Beutyblogtopic XL #11

Ja dat moet ie lekker zelf weten, maar ga er niet in de krant mee koketteren alsof je dit allemaal te danken hebt aan wat een ontzettende strateeg je bent.

29 likes

Gvd ‘de een noemt het geluk’ nou ik twijfel hoe ik het moet noemen maar sowieso iets lelijks.

11 likes

Ik snap dit nooit want de prijzen stijgen mee met de overwaarde, dus je kunt er toch geen duurder huis van kopen?
Vrienden ook ‘ja wij hebben een ton overwaarde’ maar ze verkopen het niet (ook omdat ze dan nog steeds zo’n zelfde huis kunnen terugkopen) wat heb je er dan aan?

9 likes

Bragging rights

12 likes

Bij ons is het zo dat we een appartement hebben gekocht. Die zijn hier mega schaars. Dus mijn appartement is veel harder gestegen dan de huizen in de omgeving waardoor ik wel goedkoper uitben zeg maar. Maar dit zal echt niet voor iedereen gelden en dan koop je dus idd hetzelfde terug.

3 likes

Vandaag zo overdreven weer. Gaat de halve vlog over een badhandoeken/badjas-merk. Bij ieder product die ze uitpakt allebei: “ooooooh”, “wauw”, “oooh my god”.

Lijkt net of Gregor en Mascha nog nooit een handdoek van dichtbij gezien hebben.

16 likes

Ja maar dit keer is het in de natuuuur dus hele andere experience

25 likes

Maar hier staat hun naam op!!!

4 likes

En dan 100 keer benoemen dat ze moet lesgeven en dan buiten gaan zitten…zo onprofessioneel vind ik dat als je leraar of lerares in de tuin hangt les te geven.

4 likes

Wie?

2 likes

“Besef wel: ik ben freelancer en bouw geen pensioen op en heb minder sociale zekerheid dus de overwaarde is mijn oudedagsvoorziening”
—> Lees: ik heb zelf de keuze gemaakt om te ondernemen en vraag daardoor een hoger uurtarief dan medewerkers in loondienst om dat te kunnen compenseren, en daarnaast bedankt maatschappij dat jullie de sociale huurwoning waar ik helemaal geen recht op heb subsidiëren. Groetjes vanaf de Bahama’s

Own dan gewoon dat je gebruik/misbruik maakt van het systeem met je 2 ton overwaarde in een sociale huurwoning van je vriendin en probeer niet recht te lullen wat krom is

38 likes

En alsof iedereen in loondienst zo’n fantastische pensioenvoorziening heeft :expressionless:

26 likes

Nou echt he. Vraag me af of ik die maandelijkse 50 euro ook daadwerkelijk nog krijg uitgekeerd :joy:

4 likes

Ik moest hier wel om gniffelen, ‘helemaal gelukkig’ als caption, deed me denken aan de Willemijn ‘hilarisch’ meme

17 likes

Wat een verademing is de nieuwe instapost van Debbie! :clap:t3:

163 likes

Die eerste zin sla ik gelijk even op, hele simpele en effectieve comeback

2 likes

Kan me alleen focussen op dat letterbalkje met haar naam

afbeelding

13 likes

Ben het wel met je eens, maar lees er ook wel in dat ze gewoon “geluk” heeft met haar goede gezondheid en dus gelukkig niet erg ziek werd,
en het benadrukken dat het puur geluk is en niet te danken aan de consumptie van groene smoothies of vitaminesupplementen oid juich ik dan weer erg toe.

11 likes

En daarbij: ik ben/was kerngezond toen ik Corona kreeg, nauwelijks klachten gehad maar toch long covid gekregen. Het zegt dus echt helemaal niks hoe je gaat reageren op een besmetting.

Neemt niet weg dat ik het echt een verademing vind dat ze dit plaatst :slightly_smiling_face:

13 likes

Het is absoluut geen garantie, maar statistisch gezien zijn de jonge, gezonde mensen niet de grootste risicogroep, toch?

1 like