Beutyblogtopic XL #11

Ik gok dat zij ook eerst al haar rechtszaken moet afhandelen

1 like

Mykie is een tijdje geleden gestopt met uploaden nadat een andere YouTuber (Swoop) met wie ze eerst bevriend was een filmpje had geupload waarin ze vertelde dat Mykie heel veel racistische uitspraken had gedaan. Las later ook op haar insta dat ze een zeldzame aandoening had waardoor ze niet goed kon praten

Heb je de tati/James/jeffree drama driehoek meegekregen?

De uitkomst is in ieder geval dat blijkt dat tati nogal een achterbakse trien is.

ik word gewoon alleen al lamlending van deze gifsjes bekijken

12 likes

Ik ook echt niet. Het is toch duidelijk dat een professioneel iemand naar die kat moet kijken.

3 likes

Wat is er mis met Manis?

3 likes

Ze hebben toch dokter Siem.

2 likes

Jeetje wtf. Wat erg al die dingen los van elkaar zijn al redenen om heen te gaan. Wat slecht van ze.

9 likes

Ik denk dat ze niet gaan omdat ze ergens weten dat de DA dan zou kunnen zeggen: het is beter om het hierbij te laten.
Snap t aan de ene kant wel, maar uiteindelijk is het egoistisch om het niet te doen, het gaat om die kat en als ze flink blijkt te lijden kan t maar beter voorbij zijn.

25 likes

Ik zou zelf wel naar de dierenarts gaan, maar misschien is het gedrag van Manis niet veranderd na het bezoek vorig jaar en denken zij dat er niets aan de hand is/het niet erger is geworden?

Dat weet ik, maar zoals ik zei is de reden (vermoed ik) dat ze niet gaan omdat ze bang zijn dat het wel zo is. Het is in ieder geval een stomme keuze om niet te gaan.

1 like

Katten zijn meesters in niet laten merken dat ze ziek zijn.

7 likes

Ja i know, daarom zou ik zelf wel naar de dierenarts gaan, maar er zijn ook veel mensen die dit (helaas) niet weten en denken dat er niks aan de hand is

Of op zijn minst even bellen / mailen ofzo.

3 likes

Onze oude hond had precies dezelfde klachten als Manis en uiteindelijk heb ik spijt dat we haar niet eerder ingeslapen hebben. Zo’n beestje heeft echt geen leven meer. Onze hond herkende ons op gegeven moment nagenoeg niet meer, liep alleen maar het huis door te dwalen, had ook aanvallen. Echt een spookje op vier pootjes. Achteraf heb ik spijt dat we zo egoistisch geweest zijn om haar bij ons te willen houden, want haar laatste paar maanden waren voor haar niet fijn meer.

Sowieso gaan dieren volgens mij niet zo makkelijk vanzelf dood? Dat is met honden in ieder geval dacht ik. Ze zullen haar dus niet snel dood aantreffen zolang ze nog eet en drinkt. Maar dan nog, wil je echt liever je huisdier dood aantreffen dan dat je ze op een humane manier in laat slapen? De dierenarts kan gewoon aan huis komen om dat te doen… Vet egoistisch, sorry.

5 likes

Nu heb ik de vlog niet gezien maar als Mascha inderdaad als argument gebruikt dat haar kat een jaar geleden nog gecontroleerd is en toen ‘topfit’ (geen idee of een dierenarts dat zo zou zeggen) was en dat ze daarom nu niet daar de dierenarts gaat zou ik dat echt mega sneu voor de kat vinden. In een jaar kan zoveel veranderen en wat iemand anders hier ook al zei: katten zijn meesters in het doen alsof er niks aan de hand is. Mijn kat is letterlijk in drie weken van een niks aan de hand kat naar overleden gegaan een paar weken terug en dat ging dan ook nog om een relatief jonge kat. Sterker nog de allereerste keer dat ik naar de dierenarts ging waren wij (dierenarts en ik) er van overtuigd dat ze een vervelende ontsteking had en dat ze met medicatie zo weer de oude zou zijn. Maar nu achteraf gezien is ze waarschijnlijk al veel langer ziek geweest alleen heeft ze dan nooit laten merken ook bij de dierenarts niet.

3 likes

Wij hebben een paar jaar geleden de hond in laten slapen en ik denk dat dit het beste is wat ik voor de hond heb kunnen doen in die 14 jaar dat hij bij ons was. Ik vond het verschrikkelijk, maar had het nog veel erger gevonden als we de natuur zijn gang hadden laten gaan en hij uiteindelijk gestikt was.

Het hebben was een huisdier is niet alleen maar leuk en in het geval van Manis hoor je naar een dierenarts te gaan. Als dat diertje amper drinkt, wil ik niet weten hoe het met die nieren gaat. Echt zielig voor de kat dit.

9 likes

Ze zegt het echt (en er zijn 9 mensen die het liken??)

1 like

Maar ‘net voor corona’ is gewoon een dik jaar geleden ook? Ik snap dat de tijd een beetje stil heeft gestaan maar 1 jaar lijkt me best wel lang als je merkt dat symptomen erger zijn geworden

24 likes

Het kan ook op die leeftijd super snel gaan. Leuk dat ze een jaar hiervoor nog “topfit” was, maar nu duidelijk toch niet meer? Durven ze niet naar de dierenarts ofzo?

1 like