Beutyblogtopic XL #11

Jeetje de erotiek spat van mijn scherm. Snel doorscrollen

4 likes

Deze man is toch wel zo woest aantrekkelijk hĂš :woman_facepalming:

5 likes

Reacties onder mascha haar vlog van vandaag :roll_eyes:

1 like

Heb mezelf laten testen heb mega veel antistoffen."

Que zijn daar testen voor.

Ik vind vooral ook. “Jr weet niet wat het met je doet op de langere termijn.” Een grappig argument.
Mag ik dan aanemen dat diegene ultra gezond eten, niet roken , nooit een druppel alcohol drinken , geen drugs nemen en al dat soort dingen.

20 likes

Dat zie je nu eigenlijk al met 5G. Daar hoor je opeens niemand meer over lijkt wel.

4 likes

Ik blijf me ook maar af vragen waarom gregor denkt dat die hoed hem goed staat.
Ik snap dat hij graag een hoofddeksel draagt. Beter voor zijn haartransplantatie geloof ik.

Maar mij lijkt hem een flat cap / peaky blinders pet hem veel beter staan.
Of is dat niet gangster genoeg.

Maar goed, toen ooit Pinkpop dit soort hoedjes introduceerde in 2000 snapte ik al niet dat iemand vrijwillig er zou bij ging lopen
Nmsvpe

23 likes

Waarschijnlijk matcht dit hoedje met een veterlusje in zijn schoen

95 likes

Zulke hoedjes zie ik veel vorig jaar en nu vast ook weer bij van die typische festival meisjes. Vind er zelf niks aan btw.

2 likes

Waarschijnlijk dezelfde soort testen als waarmee een zekere vrouwelijke influencer vrouwen iets over hun vruchtbaarheid ging vertellen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dit is eigenlijk wel een ding. Doet Sanquin ook voor plasma donoren.

3 likes

Maar ik denk dat ze zeggen: JA of NEE.
Toch niet: MEGA VEEL ANTISTOFFEN GEVONDEN.

CommerciĂ«le ‘over-de-toonbank’-serologische sneltesten onbetrouwbaar

Een serologische sneltest kopen bij een commerciële aanbieder om te kijken of je het virus al gehad hebt? Dat is geen goed idee. Er zijn veel van deze zogenaamde serologische sneltesten in omloop waarvan beloofd wordt dat je met een druppeltje bloed zou kunnen zien of je het nieuwe coronavirus SARS severe acute respiratory syndrome -CoV coronavirus -2 al hebt gehad. Uit onderzoek blijkt dat deze testen niet betrouwbaar zijn. Deze testen werken niet goed bij mensen die niet heel erg ziek zijn geweest. Ook werken ze niet bij mensen die nog maar net klachten hebben. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) wijst het gebruik van serologische sneltesten ook af.

Anders leek het me wel een uitkomst om dat te laten testen voordat ik beslis of ik wel of niet wil worden ingeent (zwanger)

Bij de antistoffen test die ik gedaan heb kreeg ik wel de ruwe waarde. <1 in mijn geval :sweat_smile: moest boven de 30 zijn om aan te tonen dat je het al gehad had ofzo. Collega had 150. Had je ‘megaveel’ kunnen noemen, 5x de afkapwaarde.

3 likes

Joh lekker boeieeeee als anja en karin volgend jaar zomer nog steeds niet naar hun all in hotel in Turkije mogen staan ze vanzelf in de rij hoor. Probleem lost zich wel op.

14 likes

Ik probeer er ook zo in te staan, maar vind het moeilijk. Ik ben mod op een forum waar (tot mijn grote spijt :cold_sweat:) op de één of andere manier relatief veel anti-vaxxers zitten. Ik probeer me continu erg in te houden en niet in discussie te gaan, want het heeft toch geen zin. Maar dan merkt iemand op dat het toch fijn is dat de cijfers omlaag gaan en er nu versoepeld is waardoor bepaalde dingen weer mogen, en dan heeft dat volgens hen niks te maken met de vaccinaties en schrijven ze het volledig toe aan het feit dat coronavirussen in de winter beter hun gang kunnen gaan dan in de zomer. Het is altijd wel iets, ook als ze ongelijk blijken te hebben zullen ze het niet toegeven.

4 likes

Gefeliciteerd met je zwangerschap. ^^

3 likes

Omg Debbie doet mee aan zo’n spelshow nu, beat the champions (rtl4)

3 likes

Mijn man zei meteen: beautyblogster? Waarom is ze dan zo oranje?!

11 likes

Haha dit is al de derde (?) keer dat ze op tv meedoet aan een kennisquiz volgens mij. Iig een keer aan De Slimste Mens toen zij een paar afleveringen met onbekende Nederlanders hadden

5 likes

Ze loopt wel heel irritant te wiebelen. Maar hoop wel dat ze wint haha

Ze heeft al een keer meegedaan aan beat the champions ook, in het vorige seizoen met “onbekenden” hahaha toen redde ze het niet.