Beutyblogtopic XL #11

Ik heb de cijfers niet paraat, maar zoals Debbie zegt “bang om ziek te worden was ik nooit, ik was/ben gezond en heb een goede afweer” is dus gebaseerd op de aanname dat je snel zal herstellen. Dat weet je dus niet want het wel of niet krijgen van long covid lijkt op dit moment nog willekeurig (te weinig onderzoek nog naar gedaan).

7 likes

Zijn niet de grootste groep om Corona te krijgen of daar ernstig ziek van te voren, maar laatste tijd komt juist naar voren dat de jonge patiënten juist long-covid klachten ontwikkelen. En die zijn nog jong, horen actief deel te nemen aan de maatschappij etc. Bovendien lijkt long-covid niet perse te gerelateerd te zijn aan hoe ernstig de covid besmetting was. Heel voorzichtig gezegd zien we juist long covid bij diegene die mild ziek zijn geweest (dus geen zkh opname).

4 likes

Ah, natuurlijk. Ik zat alleen aan ic-opname en overlijden te denken en helemaal niet aan long covid, @Stofdoek
en @Broodrooster

2 likes

verkeerde doek! @stofdoek moet je hebben

46 likes

Haha, sorry!!

1 like

Dat doet er toch niet echt toe? Terecht of onterecht, Debby was niet bang om ziek te worden en tóch laat ze zich vaccineren.
Je doet het niet alleen voor jezelf. Dat is de boodschap

17 likes

Mas zegt vandaag dat de wifi in het natuurhuis niet goed genoeg is. Wat wordt de oplossing?

• Ze zet een eigen 5G zendmast in de natuur
  • Ze huren een extra huis met turbo wifi
  • Niks, het boeit haar stiekem toch niet

0 stemmers

2 likes

Ze gaan overdag naar een hotel om daar gebruik te maken van de snelle WiFi.

164 likes

Ze gaat proberen in te tekenen op het Starlink network?

4 likes

Hahaha stuk dat zoveel mensen denken gewoon nog een huis huren :joy:

Het is wel echt survivallen in de natuur: geen barbeque, geen spiegel én slechte wifi verbinding

31 likes

Nou ik mag hopen dat ze het geld terug krijgen van dat natuurhuisje want dit is toch niet meer normaal

15 likes

Het is “poop cupcake” all over again.

17 likes

Nou echt! En nog even schade vergoeding voor het trauma dat is opgelopen in de natuur.

4 likes

Een coronavaccinatie!

5 likes

Uhm.

(Gaat dus om de sponsored, ik volg hem helemaal niet)

4 likes

Kreeg hem ook al 2x. Nu maar gezegd dat ik het niet meer wil zien.

5 likes

Waarom eet hij een sponsje op?

11 likes

#spons

29 likes

Eerlijk gezegd had ik er niet van staan te kijken als ze wel echt een extra huisje hadden gehuurd omdat daar wel snelle wifi zou zijn. Niks verbaast me meer bij die twee

5 likes

Omg deze foto is zo fout te fotoshoppen haha. Ik snap er ook helemaal niks van die post? Vind ze ook geen fijnproevers met hun murrica food.

10 likes