Beutyblogtopic XL #11

Ik vond het wel een mooie omschrijving. Las ook gelijk je nickname als advocaato toast :slight_smile:

26 likes

Totaal offtopic dit maar getriggerd door iedereen die al dan niet zijn bankrekening regelmatig checkt.
Hoevaak bekijk jij je bankrekening?

Hoevaak check jij je bankrekening
  • Elke dag, geef me money
  • Om de dag
  • 2 keer per week
  • 1 keer per week
  • 1 keer per 2 weken
  • Als mijn saldo ontoereikend is
  • Alleen als serena vraagt of ik mijn creampie wel betaald heb

0 stemmers

1 like

Ik krijg een melding als er iets bij- of afgeschreven wordt, check mijn saldo niet dagelijks maar weet dus wel wanneer er iets bij of af gaat.

9 likes

Ligt er wel aan welk moment van de maand we zitten :joy::joy:

36 likes

Aan het einde van je financiƫle maand, vaker dan?
Tenminste zo gaat het bij mij.
Na payday lekker spenden, en zo een week voor payday elk dubbeltje omdraaien.
Voelt vrij studentikoos terwijl ik toch al dichter bij de 40 ben dan bij de 30.

19 likes

Ja, klopt haha. Als het wat ā€˜spannender’ wordt check ik het vaker.
Het komt namelijk wel eens voor dat ik bijvoorbeeld een proef abo ergens op had genomen en vergeten ben op te zeggen. Dan wordt dat ineens afgeschreven, terwijl ik er geen rekening mee had gehouden.
Dus dat moet ik altijd even in de gaten houden hahah.

4 likes

Ja echt heel fijn is dat!

Ohja die zijn helemaal kut. Met bedrag x in principe de week kunnen doorkomen, tot er super random halverwege de maand een onverwachte incasso wordt gedaan :fu:

3 likes

Niet interessant voor niet-juristen maar als je er van uitgaat dat de oorspronkelijke overeenkomst is ontbonden, zouden de kopers zich op ongevraagde toezending kunnen beroepen :innocent: free candles for all

16 likes

Nee ing, maar een vriendin heeft wel rabo en zij heeft dat ook dus het kan wel!

2 likes

Ik kijk eigenlijk alleen wanneer ik verwacht dat de grotere rekeningen er af gaan om te checken of dat ook is gebeurd. Daarna alleen nog om te kijken of ik bijv de ruimte heb om een wat grotere aankoop te doen. Loon dag check ik ook even of loon binnen is. (Dan gaat vast bedrag naar boodschappen rekening en vast bedrag naar spaarrekening)

2 likes

Ik kijk alleen of m’n loon goed is binnen gekomen ( en narekenen, want onregelmatige diensten).
De meeste lasten ( hypo, zorg, gas/licht, kpn, spaar) gaan er de werkdag erna automatisch af.
Zou niet weten waar ik naar moet kijken. Ik weet precies hoe weinig ik overhou als al die ellende er af is.

Zo’n terugstorting zou me we wel opvallen. Maar dan vooral ik dat waarschijnlijk met m’n dronken harses een veel te dure kaars had gekocht en het geld ineens terug kreeg.

4 likes

Dat is alleen als je niet besteld hebt.

Nadat de koop is ontbonden hebben ze ook niet nog een keer besteld toch (en ik ben het in alle redelijkheid met je eens hoor, vind het gewoon leuk een escape te zoeken)

1 like

Nee lijkt me ook niet maar denk dat de tijdslijn hier een probleem is. Men besteld, betaalt, krijgt product geleverd en daarna wordt het geld terug geboekt.

2 likes

Echt nooit, ik heb al een jaar niet meer gekeken.

Ik heb een rekening die onder 0 gaat maar ik weet ongeveer wel elke maand wat ik wel en niet kan kopen. Het effent zich altijd wel uit.

Ja, alles gaat automatisch…

En je bent ook nooit een keer benieuwd hoeveel geld je nou hebt ofzo

9 likes

Misschien ben je wel miljonair zonder dat je het weet :scream:

4 likes

Maar dan kan zij toch contact opnemen met bol en de situatie uitleggen?