Beutyblogtopic XL #11

Mail Klant:

Ik heb nieuwe synthetische badjasjes ontworpen. We willen graag dat Mascha dit met haar volgers deelt. Graag een foto van de badjas en van de mogelijkheid tot personaliseren.

Graag niet synthetisch maar silky noemen. Zachte binnenkant omschrijven als Teddy. We zijn een brand met een luxe uitstraling. Ook graag even eigen maat noemen ter promotie van tussenmaten.

Max naar klant:
Ok. Moet wel even brainstormen hierover hoor. Erg veel eisen, dat wordt een hoge factuur.

Max tegen Mascha:
Ah joh, maak even snel foto’tje. Lekker filtertje en die badjas kan weer gekreukt achterin de kast en over jaar naar kringloop.

Mascha:
Done.

126 likes

Je ziet ook gewoon dat die spiegelfoto in de woonkamer, net zo veel werk is als een professionele campagne voor om tijdschriften en bushokjes.
Lijkt me heel vervelend als andere mensen dat zo onderschatten.

97 likes

Bah dit niveau van onprofessionaliteit. Maar ondertussen lacht Mas ons keihard uit natuurlijk met die duizenden euro’s die ze elke maand weer op haar bankrekening gestort ziet worden na het doen van the absolute minimum. En ik geef haar nog gelijk ook, maar het klopt natuurlijk van geen kant :sweat_smile: als ik met zulk halfbakken werk aan zou komen bij mijn baas kon ik vertrekken

14 likes

Nou ze moest ook heeeeeeelemaal naar de bouwmarkt om een spiegel te gaan kopen hoor

12 likes

Die eerste foto ook echt met allemaal nog de kreukels in de stof
Maar ik denk dat ze oprecht van mening is dat het haar heel veel moeite kost.
Ze zou voor de gein eens ff op een normale werkvloer moeten meedraaien om alles weer even te relativeren.

Op de dagen dat ik druk ben krijg ik 100 dingen voor elkaar, als ik de hele dag loop te lanterfanten, geen ritme heb, een dutje doe en wat eten bereid, voelt alles als een opgave. Misschien heeft het daar ook mee te maken. Als ik haar vlogs bekijk ziet het eruit alsof de meeste mensen het in hun vakantie of weekenden nog drukker hebben dan zij.

19 likes

Het boek DAT :rage::rage:

10 likes

Simone, HAHA en :upside_down_face: zijn toch wel echt de 3 triggerpoints waar ik, als ik Simone was, wurgneigingen van zou krijgen.

13 likes

M’n gok is dat het van Polaberry is

1 like

Zou het niet allemaal stiekem een promotie zijn voor haar spelfoutenboek?

3 likes

Ik heb zelf totaal niet de neiging om die badjassen te kopen eigenlijk. Beetje spon gone wrong voor mij haha. Maar wellicht ben ik niet haar doelgroep :joy:.
Het had al gescheeld als ze het anders presenteerde.

6 likes

Ja heerlijk zeker! Maar own het gewoon ipv je constant te gaan verantwoorden dat je wel een echte hard werken baan hebt en dat ‘iedereen’ eta niet snapt. Joh zeg gewoon dat je het goed hebt gefixt voor jezelf, dat het dus mogelijk is lekker veel te verdienen zonder leip hoge opleidingen, kennis of kunde. Vind ik stuk inspirerender dan deze drap

6 likes

Pas maar op, want voordat je het weet trekt ze de kaart van haar SPH diploma of de Zeenos.

16 likes

Hoe kan Mascha beweren dat zij even veel tijd steekt in haar campagnes als marketingteams in hun campagnes? Kan me niet voorstellen dat een merk haar badjassen spon in een arbi wil hangen

16 likes

Hey, je vergeet nu dat ze die spiegel helemaal ZELF heeft moeten kopen in een WINKEL he. De meeste bedrijven hebben daar PERSONEEL voor. Weet je hoeveel werk dat is??? Daar ben je een heel dagdeel mee bezig!!!

11 likes

Exact dit.
Ik gun het hen absoluut een chill leven en voldoende inkomen, lekker veel tijd voor elkaar en hun kind. Moet geweldig zijn, ze lijken me ook gelukkig en leuk dat ze zoveel tijd samen hebben.
Maar dat eeuwige “je ziet maar een stukje van mijn dag dus ik werk wel hard” gaat gewoon niet op.
Met een normale voltijdse job lukt het niet om effe lekker te ontbijten op een terrasje om 10u30 en mijn kappersafspraak mag ik helaas niet meerekenen als werktijd :sweat_smile:.
Nogmaals, helemaal leuk voor hen dat ze dit kunnen, maar ze zien de dingen niet meer in perspectief.

11 likes

Die Simone gaat wel lekker in de reacties :rofl: En Mascha reageert weer zoals altijd.

Ik was eens benieuwd naar de reviews van dat boek van haar en Max. Kwam ik dit tegen als auteur omschrijving bij Bol.com:

Mascha is professioneel beautyblogger. Met haar blog Beautygloss.nl heeft zij meer dan 100.000 volgers per dag.

‘Mascha is de grootse vrouwelijke influencer van Nederland’ - Blogmij

Baseren ze zich echt serieus nog steeds hierop? Haar blog? En dat ze een tijdje de grootste vrouwelijke influencer is geweest? Er zijn toch allang influencers haar voorbij in dat ‘grootste influencer’ gebeuren?

10 likes

En het aantal volgers op haar yt is ook totaal niet representatief meer. Ze heeft mazzel als 10% van het geheel de views op haar videos halen met nog soms een enkele uitzondering.

4 likes

Ik denk dat als je verantwoordelijk bent voor een shoot die voor abri’s wordt gebruikt en je hebt niet gezorgd dat de kleding is gestreken, dat je wordt ontslagen.

9 likes

Ja dit vraag ik me dus al een tijd af he, want als dit de beste versie is van de opties die zij heeft ingeleverd
hoe zagen de afgekeurde foto’s er dan uit??

die kreukels
 ja alles eigenlijk :confused: :cry:
ik voel me ook een beetje beledigd aangezien ik IN DE INDUSTRIE werk waar ik help fotoshoots te plannen en ik kan me niet voorstellen dat mas meer dan 15 min werk heeft van deze CAMPAGNE

13 likes

Die achtergrond ook :face_with_hand_over_mouth: past toch totaal niet in de setting of het gevoel wat het merk wil uitstralen denk ik
 een selfie kiekje naar vriendinnen van een nieuw jurkje of ik noem maar wat zijn vaak nog leuker of meer moeite dan dit.

6 likes