch?
Ze zegt weer: ik heb een afspraak bij de GrAcHtEn.
Ik wou echt net precies hetzelfde komen zeggen zijn de grachten nu al het nieuwe
natuur
?
Het lijkt me echt heerlijk om zulke non problemen te hebben
En OVERAL in HEEL Amsterdam wordt geklust en verbouwd, overal busjes van aannemers, hoe DRUK hebben de aannemers het wel niet in Nederland??
Mascha is zo enorm hypocriet. Ze hebben hun eigen huis ook helemaal laten verbouwen en inrichten, maar andere mensen mogen dat niet? Dan is het opeens raar dat IEDEREEN hun huis aan het verbouwen is?
Hoe sta je zo los van de realiteit? Het lijkt wel alsof ze elke keer dat ze naar buiten gaat verbaasd is dat er meer mensen op de wereld zijn.
Nee dat is waar inderdaad.
Dat verontwaardigde/beledigde hoofd van haar als ze het weer over die domme BBQ heeft. “Nou…DAN maar in de airfryer”.
Zouden ze weten dat het vakantiepark een winkeltje heeft? Met wegwerpbarbecues? Ze waren letterlijk in de stad en dachten niet: goh laten we even bij de AH snel zo’n ding kopen. Bijzondere mensen.
Vind het ook mooi dat ze één keer in het jaar burgers maken en dan meteen denken dat ze een burger tent kunnen opzetten en runnen.
Ik ben ook een beetje zo. Als ik een bij zie vliegen wil ik imker worden. Maar ik spreek dat alleen niet uit.
Mijn tante Gerda had een filmpje op Facebook gedeeld van een imker die een zwerm bijen uit een boom bij haar in de tuin haalde. Zag er echt tof uit, snap wel dat je imker wil worden.