Debbie neemt niet elke spon aan, alleen wat bij haar past. Denk dat ze dat verschil bedoeld.
Debbie maakt wel reclame, maar wel altijd voor dezelfde doelgroep. Als ik wat wil weten over een bepaald merk wil weten dan voelt het eerlijker, omdat ze die producten vaak laat terug komen.
Ze moest in het begin ook vaak genoeg zeggen dat ze geen budget make-up wou reviewen.
Het einde van de geloofwaardigheid van de bloggers en influencers kwam toen ze wandelende reclameborden werden.
We gingen toch beautyblogs lezen om persoonlijke meningen over producten en tips en dergelijke. Juist geen reclame. Helaas was dat slechts van korte duur. Ik ga je niet op insta volgen zodat ik naar je lelijke, geforceerde wc eend spon kan kijken, donder op.
Mascha wil graag haar sinussen operatief wijder maken en dan ook meteen een nose job. Laat weten in de comments waar ze dit kan doen.
Ik weet nog dat Mascha ooit op haar blog een artikel had waarin haar neus gephotoshopt was naar een rechte neus. Volgens mij zei ze daarin dat die misschien mooier is, maar dat haar neus wel bij haar past en er blij mee is.
Ben benieuwd of ze nu een neus wil die op die gephotoshopte lijkt.
Wat? En dit heeft ze eerst besproken met een arts of is dit op aanraden van Dr. Siem?
Ze is naar een plek gegaan om dat te vragen, maar daar doen ze alleen nose jobs en geen sinussen e.d.
Omdat die meid drie dagen een snotneus heeft?
En Mila heeft een âperfecte neusâ dus ze hoeft zich geen zorgen te maken dat Mila dan de enige is met een âniet perfecte neusâ en zich dan slecht voelt ik heb nog nooit een baby gezien met een haakneus hoor, dat komt pas laterâŠ
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat Mascha een nose job wil. Ik vind ook helemaal niets mis met haar neus
Waarom bespreekt ze dit niet eerst met haar huisarts zoals elk normaal mens zou doen?
Ik zou het zo jammer vinden als Mascha haar neus zou laten doen. Het maakte haar heel relatable en vond het feit dat ze er content mee was heel motiverend. Je hoeft niet perfect te zijn. Maarja haar neus haar leven.
En meer hoeven we er eigenlijk ook niet van te vinden.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Natuurlijk is ieder mens baas over eigen lichaam maar er valt wel wat te zeggen over de invloed (bekende) mensen die cosmetische ingrepen laten uitvoeren hebben op onze maatschappij.
In een ideale wereld zouden alle neuzen, borsten, buiken, oren etc gewoon mogen bestaan, zonder gevolgen (onzekerheden, pesterijenâŠ). âMooi zijnâ wordt veel te belangrijk gevonden.
Vallen we hier even om Maschaâs neus, terwijl Jessie ondertussen een hele behandeling met fillers en al online gooit.
Maar het is toch niet zo dat iedereen dat hier goed vindt, ik vind het een slechte voorbeeld voor de jeugd. Omdat de meeste instagrammers die aan plastische chirurgie doen er bijna hetzelfde uitzien. Als je je geen dikke lippen hebt wat nu in is gaan jonge mensen bijna denken dat dat lelijk is. Daar stoor ik mij aan, ik vind dat er geen promotie moet worden gemaakt voor plastische chirurgie.
Dit vind ik ook niet âgoedâ. Jessie volg ik daarom ook niet, ik vind haar te ver afstaan van mijn eigen normen en waarden, niet sympathiek etc. denk dat ze geen goede invloed heeft om dit allemaal te laten zien. (los van haar eigen struggle en dat ze zelf moet weten wat ze doet)
Maar Mascha staat juist altijd voor 'blij zijn met jezelf, women empowerment, eventuele imperfecties maken uniek etc. (dacht ik) daarvoor had ik altijd bewondering voor haar. dus vind het daarom wel jammer dat ze toch zo gevoelig is voor de maakbaarheid van schoonheid, en nu dit aan zichzelf wil veranderen ofzo?
Ik ben het helemaal met je eens! Ik bedoelde het meer van dat er nu hele commotie is over een neuscorrectie maar nog niemand het heeft gehad over een video die het nĂłg meer promoot.
Heb je het dan over Jessie Maya? Want dan gaat die vergelijking niet op vind ik. Ik kan me inbeelden dat gezichtschirurgie voor transvrouwen een belangrijke stap in de transitie kan zijn, en dat lijkt me ook véél dieper gaan dan een mooiere neus willen.
Maar dat geldt dan toch ook voor de personen die nu een ingreep laten uitvoeren of al hebben laten uitvoeren?
Maar is dat ook niet wat hier mis gaat? Ik heb de video niet gezien hoor, maar als Mascha zelf onderzoek had gedaan en nagedacht had en dan op een gegeven moment kwam met de boodschap; âik ga een neusoperatie laten doen want dat wil ik graagâ is dat iets heel anders dan tussen neus en lippen door zeggen âik wil een sinusoperatie en een neusoperatie tegelijk, laat in de comments achter waar ik dat kan doenâ.