Wel zielig dat beide katten niet (zo) lekker gaan. Zou ik zelf wel echt verdrietig van worden.
Even heel wat anders, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de foefs van dit lied vinden. Hebben ze er iets over gezegd? Denk dat ze er wel om zouden kunnen lachen eigenlijk
Zijn ze eigenlijk wel eens op safari geweest?
Haha moest er ook aan denken.
Die Merol is wel een one trick pony overigens zeg.
Wat een vreselijke muziek maakt zij zeg.
Siem heeft een oorontsteking en krijgt druppels. Er moet een foto van een kies gemaakt worden, want die heeft hij waarschijnlijk kapot gebeten. Over twee weken wordt een andere kies eruit gehaald. Arme Siem.
Weten we dit gelukkig ook weer!
Ik hoor echt net dat ze genomineerd is voor een Edison
Ja maargoed, alsof die prijs wat voorstelt, alles wat geen Frans Bauer is wordt hier volgens mij genomineerd voor zoiets. We hebben ook zoveel fan-tas-tische artiesten hier
(Ze zijn er wel hoor, maar daar moet je zelf diep naar graven).
Ik vond het in het begin super leuk maar het wordt nu wel een beetje saai inderdaad.
Mas is wel van het reposten de laatste tijd. Alle comments over haar les en alle reacties van vrienden op het geboortekaartje
En een artikel op RTL nieuws over haar geboortekaartje. Maar zooooo bijzonder mooi vind ik het ook niet.
Money grab 🤷🏼
Zondag de beste combinatie; Celinecharlotte en Mascha in zo’n Clubhouse sessie. Wie taket er one voor de team om verslag te doen.
Omg heeft iemand een uitnodiging?
(Niet echt sturen want ik ben slecht in luisteren)
@Luzarl jij wilt wel verslag doen toch?
Kannie wachten
Hahaa wat kut
Ik typte even een random nummer in en vond al 2 nep accounts. Ook bij andere nummers. Die heeft ze niet gekocht hoor zijn gwn spam accounts maar toch. Geen echte volgers Mas!
Ik weet dat in haar handle maschafeo feo kort is voor haar achternaam maar het ik vind het een beetje sneu voor dr dat 't ook Spaans is voor lelijk.
Nja ze noemt haar man al jaren kutje dus ik denk dat ze dit ook niet erg zou vinden
clubhouse lijkt steeds meer een soort kantine voor coaches die een cursus willen verkopen.