Beutyblogtopic XL #11

Ja dat lijkt mij ook… en al ga je wel elke dag, boeieeee

en ze bleven er ook gewoon echt helemaal in, dan voel je je toch vet opgelaten

1 like

Ik leef echt voor italiaans schepijs, zou echt boos worden als iemand mij zou gaan shamen om 4 bolletjes. 4 bolletjes op je neus kan je krijgen gek :joy::joy:

34 likes

Ummmm

26 likes

Ik ga niet judgen op die 6 frikandellen maar wokpan?

74 likes

Ja en daarom gek dat ze later met Lisa benoemt “oh je bent me belachelijk ah maken maar dan omgekeerde van fatshamen”
Ja bij Lotte ben je zelf ook ah iceshamen

3 likes

Sowieso mensen die frikadelen eten bedoel je :nauseated_face:

16 likes

Weet niet of ik hier goed zit hoor, maar ben benieuwd wat voor kattengejank er nu weer online komt…

8 likes

Wie is dit? :woman_shrugging:t2:

6 likes

Nu al zin in. Wanneer is 12pm :joy:. Ik weet niet welke tijdzone ze zit.

4 likes

Tati! Je weet wel, was ooit beauty youtuber, nu vooral bekend omdat ze met iedereen ruzie heeft

2 likes

Frikandellen is leven

6 likes

Benieuwd wat voor onrecht haar nu weer is gedaan op haar verjaardag.

7 likes

Ze kan beter een self expose video maken en zich eens keer niet eindeloos bemoeien met het grut om haar heen.

2 likes

Nou ben benieuwd!

3 likes

Hoe vaak heeft ze al gehuild?

4 likes

Rond de 13 minuten alleen nog even wegslikken rond de eerste minuut. Vooralsnog is ze echt heel erg zielig :unamused: @Popje

Ze is met een kano van het drama eiland gevaren en ze woont nu kleiner, werd thuis in LA in de gaten gehouden, kreeg doodsbedreigingen.
Ze is bijna gescheiden van James, nu weer samen en dr leven lijkt op een film. Nu wil ze een happy ending :nauseated_face:. Oja ook is ze nu bovennatuurlijk en een discipel geworden.

Oh mocht je d’r nu willen helpen een tarotkaart leggen over haar toekomst, dan mag je dat niet doen want dat wil ze niet.

Pfff ik was echt fan van dr maar ze komt me zo m’n neus uit. Zielig gejank en ben benieuwd of ze dit ooit gaat laten rusten.

5 likes

Ja dit is een perfecte samenvatting wel. Ze is nog ceo van Halo en wil niks zeggen over James en/of jeffree of wie ze dan ook bedoelde. Ze heeft ook het hele jaar niemand meer gesproken van de beauty community.

1 like

afbeelding

9 likes

Jammer dat ze ook zo opging in alle drama, overdreven gedoe.
Vroeger vond ik haar videos echt leuk en informatief, maar op bepaald moment gekanteld naar ongeloofwaardig en too much drama.

5 likes

What happenend. Ik vond haar vroeger heel leuk! En hoe ze ook hielp met het huwelijksaanzoek voor Fleur De Force. Nu volg ik geen enkele OG guru meer

3 likes