Beutyblogtopic XL #11

Dacht even in een flits dat Cynthia een geboortekaartje van mascha had gekregen. Is het Claire lucia.

74 likes

Zo, maar echt

17 likes

Ik snap alleen niet waarom je na een half jaar nog een geboortjekaartje wil doen? Zo’n kaartje is leuk als t kind er net is maar na zo’n lange tijd. T is niet alsof andere mensen dat bewaren toch.

3 likes

Ze leggen het in een vlog uit. Die geboorte was natuurlijk traumatisch maar ze vonden wel dat ze een geboortekaartje ‘verdiende’.

1 like

Ik bewaar alle geboortekaartjes. Is dat raar? En een halfjaar later, tja waarom niet?

23 likes

Nee hoor misschien ben ik wel raar.

@tessel op zich wel een logische verklaring. Weet alleen niet of ik t zelf zou doen.

Weten we al of Manis naar de dierenarts is geweest? Arm beest.

Heeft Sint al een uithaal naar Claire gedaan voor het kopiëren van haar look, net als met Wil toen :stuck_out_tongue_winking_eye:

25 likes

Als je ogen in je hoofdje hebt zie je zo dat die wijd opengesperde mond/rood haar/rechthoekig papieren object vasthouden look gewoon helemaal Cynthia is.
Ze hoeft dat niet eens te zeggen.

27 likes

Wat doet die Claire eigenlijk tegenwoordig. Zie nooit meer iets van haar (ben er ook niet rouwig om, daar niet van)

1 like

Inderdaad. Als ik daar een filmpje van keek was opeens mijn energie in een bodemloze put verdwenen.

2 likes

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat Mascha in haar cursus verteld.

Ze heeft toch niet mega veel followers ? En haar stories zijn altijd van die snelle boomerangs. Volgens mij heeft ze toch gewoon haar followers van haar YouTube kanalen en heeft dit niets met insta te maken.

Er is ook een Belgische InstaMommy ( :face_vomiting: ) die instagram advies geeft en ze heeft zelf maar 6000 followers. Dit is voor mij net zoals een dokter die rookt…

3 likes

Dit zie ik wel meer eigenlijk. Heel veel social media experts die zelf helemaal niet zo veel volgers hebben. Vraag me ook altijd een beetje af hoe dat werkt.

3 likes

Ik dacht dat Cynthia een geboortekaartje van een Claire Lucia gekregen had, en dat die baby toevallig ook Mila heette. Pas toen ik inzoomde om de tekst te lezen had ik door dat degene die de kaart vasthoudt Claire Lucia is, en niet Cynthia…

17 likes

Ik moet lachen.

Ja bizar he… vraag me dat ook ( iets teveel ) af.

Dit is toch iets heel anders? Een arts heeft gestudeerd voor zijn vak en dat hij/zij rookt doet toch niet af aan zijn/haar professie? Mag een psycholoog nooit depressief zijn geweest, bijvoorbeeld?

13 likes

Misschien zijn het echte echte volgers.

Misschien vanwege studie? Ik doe een mediagerelateerde opleiding waarbij social media best een grote rol speelt. Ik ken best wel wat klasgenootjes die zelf helemaal niet veel volgers hebben, maar zichzelf wel aanbieden als social media expert.

1 like

Ja dan is de baby niet nieuw en leuk meer en zit je in plaats daarvan met slaaptekort tussen de poepluiers terwijl niemand meer gezellig op kraambezoek komt

Heb ik weleens gehoord

6 likes

Ja maar dat kan toch ook best? Degene die bij mij op m’n werk de social media doet is zelf bijna onvindbaar op het internet haha. Maar ze weet wel van alle tools, technieken, trends etc. Het is wat anders als je zelf een beetje instagramt en dan denkt: oh dit kan ik wel verkopen. Maar genoeg mensen die ergens voor gestudeerd hebben of geleerd door werkervaring die niet voor henzélf doen wat ze geleerd hebben

10 likes