Als mijn kat een pilletje moet gooi ik het gewoon voor hem op de grond en dan eet ie het op 
Oh nee!! Dat is wel next level 
the dream
als ik tegen mijn kat zeg: wil je wat eten? Vreet hij letterlijk Ɣlles op wat ik aanbied, inclusief medicatie, ondefinieerbare dingen van de vloer en zijn eigen dotten haar.
Die is echt geboren zonder die natuurlijke filter die katten zouden hebben. Als hij vroegtijdig overlijd is het omdat hij waarschijnlijk het meest giftige ooit heeft opgegeten
Ja dat dacht ik ook, een kat een pilletje geven is meestal een hel. Laten we het hopen dat manis heel makkelijk is, je wilt echt niet elke dag een strijd voeren met je kat.
Ik houd ervan om te lezen wat voor ass holes katten kunnen zijn. 
Weet je wat pas leuk is, oogdruppels inbrengen bij een kat. Twee keer per dag. Zes weken lang.
Mijn kat is een engeltje, maar zodra hij dat pipetje zag veranderde hij hier in;
Ben blij dat het mee lijkt te vallen met Manis. Hopelijk komt ze er bovenop en heeft ze nog een paar goede jaren voor de boeg.
Oh de hel. Hier ook oogzalf gehad voor de kat.
Zijn er hier nog meer oude Essiebutton fans? Ze heeft een speciale video om 18.00 zegt ze met als titel: 10 years on Youtube en een oude Essiebutton foto. Ik ben zo benieuwd wat het zal zijn (hopelijk geen ad).
hahaha āhartstikke leuk! ik ben heeel erg teleurgesteld.ā
Ik verwacht eigenlijk gewoon een āik ben 10 jaar op YouTube, ik heb zoveel meegemaakt, dank voor al jullie supportā-video
Waar wordt het grappig? Ben nu op de helft en vind het heel traag gaan en niks grappigs aan
Zo, Monica heeft de centjes weer verdiend en heel veel mensen een oor aan genaaidā¦Kassa

Dit filmpje is een jaar oud, dit was toen een relletje indd.
Mas bestelt voor vier mensen HF ipv twee zodat ze er dan ook mee kunnen lunchen en is vervolgens verbaasd dat de zak spinazie en de bak pasta groter zijn. āhet is gewoon net even wat meerā ja gek he meid wat een dolle boel, zo maak je toch nog eens wat mee
Aranka heeft paginagrote āstem FVDā banners op haar blog staan 
Zou dat betaalde spon zijn?
Kunnen partijen/bedrijven dat niet gewoon inkopen via Google?
Ja geen idee, dat vraag ik me dus af?
Het is zoān ding dat als je door een artikel scrollt je op die paginavullende advertentie komt, en als je dan weer verder scrollt kom je weer in het artikel.
Met politieke partijen kan ik me voorstellen dat je niet zomaar elke partij op je blog wilt maar ik weet niet hoe dit werkt, of er echt plek aangevraagd wordt of dat het inderdaad via google gaat en je niet weet wat er komt
Ik zei het als vraag, maar volgens mij kan dat dus. Dan nemen ze een hele website over met alleen maar dezelfde advertenties, in dit geval FvD dus. Porterenee (een blog over financiƫn) is daarmee gestopt nadat ze steeds takeovers kreeg van bedrijven waar ze helemaal niet achter stond.