Beutyblogtopic XL #11

Wat doet Anna eigenlijk nog? Ik kijk geen RTL dus wellicht mis ik vanalles?

Zou Anna ooit ook nog een keer trouwen? Ze was toen wel verloofd toch?

Was dat niet uitgebracht bij k.ruidvat? Of was dat weer een andere collectie haha

Was een andere lijn, vanuit hun sieradenmerk.

1 like

Las ergens dat ze ook skincare zou aanbieden. Zij was wel 1 van de eersten destijds die zo’n hele uitgebreide routine deed (nsmbl periode) vanuit alles wat ze toen opgestuurd kreeg natuurlijk. Maar qua skincare vond ik het wel logisch klinken

1 like

Ohja dat zag ik laatst in grote getale in van die vieze plakkerige kortingsbakken liggen

Ze zat van de week als “expert” bij de Vooravond, ging over de documentaire van Billie Eilish. Verder zie ik haar nergens, ook op Instagram is ze niet heel actief. Ja nu ineens nu er wat promoot moet worden…

1 like

In December was ze kandidaat bij de Slimste Mens :woman_shrugging:

1 like

Anna is zich als creator gewoon helemaal suf aan ‘t createn en het liefst allemaal American concepten

14 likes

Ook makkelijk om te zeggen dat ze nog geniet van het leven. Hoe meet je dat? Naja, hoop dat ze zich goed laat informeren door de dierenarts.

3 likes

Nou sorry hoor je kan veel van Mas haar levendige fantasie zeggen maar dit is gewoon echt zo. Katten judgen

64 likes

77 likes

Daarom kan ik ook nooit seks hebben met mijn (of welke dan ook) kat in de kamer. Voelt gewoon alsof iemand constant zo naar je zit te loeren:

80 likes

Ik denk vooral Anna-fan. Ik hou van beauty en makeup maar dit trekt me écht niet. De producten zijn makkelijk vervangbaar door andere merken (en die andere merken zeggen geen shit zoals "kost maar € 25 because we love you, kots).

En ze zeggen dat het lekker duurzaam is want alles wordt op bestelling gemaakt. Anderzijds hang je als klant wel 3 maanden vast aan je abonnement en krijg je ongetwijfeld dingen die ongebruikt in de kast blijven liggen of doorgegeven worden (en vervolgens bij de ontvanger ongebruikt in de kast blijven liggen, lol).

4 likes

Sowieso is het voor hen ook veel goedkoper om op bestelling te produceren. Maar het klimaat klinkt beter.

3 likes

Het doet mij denken aan die Goodiebox, precies hetzelfde concept. Echt nieuw en innovatief is het dus al niet. Een box vol met make-up/skincare/verzorgingsproducten. Ik heb die een tijdje gehad want ik wilde graag wat nieuwe producten en merken ontdekken, maar feit is dat je bij maand 3 al niet meer toekomt aan alle producten en je badkamerkast alleen maar voller raakt. Er zijn gewoon producten die je niet gebruikt en in zo’n box is het risico dat het er wel inzit, want je kiest niet zelf.

Duurzaamheid heeft alles te maken met goede keuzes maken, en gezien je hier geen keuzevrijheid hebt kunnen ze het nog zo groen willen verkopen, het is het gewoon niet.

15 likes

Maar dat is dan nog van verschillende merken die je uit kunt proberen (voor een lagere prijs?)
Ik zou het ook niets vinden hoor, maar iedere maand een aantal producten van hetzelfde merk, waarbij je niet zelf kunt kiezen vind ik dan nog vreemder.

En wat als je dan een product heel fijn vindt en het gaat op. Kun je het dan wel opnieuw bestellen of moet je dan maar afwachten?

Oja je hebt gelijk, van Anna is het ook nog (maar) van 1 merk.

Feit is dat je sommige producten gewoon niet gebruikt, zonde.

Ik zou alleen nu niet trouwen ook al zou ik verloofd zijn… Gok dat zij het ook groots wil vieren en daarom nog niet getrouwd is.

2 likes

Kan me herinneren dat ze überhaupt niet wilde trouwen, was daarom benieuwd of het ooit nog zou gebeuren. Vind haar ook wel iemand die juist klein zou trouwen! Alleen voor de wet oid.