Beutyblogtopic XL #11

Oh hey en vandaag Max en Marije in de vlog, die gingen toch uit elkaar? Ik heb hier duidelijk geen ervaring mee maar blijkbaar loopt dat niet zo’n vaart en ga je na een paar weken nog steeds samen op bezoek bij vrienden. :sweat_smile:

Die Simone in de comments van de vlog van gisteren maakte wel goede opmerkingen vond ik! Precies zoals het hier ook altijd gaat. Zou me niets verbazen als ze zelf ook op het forum zit. Ze noemde de “gaat alles wel oke met je” comment ook klassiek.

Natuurlijk hebben wij eigenlijk niks te zeggen over Mascha’s content, maar jammer is het wel want als de content goed was dan zouden meer mensen kijken he. :woman_shrugging: En meer views is meer geld dus ik snap haar niet.

3 likes

Marije heeft vrij helder uitgelegd hoe het zit in die “het is uit” video. Ze gaan gewoon om met elkaar zoals altijd alleen hebben ze geen relatie meer.

6 likes

Ze zal vast binnenkort weer wat vage pilletjes of een lipgloss te koop hebben.
Die vrouw is zo gigantisch gedaald in mijn aanzien.

Super leuk om te zien dat Mas en Greg lekker uit eten zijn om hun trouwdag te vieren! Maar ik had bij Izakaya altijd het idee dat het een ultiem fancy restaurant is maar het lijkt bij Mas dr stories net of ze ergens in een vergaderzaaltje (incl typisch meubilair) zijn gezet waar een paar dure wijnglazen op tafel zijn gezet ter decoratie 🥲🥲

16 likes

JA! Ik wilde het hier nog komen posten. Vooral op een story waar Gregor op staat zie je inderdaad hele karige stoelen op de achtergrond, alsof ze in een kantine aan het eten zijn. Volgens mij zijn ze later nog ergens anders gaan zitten, want toen zaten ze buiten? Zag er in ieder geval mega ongezellig uit.

2 likes

Haha ik ging de Stories even opzoeken maar de “kantinestoelen” die je op de achtergrond ziet zijn de Eames DCM a €1’000 per stuk.

Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar dus zeker wel exclusief meubilair :laughing:

29 likes

Nikkie Tut plaatst net op IG dat er een nieuwe video aankomt en ze zegt Buongiorno.

… Betekent dit …
Måneskin??

Gezien haar Eurovisie experience kan ik alleen maar daaraan denken nu :sweat_smile:

22 likes

ik dacht hetzelfde hahahaha

2 likes

smoky eye turtolio

8 likes

En er staat ook bij gregor het dessert van max en Marije. Lieve vrienden!

4 likes

Haha aan de buitenkant zit je ook vrij treurig vind ik altijd, aan zo’n lelijke vieze stoep met fietsenstalling en best drukke straat.

3 likes

Ik denk het wel want gisteren dropte ze ook al een hint die met hun te maken heeft :grin:

2 likes

Nu al zin in zondag.

En die band is nu ook in Amsterdam zag ik :smirk:

7 likes

Met mijn misofonie zou ik zeker niet bij de Foefs willen eten. Dat geslurp, gesmak en praten met volle mond. Dat trek ik niet. (Naast Grefoef die ik in zijn geheel niet verdraag.)

19 likes

De Foefs overwegen een betaalde community waar ze vertellen over wat er na de trio gebeurde. Want dan komen alleen mensen voor het verhaal die ’ echt de diepte in willen’.

Euh ik ben sowieso niet geinteresseerd dus doe maar gratis voor mensen die ‘echt de diepte in willen’. Dan klikken die wel op play en ik niet. O wacht…dan verdienen jullie er niks aan natuurlijk.

28 likes

Dit klinkt gewoon als een verkapte OnlyFans.

46 likes

Mascha is bang dat hun podcast gedemonetized (klopt dit woord??) wordt omdat hun verhalen zo jUiCYy zijn, maar ik vind haar verhalen nooit juicy? Ze windt er altijd zoveel doekjes om en komt nooit echt to the point en ik Kan me ook niet voorstellen dat ze in een podcast dan wel even gaat vertellen hoe krekkie haar helemaal uit elkaar trekt (niet dat ik hier interesse in heb)

66 likes

Ik denk dat een podcast van die twee echt verschrikkelijk wordt. Mascha praat te snel, springt van de hak op de tak, maakt haar zinnen niet af, komt niet uit haar woorden en dan ook nog dat smerige geslurp. En Gregor brabbelt en is vaak onverstaanbaar.

Ik snap ook niet waar ze nou zo moeilijk over doet. Ze kan die podcast toch gewoon op spotify zetten. Waarom moet dat ook met beeld? Het zal er niet interessanter op worden.

Oh ze wil het niet op spotify, omdat ze dan comments zal krijgen van mensen buiten haar bubbel🙄

25 likes

Eerlijk, ik vind podcasts met beeld echt veel chiller.
En omdat in dit geval met name Greg volslagen onverstaanbaar is, denk ik dat het wel een goed plan is.

( Nou ja, het is sowieso geen goed plan, maar je snapt wat ik bedoel)

6 likes