Beutyblogtopic XL #11

@Spaarlamp doe je ook schoolbezoeken?

4 likes

Jazeker! Ik heb al een mooie PowerPoint gemaakt incl wordart en animaties met foto’s die in beeld vliegen

14 likes

Oh, die gaat haar ouders haten als ze 15 is :see_no_evil:

3 likes

Speciaal voor jou dan

EN ER IS EEN SLIME VARIANT

Beetje saaie thumbnail alleen

40 likes

Viel me trouwens ook Sanny in haar vlog haar dochtertje filmde en die zei: Nee mam niet met de verrekijker! Nou ja Jorg en Sanny natuurlijk hihaho want ze zei verrekijker ipv camera maar vond t toch wel zielig eigenlijk voor dat kind

15 likes

Mijn god en dit is dan na het opruimen, hoeveel spul heeft een mens nodig zeg. Krijg al kortsluiting in m’n hoofd als ik er alleen maar naar kijk.

1 like

OMG en hier kom je nu pas mee??? :astonished: Ik wist niet van het bestaan van deze sequel af :scream:

2 likes

Wacht er is ook een slijm baf video

Hahahaha

6 likes

Omg hoe heb ik slime baff gemist! Ik vind de thumbnail van jelly baff wel 100x beter!

1 like

Ik had vandaag een situatie waarin ik precies voelde waarom privacy voor een kind heel belangrijk is. Ik sta voor de klas en een leerling uit mijn klas was vroeger als baby te zien in het tv-programma vier handen op één buik. Dit heb ik toentertijd al gezien omdat vader bij mij in de klas heeft gezeten. Vandaag dacht ik ik ga die aflevering nog eens terugkijken. Het voelde toch heel raar en creepy om te doen. Je ziet de geboorte, je ziet hoe moeder moeite had met het ouderschap, enz. Eigenlijk toch gek dat ik en alle klasgenoten dit gewoon kunnen zien.

36 likes

Als je nou gewoon even wat moodboards maakt en daar het woord ‘miljonair’ op zet, komt het vanzelf!!

(Maar even zonder dollen, naar om te horen van hoe het gegaan is met je PhD en ik wens je veel sterkte! En een mini appartementje kost wel minder schoonmaaktijd dan drie huizen in Amsterdam :))

4 likes

Hahaha, goed idee. :hugs:

En dankjewel! :slight_smile: Bedoeling is dat ik het binnenkort afrond. Nog even. Kwam er pas achter dat er dus ook al PhD-vloggers bestaan, gemiste kans. Ben al snel gestopt met volgen, het kwam vaak zo productief en healthy over (Ă  la 5 uur opstaan, hardlopen, natuurwandelingen, stapels papers lezen per dag, online meetings, afspraken, fancy maaltijden koken, huis tip top, meditatie, yoga etc.) dat ik me nog meer een sociaal incapabele lamzakkerige bakbanaan begon te voelen die veel te weinig met haar tijd uitvreet. :banana: :wink:

(Disclaimer, voordat ik een fitty krijg met @Banananana, niks tegen bananen, laf alle bananen.)

8 likes

Ik denk dat je net het meest universele PhD gevoel hebt beschreven. Die vloggers doen gewoon wat vloggers doen, of het nu mommyvloggers, beautyvloggers of PhDvloggers zijn: een wereld voorstellen die niet zo heel realistisch is:).

heel veel succes!

10 likes

Heb al een tijd geen vloggloss gekeken dus zag laatst die balk voor het eerst. Maar dit is echt precies zo’n beginnende YouTuber standaard effect. Super typisch voor de vlogs zonder intro, nooit montages of sfeerbeelden, alleen af en toe een veel te lange time lapse van iemand die op een computer werkt.

4 likes

Het is nog altijd een upgrade van deze tijd :joy:
Verschrikkelijke wordart intro

6 likes

Ik wist niets van Phd vloggers, heb je voorbeelden?

OMG ja dat duurde precies 3 dagen en toen was het verdwenen maar ze dacht oprecht dat ze een geweldige intro had. Die meid heeft echt 0 gevoel voor esthetiek, niet dat dat erg is maar omdat ze een publiek persoon is valt het constant zo ontzettend op.

16 likes

Ik vind dat altijd zo grappig want ze heeft het in de vlog dan over een campagne foto/video en zit ze urenlang allemaal geluid en belichting en props te regelen en dan komt de foto er ongeveer zo uit:

34 likes

Ja dat is altijd bij haar. Dan benoemt ze dat ze voor een video een halve dag bezig is geweest met alles perfect positioneren want ze is ‘een perfectionist’ en dan is t uiteindelijke product alsnog een CKV project.

66 likes

Hahaha ik moet heel hard lachen want dit lijkt écht zo te zijn :sweat_smile:

4 likes