Beutyblogtopic XL #11

Dit is ook zo’n foto die ik naar een vriendin zou sturen als ik een nieuw kledingstuk heb gekocht die ik snel in 2 seconden maak. Hoezo zorg je er niet even voor dat 'ie kreukvrij is voor een campagne, je krijgt er toch voor betaald? Zou geen badjas kopen op basis van deze kreukelfoto :joy:

15 likes

Hee, ze heeft wel stofgezogen en een artsie boek op tafel gelegd

6 likes

Jongens is er eigenlijk nog iemand anders dan Mascha die ik kan bekijken? Dit topic is volleeeeedig foefje geworden. Dat is echt te veel eer voor ze gezien hun minimale moeite om relevant te blijven

22 likes

beutybloggen is dood

6 likes

Hahaha ik koop nog liever die roze kimono als dat het alternatief is

4 likes

Nee daar heeft ze personeel voor (de vrouw die komt schoonmaken)
Ze moet niet teveel hooi op dr vork nemen he

6 likes

Verplicht beste vriendinnen worden met

• Mascha
  • Cynthia

0 stemmers

1 like

Wat een duivels dilemma ze lijken me allebei echt intens kut eigenlijk

41 likes

Ik denk eigk dat Mascha’s matige kwaliteit gewoon onderdeel is van haar merk? Girl next door en inderdaad alsof een vriendin t even snel naar je stuurt.

22 likes

Dat heeft Marc toch niet nodig die pfizer

3 likes

Ja dit denk ik eigenlijk ook. Ik heb nooit een advertentie bij haar gezien die op een echte fotoshoot lijkt. Ja, Andrelon misschien maar dat heeft zij niet bedacht dan.

Als het echt moet da maar Cynthia. Die houdt van lezen en wijn.

2 likes

Mascha! Lekker vreten en hele dag niks doen.
Met Cynthia moet ik verplicht elke dag gaan wandelen.

18 likes

Ik vind wel dat de Huismuts hard werkt! Waar haalt ze alle energie vandaan?
Dit jaar heeft ze een vakantiepark, interieur homeschool en collectie met Sissy Boy gelanceerd.

4 likes

Nee joh. Bij Mascha krijg je gewoon elke keer een fles mee als je langs bent geweest

26 likes

Mascha lijkt me in ieder geval wel vriendelijk en lief, kan die ander echt niet uitstaan.

13 likes

Lijkt me wel chill om vrienden te zijn met Mas en Greg.
Lekker de halve dag dutjes doen, thuisbezorgd vretten en klagen over hoe afschuwelijk druk je het hebt.
Heerlak.

20 likes

Kut topic hehehe

8 likes

Denk dat bij de foefs wel gezellig een avondje vertoeven is hoor. Miljoenen spellen om uit te kiezen, extra fluffy food en misschien krijg je ook nog een goody bag met Planner + fles wijn van klootviolen + murican snacksss + nog meer murican snacksss mee naar huis

Hopen dat mevrouwtje de kleine wel slaapt

18 likes

Ik zou net zo lang blijven zitten tot ik die Dyson airco mee naar huis krijg. Eerlijk is eerlijk.

21 likes