Beutyblogtopic XL #11

Wauw wat een verrassing

5 likes

Ja volgens mij was dat ook ooit een vraag-
bij een van haar Q&A’s.
Ze gaf aan dat ze die vraag al heel vaak had ontvangen door de jaren heen (is ook brutaal zeg). En ze was er idd juist content mee (maar daar kan ze ook weer op teruggekomen zijn, wat ook prima is).

https://www.instagram.com/p/CL1ouOdFQ4G/?igshid=14jv107v51in3

Als ik dit aanbreng zitten toch mijn hele wangen onder de poeder en glitters of snap ik dit gewoon niet

3 likes

Oohh ik vind het ook best los/poederig ogen, dan heb je mega fall out. Pigmentatie lijkt ook niet zo super? Maar misschien wel hoor, lastig oordelen zo van een eerste indruk.

4 likes

€25 per maand en je zit er sowieso 3 maanden aan vast. Best een aardig bedrag. Maar goed, ik weet niet wat de gemiddelde beutyliefhebber per maand uitgeeft. Maar dan zou ze dus ook met 12 ‘collecties’ per jaar moeten komen… Gemiddeld zo’n 50-60 nieuwe producten.

2 likes

Ik ben zelf echt huiverig voor zo’n abbonementssysteem hoor en vooral als het niet maandelijks opzegbaar ik.

Krijg ook echt foute monicavibes met zo’n box twv €150 voor maar €25!!1! Al gok ik dat Anna nooshin zoiets wel beter doordenkt.

Ik snap ook al dat gedweep over sustainibility niet als je mensen “dwingt” een abonnement nemen met elke maand 4-5 nieuwe producten.

Wel heel leuk die inclusieve campagne :raised_hands:

10 likes

Zo’n abbo vind ik persoonlijk niets… Heb het idee dat dit nog eens flink kan floppen door de abbo vorm…

6 likes

Vroeger waren er toch veel van die beautyboxen, dacht dat iedereen daar nu wel klaar mee was.

3 likes

Je moet wel een echte echte makeup fan zijn hiervoor.

Ja dit vooral. Alsof elke highlighter iedereen staat? Juist voor zo’n inclusief merk (hoera!) lijkt me dat raar. Ik wil zelf mijn kleuren kiezen.

4 likes

Ja dat is ook zo. Maar ik ben geen echte makeup liefhebber. Ik draag wat mij goed staat en ik experimenteer niet veel. Daarbij ben ik ook getint en veel kleuren staat mij niet. En mij lijkt dit ook niks.

Wie is haar doelgroep dan? :sweat_smile:

1 like

Ja, terwijl ik zonder abbo misschien best wat zou willen aanschaffen?

3 likes

25 euro zowel voor make up als skincare? Dat hangt er maar vanaf wat je ervoor krijgt.

Zijn dat de vaste modellen of influencers die het hebben uitgeprobeerd (dit laatste dacht ik), die dame Ruba zie ik vaker, ontvangt veeeel spon.
De naam deed me ook aan Poosh denken

Klinkt heel erg als P.oosh (Kourtney K’s lijn met producten).

2 likes

Haha ja was ook het eerste waaraan ik dacht.

1 like

Nog even over de eventuele nosejob van Mascha, ik zou het wel echt jammer vinden als ze dat doorzet. Tuurlijk, haar neus haar leven maar tegelijkertijd ook niet.
Hoe normaler plastische chirurgie wordt, hoe meer je opvalt als je hier niet in mee gaat en “afwijkt”. De lat en eisen aan ons uiterlijk worden steeds hoger, in mijn ogen, en alleen haalbaar met pijnlijke en dure ingrepen.
Ik voel persoonlijk de druk om hier ook in mee te gaan en ergens maakt dit me wel verdrietig. Ik wil mijn zuurverdiende geld niet uitgeven aan pijnlijke en onnodige behandelingen maar ik wil ook niet onderdoen voor het schoonheidsideaal en achter blijven.
Iedereen moet het zelf weten, ik overweeg ook een aantal behandelingen. Maar wanneer je onder het mes gaat draag je naar mijn mening wel bij aan de verhoging van de lat en de druk op het uiterlijk van vooral vrouwen.

31 likes

Waar blijft dat product van mo eigenlijk? Was toch ook een soort highlighter in creme vorm oid?

3 likes

Vind het ook niet echt een originele naam. Doet me ook aan de oude kledingwinkel van de Kardashians denken: Dash. Stukje achternaam is altijd makkelijk.

Snap sowieso niet waarom Anna nu de make-up kant op gaat. Als ik aan haar denk springen haar bijzondere looks er niet bepaald bovenuit. Zou ik eerder denken aan kleding…

3 likes

ja waar Kiana toen helemaal lyrisch over was dat zij het mocht testen en zich een soort muze voelde

6 likes

Ik had precies hetzelfde toen ik het las :joy:

1 like