Hoelaat waar?
hoe weet je dat het spam accounts zijn? Oprechte vraag🙃
Als iemand geen fotos heeft weinig volgers heeft ( tussen 2 en 20) maar wel iets van 1000 of meer mensen volgt. Of een paar en dan alleen vrouwen. Of als mensen een paar fotos hebben die allemaal op de zelfde dag zijn gepost enzo met weinig likes.
Plus vaak zijn accounts met random namen en meer dan 2 cijfers spam. Marike95 ofzo zou nog legit kunnen zijn maar Marike40.3 en dan geen fotos en veel mensen volgen = spam
Ik zie het al. Clubhouse is zo’n platform waarop alle self proclaimed influencers, coaches en guru’s hun gebrabbel delen met ‘het gepeupel’, dat gewoon nog iets beter moet visualiseren om net zo succesvol en rijk als hen te kunnen worden. Next!
Ow ja zo. Want sommige hebben idd wel getallen in de naam maar volgen geen 1000 mensen nee.
Ik las net op LinkedIn ‘heb je dit toffe concept al op Clubhouse gedeeld? Echt iets voor jou!’
Skeerena Verspon verkoopt haar gallery wall.
Netjes om iets te verkopen wat je hebt gekregen.
Zie onderstaand artikel
https://www.beautylab.nl/bouwval-naar-tropische-droomtuin/
Ik volg een influencer die letterlijk alles verkoopt op vinted. Soms zelfs voor het op instagram staat (dan staan de foto’s die ze daarvoor gaat gebruiken dus al op vinted).
Heb je dat haar gezien van Serena!! Zo mooi lang en dik!
Ben wel benieuwd wie dat is?
Denk niet dat je haar kent. Ze heet op insta x m a r i e k i e .
Vind het echt bizar hoe je spullen kunt aanprijzen en doen hoe geweldig leuk je het vindt terwijl het al op vinted staat… Snap dat je op een gegeven moment teveel spullen hebt maar dit kan ook anders.
Grappig dat je haar kent! Ja ik ken haar ook persoonlijk van hier uit de omgeving. Ze sport niet meer sinds een hele tijd, dus het is het tegenovergestelde van een fitgirl geworden. Zegt ook over die periode dat ze te mager was en te obsessief bezig was met sporten…
Ze heeft een eigen lunchroom nu trouwens. Ben er wel eens geweest!
Haha ik moest lachen om Skeerena
Dacht even in een flits dat Cynthia een geboortekaartje van mascha had gekregen. Is het Claire lucia.
Ik snap alleen niet waarom je na een half jaar nog een geboortjekaartje wil doen? Zo’n kaartje is leuk als t kind er net is maar na zo’n lange tijd. T is niet alsof andere mensen dat bewaren toch.
Ze leggen het in een vlog uit. Die geboorte was natuurlijk traumatisch maar ze vonden wel dat ze een geboortekaartje ‘verdiende’.
Ik bewaar alle geboortekaartjes. Is dat raar? En een halfjaar later, tja waarom niet?
Nee hoor misschien ben ik wel raar.
@tessel op zich wel een logische verklaring. Weet alleen niet of ik t zelf zou doen.
Weten we al of Manis naar de dierenarts is geweest? Arm beest.
Heeft Sint al een uithaal naar Claire gedaan voor het kopiëren van haar look, net als met Wil toen