Beutyblogtopic XL #11

Bij mascha is iets al heel snel intens

7 likes

Ik zou helemaal op zoek gaan naar zon pak. En dan nooit de perfecte kunnen vinden. Maar dan wel iets anders tegen komen en dan word dat mn nieuwe hobby.

8 likes

Ik vraag mij af hoe Mascha een ASMR-video heeft opgenomen. Er vliegen continue vliegtuigen over :sparkles:De Natuur :sparkles:. Maar dat ligt misschien aan mij, want ik ben extreem gevoelig voor het fluitende geluid dat vliegtuigen maken.

3 likes

Ik heb even geluisterd en het ligt niet aan jou. Klinkt alsof ze onder een goede aanvliegroute van Schiphol zit, want op zich niet heel raar is, want ze zijn niet zo ver van huis.

4 likes

Eet Mascha eigenlijk nog steeds vegan? (of misschien vegetarisch?)
Of niet meer?

Ze eet nog wel melkproducten maar geen vlees/vis

2 likes

Heerlijk al dat commentaar op hoe wereldvreemd Mascha is. Het is echt te bizar als ik het zo lees.

13 likes

Mascha is een beetje als gtst… Het is niet erg als je het ff niet kijkt, als je het weer gaat kijken heb je niet echt het gevoel dat je belangrijke shit hebt gemist!

113 likes

Dit is echt de meest accurate post die ik hier in tijden heb gelezen.

11 likes

Met een volledige schijf ananas erop

1 like

Biecht: ik vind hem er wel echt heel lekker uit zien🤤

4 likes

Alweer die stomme badjassen spon op Mascha’s insta.

8 likes

Mijn vader was vroeger toen ik klein was imker. Echt vet fascinerend hoe dat werkt, zo’n bijenvolk. Hij moest alleen stoppen omdat de bijen onze katten lek staken. :frowning:

11 likes

Ja en speciaal daarvoor haar spiegel buiten gezet in :sparkles: de natuur :sparkles:

10 likes

Ja, 100% Amerikaanse diner vibes. Overigens zou ik dat wel een goed idee vinden, we hebben meer van dat soort IHOP achtige restaurants nodig in Nederland. Ik wil gewoon goedkoop heel de dag breakfast foods eten ja.

15 likes

https://www.ad.nl/geld/jeroen-42-investeerde-twee-ton-overwaarde-neem-nu-genoegen-met-klein-huurhuis~ad450a7d/

Als Gregor een broer had met haar, maar zonder moreel kompas.

34 likes

omg hij lijkt echt haha.

Wat een toeval dat eerste woord

60 likes

OMG! :joy: Dit is echt geweldig.

8 likes

Wat een dickhead. Lekker in een sociale huurwoning blijven en ā€œnadenkenā€ over wat je met je twee ton gaat doen.

35 likes