Beutyblogtopic XL #11

Kannie wachten

Haha lol @ de bio van Mascha op Clubhouse

13 likes

Hahaa wat kut

1 like

Ik typte even een random nummer in en vond al 2 nep accounts. Ook bij andere nummers. Die heeft ze niet gekocht hoor zijn gwn spam accounts maar toch. Geen echte volgers Mas!

56 likes

Ik weet dat in haar handle maschafeo feo kort is voor haar achternaam maar het ik vind het een beetje sneu voor dr dat 't ook Spaans is voor lelijk.

34 likes

Nja ze noemt haar man al jaren kutje dus ik denk dat ze dit ook niet erg zou vinden :sweat_smile:

82 likes

clubhouse lijkt steeds meer een soort kantine voor coaches die een cursus willen verkopen.

22 likes

Hoelaat waar?

1 like

hoe weet je dat het spam accounts zijn? Oprechte vraag🙃

Als iemand geen fotos heeft weinig volgers heeft ( tussen 2 en 20) maar wel iets van 1000 of meer mensen volgt. Of een paar en dan alleen vrouwen. Of als mensen een paar fotos hebben die allemaal op de zelfde dag zijn gepost enzo met weinig likes.

Plus vaak zijn accounts met random namen en meer dan 2 cijfers spam. Marike95 ofzo zou nog legit kunnen zijn maar Marike40.3 en dan geen fotos en veel mensen volgen = spam

2 likes

Ik zie het al. Clubhouse is zo’n platform waarop alle self proclaimed influencers, coaches en guru’s hun gebrabbel delen met ‘het gepeupel’, dat gewoon nog iets beter moet visualiseren om net zo succesvol en rijk als hen te kunnen worden. Next!

24 likes

Ow ja zo. Want sommige hebben idd wel getallen in de naam maar volgen geen 1000 mensen nee.

Ik las net op LinkedIn ‘heb je dit toffe concept al op Clubhouse gedeeld? Echt iets voor jou!’ :face_vomiting:

2 likes

Skeerena Verspon verkoopt haar gallery wall.
Netjes om iets te verkopen wat je hebt gekregen.

Zie onderstaand artikel
https://www.beautylab.nl/bouwval-naar-tropische-droomtuin/

6 likes

Ik volg een influencer die letterlijk alles verkoopt op vinted. Soms zelfs voor het op instagram staat (dan staan de foto’s die ze daarvoor gaat gebruiken dus al op vinted).

Heb je dat haar gezien van Serena!! Zo mooi lang en dik!

Ben wel benieuwd wie dat is? :see_no_evil:

1 like

Denk niet dat je haar kent. Ze heet op insta x m a r i e k i e .
Vind het echt bizar hoe je spullen kunt aanprijzen en doen hoe geweldig leuk je het vindt terwijl het al op vinted staat… Snap dat je op een gegeven moment teveel spullen hebt maar dit kan ook anders.

2 likes

Grappig dat je haar kent! Ja ik ken haar ook persoonlijk van hier uit de omgeving. Ze sport niet meer sinds een hele tijd, dus het is het tegenovergestelde van een fitgirl geworden. Zegt ook over die periode dat ze te mager was en te obsessief bezig was met sporten…

Ze heeft een eigen lunchroom nu trouwens. Ben er wel eens geweest!

1 like

Haha ik moest lachen om Skeerena :joy:

19 likes