Ja dan had ik er inderdaad wel iets kuts bij gezet zodat er geen twijfel zou zijn over mijn intenties
Toffe chick! Ik wil ook zon setje
Interessant wat er dan voor associaties onhoog komen bij zoân foto. Ik denk inderdaad, die heeft keihard gewerkt voor zoân sterk en lenig lichaam als ik deze foto zie. Maar ik oefen al 30 jaar op de spagaat dus dat trekt mijn aandacht, iemand anders ziet misschien de outfit als eerste of blik, pose, paal. Het is een neutrale foto maar we maken er zelf iets van
Ja nee het zag er niet uit. Na 7 uur laten uitzakken en als een gek aan de gang met allemaal producten om mn haar te temmen zat het een beetje.
De bochten waarin de foefjes zich wringen om te verantwoorden waarom ze Mila wel in de vlog in beeld brengen vanaf 8:57
Also, hoe slecht is hun timemanagement jn de ochtend? Lekker op het terras gaan ontbijten om 10:30 terwijl je om 12:00 les moet geven en dan in de file komen waardoor je daar ruim een kwartier te laat voor bent.
Hoe zij praten tijdens dat stuk (met tegelijk die mandarijn eten) is echt zo kut. Die blikken steeds. Kan het niet precies uitleggen, maar daar zijn ze zo vervelend.
Ja maar dan alsnog. Zou Mila het op haar 16e nog steeds leuk vinden dat alles is vastgelegd en online terug te vinden is? Kan het me echt niet voorstellen.
Ik vind âja maar we zetten ze niet in voor sponâ zo hypocriet als ze vervolgens wel Mila inzetten als thumbnail of in de titel gebruiken (of op de cover van Grazia) om mensen te lokken⊠aan de vlogs verdienen ze net zo goed.
Ja maar hallo ze zetten niet de balk met abonneerknop in een shot van Mila want dat willen ze niet stimuleren
En dan ook nog al die smoesjes, âje kan er niets aan doenâ. Ja doeiiiii!
Ja ik kan me dus niet voorstellen dat ik het erg zou vinden als er kinderbeelden van mij online staan. Er word niks beschamends online gezet. Maar misschien ben ik daarin heel naief.
Nou, ik zou het niet leuk vinden.
Puur interesse, wat zou je er niet leuk aan vinden?
Ik ben nu ook best privé qua social media, accepteer alleen mensen die ik ken. Zou het niet heel chill vinden dat iedereen 1. Weet dat ik besta en 2. Gewoon allemaal beelden van mij als baby en kind online staan. Is privé, niet voor duizenden mensen om te zien. (Daarbij, ik was een vrij vervelend kind en schaam me soms nu al dood als ik filmpjes van vroeger zie, laat staan als die online gezet waren (wil niet zeggen dat Mila zo vervelend wordt, maar toch).
Ik ook niet nee. Ook al laat je geen gĂȘnante dingen zien, ik zou het Ă©cht niet tof vinden dat als je op je 16de besluit te solliciteren de plaatselijke albert heijn manager in principe je hele babytijd online terug kan kijken. Is gewoon nergens voor nodig om zoveel beelden van een baby het internet op te slingeren waar belachelijk veel mensen het kunnen zien en waar het ook voor altijd terug te vinden zal zijn. Een keer een foto delen op een open account met zoân following vind ik al een ding.
Ik zou me echt in mijn privacy aangetast voelen. Als volwassene scherm ik mijn social media al af en zet er bijna geen fotos op waar personen op staan. Maar dan zal iedereen kunnen zien hoe ik als kind was. Ik zou dat een erge nachtmerrie vinden.
Iemand anders zou dat overigens echt geen enkel probleem vinden, maar je weet niet welke persoonlijkheid Mila later krijgt.
Alleen al de gedachte dat iedereen mij als kind âgevolgdâ zou kunnen hebben, en een mening over mij heeft gehad. Vreselijk, toch? Kijk maar hoe hier soms over Pip geschreven is, dat ze onopgevoed zou zijn, bijvoorbeeld. Vond ik als buitenstaander al heftig om te lezen.
Waar ik me gewoon aan stoor, is dat het niet alleen wat beelden van vroeger zijn, maar gewoon echt dat haar hele jeugd wordt vastgelegd.
Tegenwoordig wordt je naam zo vaak opgezocht op Google voor verschillende redenen. Je toekomstige werkgever kijkt misschien even snel voor een sollicitatiegesprek, je klasgenootjes kijken voor de grap, de vrienden van je date/vriend/vriendin zoeken je nog even op. En tuurlijk zijn er misschien geen hele beschamende dingen te vinden. Maar kinderen zijn keihard en die kunnen bijvoorbeeld heus wel iets vinden waar ze je mee kunnen treiteren.
En daarnaast komt er straks ook een tijd dat ze echt naar school gaat. Zou het voor haar heel fijn zijn dat ze dan gelijk begint als âhet kind van die vloggerâ?
Mila moet ook nog een puber willen nou dan wil je echt niet dat je klasgenoten dat allemaal van je zien hoor