Beutyblogtopic XL #11

Nee… ik weet het wel ongeveer… denk ik :slight_smile: ben nu net eens gaan kijken en het is wel wat ik verwacht had.

@Avocadotoast ik betwijfel het.

Mijn man kan ook wel aan mijn rekening en beheert het min of meer. Nouja, is gewoon elke maand hetzelfde. Zou niet goed weten waarom ik moeten kijken. Moesten er vreemde dingen zijn dan zou ik het wel weten.

1 like

Hoe dan als je er zogezegd nooit naar kijkt?

9 likes

Nee gaat allemaal automatisch.

Ik betaal 1 keer in de maand een bedrag ( ja shoot me he maar weet zelfs niet eens hoeveel ) en van dat bedrag betaal ik mee aan de hypotheek, vaste kosten, creche, sparen voor gezin enz… en dan nog een bedrag voor mezelf sparen.

Dat is het eigenlijk.

@AshKetchum ja mss wel maar dat bedrag zou dan gewoon van onze gezamenlijke spaarrekening komen. Waar ik elke maand aan bijdraag.

Sorry had echt niet door dat dit zo vreemd is. Ik kan toch niet de enige zijn. Ik verdien gewoon normaal, en geef niet extreem veel geld uit.

1 like

Mijn man kan mijn rekening zien. Krijg ook een melding als ik onder een bepaald bedrag ga. Maar gebeurd bijna nooit.

Nee het is zelfs omgekeerd. Ik werk veel minder als hem dus betaal ook minder. Maar weet niet hoeveel. ( ik kan zijn rekening ook zien maar doe ik dus al zeker niet )

Een enorme luxe i know maar ik heb er weinig interesse in. Mijn bijdrage aan het gezin ligt ergens anders. Ik geef bv loon op, maar zorg wel veel meer dan hem voor onze kinderen.

Ik weet dat het niet voor iedereen zo is ben er dankbaar voor dat ik hiervoor weinig moeite moet doen.

3 likes

Ik heb dit ook hoor :sweat_smile: alles gaat automatisch en er gaat een deel naar onze gezamenlijke rekening waar we bijna alles van betalen. Er gaat ook een deel automatisch naar mijn spaarrekening. En that’s it… Zo draait het wel… :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja dus ben toch niet de enige dan 🥸

2 likes

Je bent noooooooit de enige

1 like

Behalve als je je schaamlippen onder de douche dichtknijpt zodat er geen zeep in komt

109 likes

29 likes

Hahah dit was een keer een poll van iemand in “Ben ik de enige die” en ze was daadwerkelijk de enige

51 likes

Ondanks het uitvoerige gebruik van de zoekfunctie heb ik de originele post helaas niet kunnen terugvinden, dus ik heb de boel niet kunnen saboteren. Wel is terug te vinden hoe anderen het weer hebben over de post waar jij aan refereert. Eigenlijk is het dus echt een soort forummythe geworden waarvan niemand het bestaan kan bewijzen. Een verhaal dat rond het forumkampvuur wordt doorverteld… :fire: :camping: :joy:

3 likes

Maar benoemt Sereen altijd bij alles iets over dr ex/ dat ze nu single mom is? Je hqd hier ook gewoon kunnen googelen naar een nieuwe headerafbeelding?

14 likes

Het is echt zo ik weet nog wie het was en ze volgt me op insta hahaa
Ze zit hier niet meer

1 like

Hetzelfde kampvuur waar we ook halve kaassouflés boven roosteren :camping: :fire: :dumpling:

2 likes

Echt? Want zo schreef Emmy het niet. Ze trouwden in oktober en de blog over haar zwangerschap was 22 oktober dus die zal toch ingepland zijn geweest, een paar dagen ervoor?

En met onze ongewassen gordijnen en beha’s om het vuur gaande te houden :joy: @Dombo

2 likes

Maar wat ik me vooral afvraag is hoe slecht de verkopers beoordeling van bol is op het account van Serena als ze zo veel orders niet heeft verzonden. Zou ze al een waarschuwing gekregen hebben dat ze met een verbeterplan moest komen?

Mijn werk kon bijvoorbeeld ineens niets meer verkopen rondom kerst omdat er 2 pakketjes te veel niet binnen 2 dagen geleverd waren en we de verkopers criteria daardoor niet haalden…

En hoe doet ze het dan met de verzendlabels etc? Via bol zijn die vaak goedkoper dan dat je een eigen verzender kiest :thinking: en om dat verzendlabel via bol te krijgen moet je de bestelling eerst accepteren.

En waarom komt ze er nu pas achter als het gaat om bestellingen van december? 1 januari had ze waarschijnlijk de factuur al gekregen van wat ze verkocht had en als je dan ziet dat je bijv 5 kaatsten verkocht hebt en er toch echt 100 ingepakt had valt het toch op?

Aan de andere kant, dit kan ook tactiek zijn om meer geld te verdienen door de commissie aan bol niet te hoeven betalen omdat ze mensen nu haar eigen betaalverzoekjes kan sturen ipv de bol betaling laten doen. Scheelt toch zo’n 10-15% per bestelling.

Zo veel vragen…

29 likes

Waarom verkoopt ze eigenlijk via Bol? Zodat ze ook nog eens affiliate links naar haar eigen producten kan plaatsen en nog meer casht als iemand ook nog andere producten via Bol aanschaft zeker.

32 likes

Geen idee ik ken ze niet persoonlijk :stuck_out_tongue_winking_eye: dr insta post over het trouwen was 9 oktober dus kan best dat Cynthia het niet wist dan? Maar miss ook wel en had ze schijt, wie zal t zeggen

1 like