Dankjewel voor de directe bevestiging. In deze tijd van nepnieuws is het fijn om iets uit de mond van een betrouwbare bron te horen.
Awwww hahaha, best erg dit:P Maar ik moet er toch om lachen.
Allebei dood?
Haha aah sorry! Zie nu pas dat het daarna ging over die katjes of ze nog leven
Ik denk dat we wel in het uitsterven van influencen zitten. De geloofwaardigheid is er helemaal uit toch
Nee joh, denk ik echt niet. Het hoeft niet geloofwaardig, het moet gewoon mensen blootstellen aan een product. Reclames op tv zijn toch ook irritant en ongeloofwaardig, maar wel effectief?
Geen idee hoe effectief ze zijn. Vast wel effectief maar ik zie ze nooit! Denk dat er ook steeds minder mensen in een influencer trappen zoals serena verbon bijvoorbeeld en steeds meer mensen opzoek gaan naar specifieke niche influencers in hun eigen netwerk of via fora zoals dit.
“Welk dansje doen we nu? Raad het in de comments!”
(Vind het wel echt cute overigens hoor, het is leuk om haar een keer zonder Gregor en baby te zien en gewoon met een vriendin en gewoon good old Mascha stuff).
Die mevrouw wast onzichtbare ramen.
Jomanda is de original wappie!
harske
Had ze jou om toestemming moeten vragen ,ofzo 🤷🏼
Oh neen hoor
Wauw ik moest dit echt 10x lezen en dacht eerst dat het een of andere autocorrect was ofzo mijn god. Ze bedoelt hartstikke? Whahahah jeezzz
Toen ik snel langs scrollde dacht ik dat ze dr benen in dr nek had gelegd.
Ik vind ook de bob heel mooi staan en ze gaat het ook weer lang laten groeien.
Harske jammer maar ja wat doe je eraan
Terwijl ze aan een takje ruikt