Ja dat zal wel, maar waarom zou je dit online zetten? Zeg het gewoon tegen je real life vrienden of je dochter.
Debbie is that you?
Haha
Ik ben exposed. đ„·
Of die stomme badjassen
Ik heb de indruk dat Debbie ook niet echt fulltime âinfluencerâ is of wil zijn? Niet om te disrespecten wat ze doet, maar ze heeft volgens mij een specifieke interesse, scope en volgers. Dan snap ik ook dat ze andere keuzes maakt maar wel gek om het zo te benoemen idd
Nouja deb maakt bijna dagelijks reclame voor oslo skinlab, Benefit, Charlotte Tilbury en lookfantastic dus vind het wel een beetje hypocriet van ons mam
En ik verdenk die lilleke leblon sportkleren ook van spon
Ik snap Debbie wel. Ben er soms ook klaar mee. Je moet soms gewoon even op zoek naar nieuwe influencers denk ik. Na een tijdje worden ze te groot, krijgen een sponsor contract met nak-d, een eigen lijn met het een of ander bij de Kruidvat en schrijven ze een boek. Dat is ongeveer het einde.
Debbie neemt niet elke spon aan, alleen wat bij haar past. Denk dat ze dat verschil bedoeld.
Debbie maakt wel reclame, maar wel altijd voor dezelfde doelgroep. Als ik wat wil weten over een bepaald merk wil weten dan voelt het eerlijker, omdat ze die producten vaak laat terug komen.
Ze moest in het begin ook vaak genoeg zeggen dat ze geen budget make-up wou reviewen.
Het einde van de geloofwaardigheid van de bloggers en influencers kwam toen ze wandelende reclameborden werden.
We gingen toch beautyblogs lezen om persoonlijke meningen over producten en tips en dergelijke. Juist geen reclame. Helaas was dat slechts van korte duur. Ik ga je niet op insta volgen zodat ik naar je lelijke, geforceerde wc eend spon kan kijken, donder op.
Mascha wil graag haar sinussen operatief wijder maken en dan ook meteen een nose job. Laat weten in de comments waar ze dit kan doen.
Ik weet nog dat Mascha ooit op haar blog een artikel had waarin haar neus gephotoshopt was naar een rechte neus. Volgens mij zei ze daarin dat die misschien mooier is, maar dat haar neus wel bij haar past en er blij mee is.
Ben benieuwd of ze nu een neus wil die op die gephotoshopte lijkt.
Wat? En dit heeft ze eerst besproken met een arts of is dit op aanraden van Dr. Siem?
Ze is naar een plek gegaan om dat te vragen, maar daar doen ze alleen nose jobs en geen sinussen e.d.
Omdat die meid drie dagen een snotneus heeft?
En Mila heeft een âperfecte neusâ dus ze hoeft zich geen zorgen te maken dat Mila dan de enige is met een âniet perfecte neusâ en zich dan slecht voelt ik heb nog nooit een baby gezien met een haakneus hoor, dat komt pas laterâŠ
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat Mascha een nose job wil. Ik vind ook helemaal niets mis met haar neus
Waarom bespreekt ze dit niet eerst met haar huisarts zoals elk normaal mens zou doen?
Ik zou het zo jammer vinden als Mascha haar neus zou laten doen. Het maakte haar heel relatable en vond het feit dat ze er content mee was heel motiverend. Je hoeft niet perfect te zijn. Maarja haar neus haar leven.
En meer hoeven we er eigenlijk ook niet van te vinden.