Hoe kun je 10 bomen en heel veel gras een BOS noemen en steeds roepen waaaaauwww waaaaaaaaauwwwwwwwwww waaaaaaauwwwwwww is dit corn ?? Of lijkt het erop? Waauuuwwwww!
Ik vind het echt een social media trend! Niemand gaat daar toch echt mee zwemmen. Beetje op een bedje liggen en foto’s maken voor je feed en dan je normale bikini weer aan.
Als ze haar weekplanning overloopt… “prima te doen dit”.
Dat lijkt me ook, ja. Klinkt als de eerste 2 dagen van mijn werkweek
Ik denk dat die bikini’s inderdaad niet blijven zitten van zodra je ermee zwemt
Ze doen wel elke dag een tekencheck en nemen elke dag een hooikoortstabletje in!
Ze weten wel te surviven in de natuur.
Nu heb ik zin in een ijsje met spikkels.
En?
Huh wat heb ik gemist
Hoezo niet?
Nouja hij (29k volgers) tagt haar en zij (4000 volgers) heeft een openbare insta met polefit filmpjes dus denk niet dat ze zich schaamt of anoniem wil blijven
Nee maar dan moet ze haar insta maar op prive zetten
Risico van een open social media account. Ze heeft fanaccounts, elke vorm van social media die er bestaat. Líjkt me dat je het dan niet zo erg vindt wanneer mensen je foto’s zien/delen, eerder goed voor de publiciteit.
Holy shit, dat zijn serieuze bedragen ja. Ik zou nooit kunnen/willen doen wat zij doet qua werk, maar het is wel een talent om zoiets met relatief zo weinig effort gefixt te hebben. Dat moet ik haar nageven.
En daar zit ik dan, eeuwig single, op de bank in m’n mini appartementje, al bijna twee jaar levend van een uitkering omdat ik depressief ben geworden van m’n PhD.
Zijn natuurlijk allemaal eigen keuzes maar als ik Mascha’s vlogs bekijk denk ik soms wel even waar is het fout gegaan.
Echt een lekkerding wel. Vind paaldansen zooo knap wat een kracht moet je daarvoor hebben.
Is het Sjors die niet de goede reputatie heeft? Of Sjereen?
Ik ben eigenlijk inmiddels wel #teamsjors door de manier waarop Serena hem wel eens heeft weggezet.
Anyway, good for him dit allemaal.
Team als-de-kids-maar-gelukkig-zijn
Team ‘af en toe een lekkere uitschieter op Insta waar de kids niks van merken’
Whaha touché, nog beter
Ja ik hou dr ook wel van