Beutyblogtopic XL #11

En er staat ook bij gregor het dessert van max en Marije. Lieve vrienden!

4 likes

Haha aan de buitenkant zit je ook vrij treurig vind ik altijd, aan zo’n lelijke vieze stoep met fietsenstalling en best drukke straat.

3 likes

Ik denk het wel want gisteren dropte ze ook al een hint die met hun te maken heeft :grin:

2 likes

Nu al zin in zondag.

En die band is nu ook in Amsterdam zag ik :smirk:

7 likes

Met mijn misofonie zou ik zeker niet bij de Foefs willen eten. Dat geslurp, gesmak en praten met volle mond. Dat trek ik niet. (Naast Grefoef die ik in zijn geheel niet verdraag.)

19 likes

De Foefs overwegen een betaalde community waar ze vertellen over wat er na de trio gebeurde. Want dan komen alleen mensen voor het verhaal die ’ echt de diepte in willen’.

Euh ik ben sowieso niet geinteresseerd dus doe maar gratis voor mensen die ‘echt de diepte in willen’. Dan klikken die wel op play en ik niet. O wacht
dan verdienen jullie er niks aan natuurlijk.

28 likes

Dit klinkt gewoon als een verkapte OnlyFans.

46 likes

Mascha is bang dat hun podcast gedemonetized (klopt dit woord??) wordt omdat hun verhalen zo jUiCYy zijn, maar ik vind haar verhalen nooit juicy? Ze windt er altijd zoveel doekjes om en komt nooit echt to the point en ik Kan me ook niet voorstellen dat ze in een podcast dan wel even gaat vertellen hoe krekkie haar helemaal uit elkaar trekt (niet dat ik hier interesse in heb)

66 likes

Ik denk dat een podcast van die twee echt verschrikkelijk wordt. Mascha praat te snel, springt van de hak op de tak, maakt haar zinnen niet af, komt niet uit haar woorden en dan ook nog dat smerige geslurp. En Gregor brabbelt en is vaak onverstaanbaar.

Ik snap ook niet waar ze nou zo moeilijk over doet. Ze kan die podcast toch gewoon op spotify zetten. Waarom moet dat ook met beeld? Het zal er niet interessanter op worden.

Oh ze wil het niet op spotify, omdat ze dan comments zal krijgen van mensen buiten haar bubbel🙄

25 likes

Eerlijk, ik vind podcasts met beeld echt veel chiller.
En omdat in dit geval met name Greg volslagen onverstaanbaar is, denk ik dat het wel een goed plan is.

( Nou ja, het is sowieso geen goed plan, maar je snapt wat ik bedoel)

6 likes

Ik vind al die podcasts die youtubers ineens gaan/gingen maken sowieso niet echt succesvol. Ze willen allemaal meedoen met de trend om een graantje mee te pikken maar uiteindelijk blijkt dat het toch gewoon een vak apart is en niet zomaar een uur wouwelen.
Ze zijn ook bijna allemaal weer gestopt volgens mij, door “de lockdown”.
Weet je wat niet gestopt is door de lockdown? Podcasts van podcastmakers.

35 likes

Ik vind echt die uurlange podcasts van influencers altijd kut. Het zijn nooit interessante verhalen en de stemmen zijn 9 van de 10 keer gewoon niet geschikt voor mooie audio. En vaak slecht gemonteerd en afgemixt. No thank you.

Gevalletje schoenmaker blijf bij je leest.

10 likes

Nouja, YouTube is nog steeds hip. Dus gewoon lekker dat blijven doen.

Ze mogen best een podcast maken hoor, maar investeer dan ook ff in leren hoe je dat doet, zodat het geen kwelling voor de luisteraar wordt. Er zijn tegenwoordig genoeg professionele podcastmakers die ook gewoon cursussen aanbieden. Van opbouw tot eindmontage.

2 likes

Precies, het spannendste aan het trio verhaal was dat ze een trio gehad hebben :woozy_face: wie zit hier nog op te wachten en wie zou hier ĂŒberhaupt voor willen betalen

7 likes

Waarom blijft Mascha dat trio verhaal zo uitmelken? Het voelt weer alsof ze graag wil bewijzen dat ze een spannend seksleven heeft en niet saai is, maar tegelijkertijd bevestigt ze zo haar saaiheid door nooit écht iets los te laten over wat er gebeurd is waardoor het totaal niet spannend overkomt.

48 likes

Haha nee ze vertelt dan alleen op welk fluffy dekbed ze het deden, welke crispy chips ze erna aten en hoe crunchy het gezamenlijke ontbijt met cornflakes was. Beautyblog gone wild!!

37 likes

Ja dat is juicy inderdaad haha maar bij haar is alles een anti climax

6 likes

omdat het het enige verhaal is wat ze heeft.

10 likes

Precies dit. Gaan ze meer seksgerelateerde content plaatsen op hun betaalde platform? Is het eenmalig betalen voor een podcast? Niemand is zo geĂŻnteresseerd in hun seksleven

3 likes