Maar wat ik me vooral afvraag is hoe slecht de verkopers beoordeling van bol is op het account van Serena als ze zo veel orders niet heeft verzonden. Zou ze al een waarschuwing gekregen hebben dat ze met een verbeterplan moest komen?
Mijn werk kon bijvoorbeeld ineens niets meer verkopen rondom kerst omdat er 2 pakketjes te veel niet binnen 2 dagen geleverd waren en we de verkopers criteria daardoor niet haalden…
En hoe doet ze het dan met de verzendlabels etc? Via bol zijn die vaak goedkoper dan dat je een eigen verzender kiest
en om dat verzendlabel via bol te krijgen moet je de bestelling eerst accepteren.
En waarom komt ze er nu pas achter als het gaat om bestellingen van december? 1 januari had ze waarschijnlijk de factuur al gekregen van wat ze verkocht had en als je dan ziet dat je bijv 5 kaatsten verkocht hebt en er toch echt 100 ingepakt had valt het toch op?
Aan de andere kant, dit kan ook tactiek zijn om meer geld te verdienen door de commissie aan bol niet te hoeven betalen omdat ze mensen nu haar eigen betaalverzoekjes kan sturen ipv de bol betaling laten doen. Scheelt toch zo’n 10-15% per bestelling.
Zo veel vragen…