Beutyblogtopic XL #11

Haha ik ga dit de volgende keer ook doen als er een terugroepactie van aardappelkroketjes is ofzo. “Hey Dr. Oetker, hoe issie? Echt giga nieuws dat aardappelkroketjes giftig zijn. Kan ik jullie diepvriespizzas nog veilig eten? Spon mij xoxo”

33 likes

Echt hè.
En letterlijk elke mommy influencer maakt reclame voor twistshake. Voor mij alvast nog een merk om vooral NIET te kopen :exploding_head:

3 likes

Sowieso 55% korting vind ik echt van die ali oplichters. Ook al met die gare dekentrui die ze postte

7 likes

Maar die story daarna over de oogkleur, bruin is bruin toch? Dat je gefascineerd raakt door dit soort pietluttige zaken is echt waar ik bang voor ben als ik ooit moeder word. Mijn bruine ogen lijken op een kringspier, ik hoop echt niet dat ik obsessief ga zitten kijken of mijn kind mijn anusogen erft of niet.

48 likes

Ja ik zit nog totaal niet in de babywereld hoor, maar één van de leukste dingen aan een kind hebben lijkt me dat het een mix is van jou en je partner. Dus er zullen elementen van beide in zitten (zowel innerlijk als uiterlijk). Ik snap daarom die bewijsdrang dat het kind op jezelf lijkt nooit zo. Alleen maar leuk als je kind een combinatie is van beide toch?

6 likes

Mas heeft het ook vandaag over dat bamboespul in de vlog. 7 dagen geleden dus zo urgent was het niet als ze er gister past over postte. Fake assss

10 likes

Massa die zegt ik wil geen perspakketjes meer ontvangen want nutteloos en blabla, vandaag in de vlog een spon met dat badjassenmerk terwijl ze al 20 badjassen heeft. Hoezo is dat niet verspilling dan?

14 likes

Ze wilt geen ongevraagde pakketjes. Alleen de dingen die ze wél wilt in overleg / via afspraak.

1 like

Oja dat was het idd! Dan snap ik niet waarom je 20 badjassen zou willen :joy:

6 likes

Omdat ze betaald word om deze te dragen. Ik zou er dan ook wel 1 bij willen hoor😂

1 like

Walgelijke manier van ordinair plastic aanprijzen :face_vomiting: Omg het is niet van melamine dus het is veilig hoowr. Koop nu met mijn code en maak me rijk.

2 likes

Ik vind mijn zeeman badjas nog steeds fijn. Die kostte maar 15€
Die Mascha aanprijst vind ik duur en dan ook nog extra betalen om je naam erop te laten borduren door een machine.

1 like

De campagnes die Mascha nu aanneemt hebben een hoog Tell Sell gehalte.

12 likes

Influencen is het nieuwe bloggen

Allemaal te denken aan Allmighty Max die van die gare spondeals regelt voor haar…

7 likes

Ik vind de badjas ook helemaal niet mooi zitten. Hij staat helemaal open aan de onderkant. Als ze gaat zitten, schuift alles opzij.

2 likes

Ik ben even naar beneden gescrolld. Maar leeft Manis nog?

Ja joh, volgens mij wel!

84 likes

Hahahahahahaha dat net jij dit zegt

21 likes

Goeie he :upside_down_face:

10 likes