Het is niet eens een airco, gewoon een takkedure ventilator
Van Cynthia krijg ik echt de kriegels, Mascha lijkt me wel gezelliger om eens mee te chillen.
Dat eten bij Mascha lijkt me heel chill. En het feit dat ze ook niet zo kieskeurig is en lekker mee eet in plaats van vol te zijn na één hap, scheelt ook weer ongemak, dus tussen Cynthia en Mascha is voor mij echt een no-brainer.
Denk dat Mascha en Bonnie de enige Youtubers zijn bij wie ik het een weekend zou kunnen uithouden als het moet. Die keuze zou ik veel lastiger vinden. Maar waarschijnlijk zou ik dan Bonnie kiezen omdat die altijd op pad gaat.
Nog een poll.
Kies wie je bff voor life wordt als het erop aankomt:
- Mascha
- Bonnie
0 stemmers
Ik kende Bonnie dus helemaaal niet voordat ik hier op dit forum kwam. Had nog nooit van haar naam gehoord. Nu wel, maar nog geen video’s van haar bekeken dus weet niet zo goed wat ik van haar vind.
‘tussenmaat’ M/L? Haha dus ehm zegmaar de nietszeggende maat tussen S en XL in? Dat is toch juist geen tussen maat, neigt eerder naar One size fits all
Als Bonnie nietzo krijst vind ik haar wel gewoon oke. Plus Nick vind ik wel droog. Ik kan Gregor ook gewoon totaal niet aan.
Mascha lijkt me heel lief en gezellig, maar ik heb echt 0 gedeelde interesses met haar geloof ik. Denk dat ik dan nog liever met Cynthia ga wandelen en wijn drinken, dat vind ik ten minste leuk.
Mascha want ik kan geen vrienden zijn met een kleuter als bijna 30er.
Wowow maar echt
Vind “kleuter” wel tikkeltje overdreven. Volgens mij is Bonnie best volwassen en serieus maar heeft ze ook dat jeugdige dat afhankelijk van met wie ze is duidelijker naar voren komt.
Die wordt volgens mij volgend jaar ook al 30.
Dat gillen mag ze wel achterwege laten.
Dat gegil steeds trek ik echt niet
En die onnozelheid over de wereld al is mas daarin weinig beter. Maar bonnie is ook nog eens gierig en mas nooit.
Ben nu wel benieuwd geworden naar deze Bonnie. Wat is een goede video om een beeld te vormen van haar? Of komt haar persoonlijkheid in elke video even goed naar voren?
Oh nu je het zegt bij Bonnie mag je maar 1 snack kiezen. Bij Mascha krijg je een levens voorraad. Die Gregor eerst eerlijk verdeeld maar goed.
@Nysmn Elke video die opend met AAAAAAAHHHH in de intro
Maar Bonnie trekt wel meer de wijde wereld in, gaat op uitjes en weekendjes weg. Dus je maakt wel meer mee (kwantiteit boven de geringe kwaliteit van Mascha)
Bonnie denkt dat een Vinex-wijk een wereldwonder is.
“Ze hebben hier een albert Heijn?!”
Maar wel 20 en 13 likes op die kritische comments.
Ooh er staan er meer tussen, ik ga eens even lekker lezen haha.
Haha ja maar werkelijk alles buiten 010 wordt in detail geanalyseerd en over verwonderd. Is wel mooie televisie
Haha hot damn Simone
Kom op, hoe kan ze naar haar eigen vlogs kijken en zeggen: hier zit veel moeite in. Ze wil niet speciaal dingen gaan doen voor de vlog. Qua editten doet ze niks behalve de beelden achter elkaar plakken. Het is zeker wel afgeraffeld.