Beutyblogtopic XL #11

Zou Keesje hierover wel of niet gepiest hebben?

1 like

Haha, zou daar ā€˜harske’ van komen? :sweat_smile:

Ja of:
ā€œNou Cynthia, ik tel tot 3ā€ en dan op t moment dat die strip eraf gerukt wordt roept ze 'Harske!!"

4 likes

Het is een beetje eng hoe sommige influencers echt zo zijn.

https://youtu.be/Go5UJlQKQTw

2 likes

Zij is grappig! 2014 makeup oid moet je kijken.

3 likes

Ah nee!!!

Ik dacht al…het lijkt ergens op.

6 likes

Iemand een idee over welke influensters debster het heeft?

1 like

Waar, hoe en wat?

2 likes

Haha beetje zuur omdat al die andere influencers met de campagnes gaan lopen?

9 likes

Ja. Ze heeft vaker dit soort posts waarbij ze niemand specifiek noemt en toch al haar collega’s collectief naar beneden harkt.

2 likes

Debbie doet niet heel veel spon toch? Ik begrijp wel wat ze zegt.
Ik zie haar er wel voor aan om een spondeal met WC-eend te weigeren, terwijl half Instagram ineens halve orgasmes kreeg van wc eend.

28 likes

Ja dat zal wel, maar waarom zou je dit online zetten? Zeg het gewoon tegen je real life vrienden of je dochter.

1 like

Dat denk ik hier ook wel eens :pray:t4:

16 likes

Debbie is that you?
Haha

3 likes

Ik ben exposed. 🄷

Of die stomme badjassen

Ik heb de indruk dat Debbie ook niet echt fulltime ā€œinfluencerā€ is of wil zijn? Niet om te disrespecten wat ze doet, maar ze heeft volgens mij een specifieke interesse, scope en volgers. Dan snap ik ook dat ze andere keuzes maakt maar wel gek om het zo te benoemen idd

Nouja deb maakt bijna dagelijks reclame voor oslo skinlab, Benefit, Charlotte Tilbury en lookfantastic dus vind het wel een beetje hypocriet van ons mam

En ik verdenk die lilleke leblon sportkleren ook van spon

21 likes

Ik snap Debbie wel. Ben er soms ook klaar mee. Je moet soms gewoon even op zoek naar nieuwe influencers denk ik. Na een tijdje worden ze te groot, krijgen een sponsor contract met nak-d, een eigen lijn met het een of ander bij de Kruidvat en schrijven ze een boek. Dat is ongeveer het einde.

22 likes