Beutyblogtopic XL #11

Is toch gewoon een herhaling?

4 likes

Omg en heeft ze wat gewonnen?

Lijkt me inderdaad vervelend om al die meningen voorbij te zien komen.

Krijg langzaam het idee dat al die mensen die schreeuwen dat er angst wordt gezaaid juist de bangste mensen zijn. Zo irriteren ze me minder in ieder geval😅

6 likes

Mocht het iemand het gemist hebben, Cynthia is ineens geobsedeerd door croissants.

80 likes

Ze gaat zeker croissant cursussen geven ofzo

52 likes

Oh nee, volgende planner wordt print met croissantjes

12 likes

De keren dat Mas “Serieus elke dag berichten”, “Massaal DM’s” of “Letterlijk JA-REN vragen” krijgt.
Het is ongelofelijk! Ze hoeft maar een schoen te dragen en IEDEREEN wil het. Massaal.
Hoorde gister ook van de kudde schapen van verderop dat De Natuur opeens meer in trek is sinds de Foefjes in hun vakantiehuis zitten.
Ik trek er even een fles wijn van open hoor, pfoe.
Schermafbeelding 2021-06-12 om 23.39.22

35 likes

Ik krijg bij toppings op je sandalen nog steeds het gevoel alsof je er een hoop discodip en slagroom op moet gooien.

103 likes

Ik word gewoon agressief van het woord “toppings”.

80 likes

Toppings (en ‘afgetopt met’ :nauseated_face:) wordt echt te pas en te onpas gebruikt MJ.

Maar stiekem vind ik het best een slim concept, van de verwisselbare bandjes.

10 likes

Was een herhaling

Die video van Jessie Maya met die bikini’s vind ik wel heftig. In de zin van is dit echt de trend in bikiniland. Alles is zo klein en weinig bedekkend, onderborst de hele tijd.
Zij kan het hebben maar dat ziet er bij mij echt uit als een rollade

6 likes

Ik heb het ook even gekeken, zijn inderdaad best heftige trends momenteel. Maar ik moet heel eerlijk meer wennen aan de vaak plastische lichamen die ze dragen. Ik snap dat dit een gevoelig onderwerp is, maar vond het best shocking hoe haar lichaam eruit ziet, lijkt me allemaal erg pijnlijk en oncomfortabel. Ik hoop dat ze nu (na het herstel) helemaal blij is en het niet hoeft te blijven doen :pensive:

8 likes

Denk dat je zulke dingen bij de dood normale livera ook niet ziet hoor, of bij meer luxe lingerie zaken

6 likes

Mascha heeft me rijkelijk laat toch geinfluenced. Zag vandaag papillotten en herkende ze van beautygloss vroeger. Heb ze met haar tutorial ingedraaid. Mascha gaf 9 jaar geleden nog tips. Hopelijk waren het goede tips en ziet het er morgen een beetje uit :laughing:

6 likes

Het concept is inderdaad best slim, ook lekker duurzaam, maar volgens mij was dit er vroeger ook al en is het toen ook nooit echt doorgebroken

3 likes

Van die dingen met underboob zijn volgens mij ook alleen ‘mooi’ als je nepborsten hebt of iig heel perky. Ik heb best grote hangende borsten, volgens mij zou dat er belachelijk uitzien :joy:

17 likes

Jongens wat een memorabele dag
 DE BARBECUE IS BEZORGD!!!

45 likes

En
 1200,- per week dat huisje. Bijna 5k per maand bovenop twee andere hypotheken in amsterdam, holy shit, hoe kan je zooooveeeeel verdienen en zoooo weinig werken :geek:

37 likes

Corrrectie;

Hoe kan je zooooveeeeel krijgen en zoooo weinig werken

36 likes