Beutyblogtopic XL #11

Voor die paar uur dat zij op hun werkplek zitten zal het wellicht allemaal wel mee vallen, qua goede werkplek. Anders zouden veel meer influencers daar in investeren.

Edit: en dan konden ze ook nog klagen over de kwaaltjes.

Heel eerlijk; ik begrijp het wel. Ik heb zelf een dochtertje van 9 maanden en merk dat als mijn vriend en ik allebei thuis zijn, ik mij toch snel ga bemoeien. Heel irritant voor ons allemaal, maar ik persoonlijk vind het moeilijk om die dingen los te laten. Als ik niet thuis ben heb ik er totaal geen last van. Misschien dat Mascha dat ook zo ervaart en dan begrijp ik wel dat zij ergens anders wilt gaat werken zodat zij zich volop kan concentreren. Daarbij mag het gewoon volgens de richtlijnen van het RIVM. Naar mijn idee zit ze verder alleen maar thuis, maar ook dat is volgens sommige weer belachelijk. Als iemand zich, naar mijn idee, goed aan de coronaregels houden zijn zij het wel denk ik.

4 likes

Vind het echt stom dat alleen seizoen 1 daarvan op Netflix staat en ik seizoen 2 online nergens kan vinden :sob:

Maargoed Nederlandse versie met Nikkie, helemaal leuk

2 likes

Attent van Sint, voor Emmy’s trouwen champagne sturen terwijl ze zwanger was :face_with_raised_eyebrow:

23 likes

Ik snap je in deze denk ik volledig niet. Volgens mij probeert ze hier iets te zeggen over grappen met een racistische ondertoon en daarom is het naar mijn idee juist supergoed dat ze dit plaatst. Ik snap niet zo goed dat mensen zeggen dat ze gewoon op die mensen moet reageren. Dat is echt niet zo makkelijk als het lijkt.

1 like

Dit is een grap hoop ik toch?

7 likes

Haha dat stukje over december drukte en alles online leek ff een uitleg vanuit haar waarom het mis is gegaan… maar we hebben hier te maken met Sereen haha dus nope.

16 likes

Ik weet niet hoe het zit met het verkopen van nieuwe artikelen op bol, maar ik verkoop regelmatig tweedehands boeken en als je de order niet bevestigt krijg je na een aantal dagen gewoon een herinnering per mail dat de bestelling anders komt te vervallen. Staat ook overal duidelijk aangegeven. Er vervelend voor haar natuurlijk, maar ook een beetje eigen schuld dikke bult :sweat_smile:

57 likes

Wat schaamteloos. :hushed:

2 likes

Mooi ook dat ze in februari pas realiseert dat een deel van haar orders niet goed is gegaan…

Tja. Zuur. Maar hoort een beetje bij een eigen bedrijfje runnen. Er zijn genoeg winkels die wel eens per ongeluk te weinig aanslaan op de kassa of iets gratis meegeven, maar die roepen die klanten ook niet terug omdat het fout gegaan is. De klant heeft hier niks fout gedaan, dat heb je zelf.

16 likes

Hahahaha ik zie haar al helemaal die orders nagaan om iedereen die niet betaald heeft te blokken van haar insta

41 likes

Ik snap ook dat ze betaald wil worden. Zou een mail met betaaloptie sturen zodat je echt kan aanspreken wie het betreft. Maar misschien doet ze beide.

1 like

Er zijn dus mensen die een gratis creampie hebben gehad.

110 likes

De zwamgerschapsaankondiging kwam na de bruiloft, ik zie Cynthia er best voor aan dat ze t anders ook had gestuurd maar nu is er nog wel een kans dat ze t niet wist :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Hahaha sorry maar dit is gewoon een beetje dom. Je zoekt dit soort dingen toch eerst uit voor je producten via bol gaat verkopen + verzenden.
En dan kom je er ruim 6 weken later achter oh oeps niet goed gegaan.

12 likes

Ben wel even benieuwd wie hier de Josh/Mascha planner hebben gekocht met de 2e nalevering want het is nu al weer uitverkocht.

Zou het niet zo zijn dat ze die bestellingen die ze niet heeft bevestigd niet meer terug kan vinden en ze het daarom maar op insta zet? Want als je die gegevens gewoon nog hebt zou ik het ook buiten social media om regelen met de klanten.

3 likes

Wat heeft Serena er toch een talent voor om alles zo onsympathiek mogelijk over te brengen

56 likes

Hoezo ook dit is geen verwijt? Het is haar schuld toch omdat ze zelf niet heeft bevestigd.

1 like

Ik denk dat ze probeert te zeggen dat het geen verwijt is naar mensen die niet gezien hadden dat de kaarsen nog niet betaald waren of vergeten waren dat ze nog moesten betalen?

Heel eerlijk, als ik meer dan een maand na mijn bestelling nog geen betaallinkje had gekregen zou ik het ook laten zitten hoor. Heeft niks met een drukke decembermaand te maken. Het is zuur voor Serena, maar je zorgt toch altijd ondernemer dat je betalingen altijd goed gaan? Om nou de consument te verwijten dat ze niet “eerlijk” zijn…

23 likes