Ik denk dat ze oprecht denkt dat in ‘haar wereld’ het veel moeite is. Ik bedoel alles wat ze meemaakt, leest, tot zich neemt, etc. wordt in haar hoofd hyperbolisch vertaald. Ze is een soort karikatuur van een overdreven Amurican. Ook echt overtuigd dat het hoogtepunt van het jaar is dat ze Mila mee kunnen nemen naar de Wallmart alsof dat kind van nog geen 1 jaar uberhaupt een idee heeft wat haar overkomt.
Haha ik moet echt lachen over mensen die zeggen dat eten met de foefjes chill is. Dan bestel je sushi en moet gregor eerst als een soort wasabidictator over de bestelling heen om te kijken of je de maki’s wel eerlijk verdeeld krijgt?
Ik vind het overigens wel briljant dat mascha 8(?) campagnes heeft. Holy wat een geld moet dat opleveren! Dat zij zulke crappy kwaliteit aflevert is een ding, maar dat klanten alsnog in de rij staan hiervoor
Vind dit echt niet kunnen.
Ze neemt meer campagnes aan dan voorheen. Vroeger kon ze nog selectief zijn nu is het meer een ‘moetje’. Je merkt ook echt dat ze soms dingen promoot waarvan je weet dat ze het echt niet gebruikt en dat was vroeger veel minder.
Wow ff tranquilooooo
Yo, doe maar ff niet.
Zegt ze dit zelf? Of nemen we dit collectief aan met het 3 huizen verhaal?
Jmenfin, echt charmant zijn de campagnes niet idd. Maar dat gevoel ik heb de laatste tijd met meer influencers (anna nooshin bijv)
Doordat veel van de campagnes alleen voor stories zijn kan ze ook meer aannemen omdat het niet zo permanent is als een post of video. Als je dan maar 1x hoeft te posten kan je best 8 campagnes aannemen en zeker voor adverteerders valt het niet altijd op hoeveel verschillende spon influencers doen(want je gaat niet elke dag hun stories bekijken)
Not happening. Die twee gaan nog samen schijten.
Ik trek man-foef slecht maar ik zou wel liever tijd bij de foefjes door brengen dan bij Bonnie waar je een halve kaassoufle krijgt. Of dat je 5 dagen van te voren schriftelijk moet doorgeven hoeveel snacks je gaat eten.
Ja Cynthia houdt tenminste nog van -veel hetzelfde- maar lekker eten en ook goed eten buiten de deur. Bij Mas krijg je vooral veel en vette meuk. En qua planningsadviezen zou ik naar geen van beiden luisteren.
Lijkt me gewoon logisch. De views zijn drastisch achteruit gegaan en aangezien dit nog steeds haar werk is zal ze toch ergens inkomsten uit moeten halen.
Ze brengt het niet zo aardig? Ik vind dat wel zacht uitgedrukt. Hoe vreselijk kut is het als iemand tegen je zegt dat je niets voorstelt omdat anderen boven je uit steken. Dat zeg je toch niet over iemand, hoe slecht je de kwaliteit van haar werk ook vindt. Ik vind Simone maar een gekkie eigenlijk
Weet je zeker dat je geen hoger hoeft te lijden en waarschijnlijk nog een goodiebag mee met restjes. (Als ik mij dat goed herinner uit haar eerdere volgs).
Hoezo voel je de behoefte om iemand met beide benen op de grond te zetten terwijl ze je niets doet, behalve prutswerk afleveren. Ik vind dat echt iets heel raars. Beoordeel gewoon haar werk, daar is dan je conclusie van ik vind dit slechte kwaliteit —> ontvolg. Prima dat je een mening hebt over iemands werk, maar waarom zou je daar onaardig over gaan doen en iemand zo persoonlijk pakken. Is toch totaal onnodig.
Is toch ook bijzonder dat er een wereld buiten 010 bestaat?
Doe ff normaal man met je achterlijke comment
Ik meet precies 2 glaasjes prosecco voor je uit en de rest is voor mij had je maar schriftelijk moeten doorgeven dat je meer wilde
En dan zich afvragen waarom Mila last heeft van prikkels:sparkles:
Ho ho straks raakt hij nog overspannen van al dat werk.