Herinner me eraan dat we een FF geurkaarsenlijn uitbrengen. Nog even een datum prikken om te brainstormen over prikkelende namen.
Niet
Maar ja zo las ik het dat ze het wist en inderdaad ignorant Cynthia…
“We kregen op onze trouwdag verrassend veel champagne opgestuurd (ook al was ik zwanger haha) en die hebben we dus uiteraard allemaal bewaard. Luuk en ik besloten met een date-night deze van Cynthia open te maken!”
Ik zou (niet zwanger) verrast zijn met elke fles champagne, er heeft nog nooit iemand champagne naar me gestuurd haha, bos bloemen is ook leuk maar dan minder verrassend?
Haha waar heb ik het over
Oehh altijd al benieuwd geweest hoe een dode cavia ruikt
Maar who cares? Cynthia is het type dat goede champagnes stuurt en vrouwen zijn niet forever zwanger.
Echt he, alsof je al je huwelijkscadeaus direct gebruikt. Er zat toch geen briefje bij “moet je van Cynthia verplicht vandaag opdrinken”
Ik zou, zwanger of niet, en goede fles champagne een heel leuk cadeau geven en zo te zien Cynthia en Emmy ook.
Sint zal daar niet over nadenken, zij houdt van wijn dus iedereen anders ook toch Persoonlijk zou ik ook zwanger blij zijn met een knappe fles wijn/champagne trouwens, bewaar het wel een paar maandjes, beter dan alcoholvrij en dat het het dan net niet is
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha zo salty dit, zit hardop te gniffelen
58 stemmers allemaal nee omg
Jeetje wat een bittere post seg. Ieder zijn situatie is toch anders. Ik doe ook genoeg andere dingen voor ons gezin.
Maar waarom ? Mijn maanden zien er echt elke maand het zelfde uit. Moet ik dan elke week mijn rekening checken ? Als er ooit iets gebeurd dan zal ik het wel checken. Het is niet dat ik financieel afhankelijk ben, en dan nog ! Zat vrouwen of mannen die dat zijn.
Er zijn genoeg andere dingen die ik dan wel regel. Dit is nu eenmaal onze verdeling ! Je hoeft iemand anders keuze echt niet zo af te breken omdat het bij jou anders is. Ik heb mijn eigen geld, mijn eigen spaarrekening etc.
Are you kidding? Vraagt ze om advies? Nope. Ziet zij een probleem? Also nope. Laten we elkaar hier aub geen ongevraagd financieel advies gaan geven of vertellen hoe vaak mensen hun rekening moeten checken, waar slaat dit op.
@Popje Ja tot je een keer flink mot hebt met je man, hij in de weken daarna steeds je rekening leegsluist tot net boven het bedrag waar jij een melding van zou krijgen, en daarna met jouw centen met de noorderzon vertrekt. Zeker wat geld betreft zou ik zeggen “vertrouw alleen je eige!”
Zeg niet dat jouw man dit zeker weten zou doen hoor, maar je weet nooit waar iemand toe in staat is
Bizar dat je zo denkt.
En nee ik ben niet naïef maar ik weet dat mijn man zo iets NOOIT zou doen.
En zoals al gezegd, ik kn ook gewoon aan zijn rekening.
En waarom, what the fuck zit ik mij hier te verdedigen ook.
Bizar dat je denkt dat dit soort dingen (of erger) niet gebeuren
Nou idd zegt. Het is eigenlijk gewoon onaardig en verdekt opgesteld met “oprecht advies”? Ik snap je insteek helemaal hoor en het is niet zo dat ik je mening niet deel, maar het is ook nieyalsof @Popje nu al haar financiële zaken anders aan gaat pakken door jouw opmerkingen? Als zij zich er goed bij voelt is het toch goed? You do you
Mijn man beheert mijn rekening niet actief ! En wat is er ook te beheren ? ELKE MAAND ZIET ER HETZELFDE UIT.
Hij zegt het me wel als ik eens wat anders moet doen.
Spijtig voor jou dat je zo denkt dat elke man zo kan zijn. Wel ik vertrouw 100% in hem.