Ja dit, ik ga niet elke terugstorting van Molly Payments of St. Derdengelden controleren om te kijken van wie het komt en of dat wel rechtmatig is.
weird flex
Je mag het altijd aan mij doneren, als je het toch niet merkt
Precies! Mag ook naar mij, ik beloof dat ik het merk!
Ik zou het ook echt niet doorhebben als ik iets had betaald en het was later teruggestort. Zo vaak scroll ik niet in mijn app door mijn betaalrekening.
Ik gok als ik tegen mijn vriend zou zeggen dat ik een gratis creampie zou hebben gehad, dat ik dan met spullen en al buiten sta
En @Banananana jullie kunnen ook in gesprek gaan met de forummer als je het er niet mee eens bent in plaats van dit soort populaire statements (indirect) te uiten.
Thanks voor de tip, ik sla m even op
Hm ik weet het niet, het was een opmerking die voor mijn gevoel ten koste ging van een ander. Om die ander een beetje te kakken te zetten. Daarom denk ik: zeg dan niets of maak die opmerking wel, maar ga dan ook het gesprek aan.
Je hebt inderdaad gelijk dat je vaak genoeg het gesprek aan gaat!
Ik lees het toch allemaal net wat anders. Volgens mij is de koop door bol.com automatisch ontbinden doordat verkoper Serena de bestelling niet heeft bevestigd (zal vast een reden voor ontbinding zijn in de algemene voorwaarden).
Daarop heeft bol.com de betalingen teruggestort naar de koper. Vervolgens heeft Sereen, ondanks de ontbinding, wel haar pakketjes met geurkaarsen verstuurd. Ik zou zeggen dat de oorspronkelijke kopers met de ontvangst van de kaars ongerechtvaardigd verrijkt zijn, want ze hadden door de ontbinding van de koopovereenkomst geen recht meer op de kaars. Degene die is verrijkt is verplicht om de ander zijn schade te vergoeden. Uiteraard wel pas nadat de verrijkte op de hoogte is van de ongerechtvaardigde verrijking. Kortom: Sereen moet haar administratie op orde brengen en de mensen wie ze een kaars heeft opgestuurd aanschrijven met het verzoek tot betaling.
Dus eigenlijk wat er al gezegd is haha
Maar dan met duurdere woorden
Ok
Zo onnodig
Ik vond het wel een mooie omschrijving. Las ook gelijk je nickname als advocaato toast
Totaal offtopic dit maar getriggerd door iedereen die al dan niet zijn bankrekening regelmatig checkt.
Hoevaak bekijk jij je bankrekening?
- Elke dag, geef me money
- Om de dag
- 2 keer per week
- 1 keer per week
- 1 keer per 2 weken
- Als mijn saldo ontoereikend is
- Alleen als serena vraagt of ik mijn creampie wel betaald heb
0 stemmers
Ik krijg een melding als er iets bij- of afgeschreven wordt, check mijn saldo niet dagelijks maar weet dus wel wanneer er iets bij of af gaat.
Ligt er wel aan welk moment van de maand we zitten
Aan het einde van je financiële maand, vaker dan?
Tenminste zo gaat het bij mij.
Na payday lekker spenden, en zo een week voor payday elk dubbeltje omdraaien.
Voelt vrij studentikoos terwijl ik toch al dichter bij de 40 ben dan bij de 30.
Ja, klopt haha. Als het wat ‘spannender’ wordt check ik het vaker.
Het komt namelijk wel eens voor dat ik bijvoorbeeld een proef abo ergens op had genomen en vergeten ben op te zeggen. Dan wordt dat ineens afgeschreven, terwijl ik er geen rekening mee had gehouden.
Dus dat moet ik altijd even in de gaten houden hahah.