Dit laatste begrijp ik helemaal, en het is ook goed dat ze haar volgers meeneemt in het proces etc. om een taboe te doorbreken of om anderen te helpen of gewoon omdat ze dat wil. De manier waarom draait voor mij teveel om spon of een bepaalde attitude waar ik mezelf niet zo goed in kan plaatsen, en haar daarom niet volg.
Ik vind het lastig om te juiste woorden te vinden om mijn bedoeling met die post duidelijker te maken. Het is natuurlijk ook een gevoelig onderwerp. Hoop gewoon dat niet teveel jonge (cis) meiden in een gezond lijf laten snijden om een onrealistisch plaatje van instagram/influencers na te streven. Jessie werd hierin al als voorbeeld gebruikt voordat ik over haar postte door bijv @Blush en @Calypso
Daarnaast struggled ze ook met een bepaalde vorm van BDD dacht ik? Dat maakt het nog wat complexer.
Bij de make up show van Nikkie vond ik haar bijvoorbeeld ook niet zo aardig tegen die kinderen, terwijl Nikkie dat mega goed deed.
Persoonlijk vind ik het prettig om body positive mensen te volgen, die sympathiek overkomen, ik vind dat van Mascha/ Vera/Nikkie bijvoorbeeld heel erg goed hoe ze dat doen. Zou ik een beter ‘voorbeeld’ functie vinden voor jonge meiden. (los dus van het transvrouw oid)