Haha ja en ook niet schriftelijk
Elke keer als er een Russian Minimalist video wordt aanbevolen op YT moet ik aan Mascha’s minimalist periode (ok … minimalist maand) denken
Het gene wat me daar t meest van bij gebleven is is dat Gregor van haar ook zijn spullen moest uitzoeken hahah
Never forget die keer dat ze 4 frietjes in een koektrommel bewaarde voor Nick als hij thuis kwam na het stappen. En dat ze ook heel erg deed van: ik heb zo’n leuke verassing voor je!!
Echt serieus, was die kaassoufflé maar waar dat was nog minder erg geweest.
Wat omg dat verhaal ken ik niet
gatver ook 4 van die verlepte koude frietjes
Ho ho, wel opgewarmd in de magnetron hoor!
Aah ik neem mijn opmerking terug. Dan is het natuurlijk een heerlijke midnight snack
En dat ze het opruimboek als cadeau gaf aan de powervrouwen (?). Terwijl iedereen daarvoor over de top ging met de giftbags
Zag wel laatst een vlog terug waarin Lisa Bonnie (terecht) roast om haar karige snackgedrag, toen vertelde ze dat Bonnie zo’n mini bakje b&j’s at en er was nog 1/4e van over en dat bewaarde ze voor later.
Deze komt denk ik van Polaberry in Amsterdam- Mascha had hier vorig jaar eens een story over en neem me sindsdien 1x per maand voor om er een keer langs te gaan, maar nog niet van gekomen
Ik hoor alleen maar meer redenen om met de foefjes te gaan chillen. You do you met eten maar als ik naast Bonnie zit te eten dan ben ik een soort koekiemonster die alles in haar holle kies douwt
Ze judge ook een keer Lotte omdat zij 3 bolletjes ijs nam.
Is Lotte die van de 5 pepernoten? Of is dat ook weer iemand anders?
Ik hou al deze mensen niet meer bij. Nou ja nu wel want mocht ik ze ooit tegen komen moet ik weten met wie ik wel of niet ga eten.
Jaa lotte van de 5 pepernoten.
Ik ga die vlog zoeken ook.
Ok note to self met Lotte kan je wel ijs eten maar geen pepernoten
Vond dit wel een goede actie van haar, even een einde maken aan al die waanzin met 3 Tesla’s per persoon om naar de cocktailbar te gaan
Omg en Nick ook: ik was mij een beetje aan het schamen.
Hahahah I can’t
Oh ja en ik blijf hem erin gooien: Bonny die een keer vol verbazing naar Nick riep: ‘Neem je nou een HELE bounty???’
Maar ik heb die vlog nooit meer terug gevonden helaas dus geen bewijs.
En toch zou ik nog steeds Bonnie kiezen. Ik zorg wel zelf voor mijn snacks
Anyway. Er is dus geen enkele beautyblogger die leuk is? Dat is dan wel een gat in de markt