Beutyblogtopic XL #11

36 likes

Mascha is wel de koningin van emoties en eigenschappen toewijzen aan mensen of dieren waar het niet bij kan, of wel? Manis kan van alles voelen. Siem is dokter. Mila vindt pittig eten lekker.

5 likes

Huh
Wat geven ze haar dan?

Toen Mascha nog zwanger was kon ze merken dat Mila van pittig eten hield. Don’t ask how, dat weet alleen Mascha.

10 likes

Jalapenos als snack

13 likes

Oh ik dacht nu haha

1 like

Ze gaat zaterdag de One chip challenge met Mila uploaden.

12 likes

Ik zie nu de herhaling van Beat the Champions maar is dit Debbie beautyblogger Debbie?

2 likes

Dat is ze inderdaad.

1 like

Ik dacht het al ja, vind haar er wel goed uitzien hier.

1 like

Zij is ook bij bijna alle tv spelshows geweest hr.

1 like

Ik heb haar vlog niet gekeken en ik weet dat dit niet helemaal vergelijkbaar is maar ik begrijp niet dat ze zelf haar geld aan een slaapcoach, fitnesscoach etc. vergooit omdat ze zelf healthier wilt leven, maar niet de moeite neemt om met haar kat even naar de dierenarts te gaan als ze niet helemaal gezond is.
Echt mens, neem je verantwoordelijkheid.

34 likes

Dit verbaast mij eigenlijk ook heel erg van Mascha, zij leek me eerder iemand die daar te voorzichtig mee is dan te laks.

2 likes

Hahhaha ik lees hier af en toe mee, maar dit is echt hilarisch :rofl::rofl::rofl: what
 how!!! :sweat_smile::rofl:

1 like

Maar zeg dat dan. Zeg Manis heeft kwaaltjes en we vinden het lastig om afscheid te nemen.
Ipv ja vorig jaar deed tie t nog
 zal nu ook wel oke zijn.

3 likes

Misschien wil ze niet naar de dierenarts vanwege Corona

Ach kom nou zeg, huisdierenzorg heeft echt niks met Corona te maken en reken maar dat elke praktijk honderd-en-een maatregelen heeft getroffen om die zorg volkomen veilig door te laten gaan. Dit is het Ă©cht niet en zo wel is het in elk geval klinkklare onzin.

26 likes

Misschien heb ik wat gemist maar waarom sturen Mas en Greg nu pas geboortekaartjes? Mila is al een tijdje op de wereld toch.

Het kaartje vind ik heel erg leuk, komt niet over op de screenshot die jij nu post.

@Maruti ik heb je bericht verwijderd want we posten geen (herkenbare) afbeeldingen van kinderen.