Update over manis.
Zodra m’n vriend en ik ook maar enigszins genegenheid bij elkaar zoeken zie ik m’n kat al kijken “oh god daar gaan ze weer laat me naar boven”
Voor speciaal voer kan je toch een voederbakje kopen die enkel opengaat wanneer de kat die de chip krijgt eruit kan eten?
Is dat zo’n raar concept dat ze die optie niet overwegen?
En “pillen slikken” als het om een kat gaat is ook weer zo’n Maschaisme he haha. Koffie neem je in maar een kat popped natuurlijk effe een pilletje achterover.
Ja, dat dacht ik ook meteen. Ik heb zelf thuis ook van die voerbakken, want 1 kat met speciaal voer. Gaat al jaren goed.
Lijkt me trouwens ook een stuk minder stressvol voor oma Manis dan elke dag een pil in je giecheltje geduwd krijgen.
Dat voer schijnt heel smerig te zijn, aldus onze dierenarts. Wij hadden die optie namelijk ook. En ik wil wel dat mijn katten genieten van hun eten.
Dierenarts heeft het dus zeker geproefd voor de katten? Dat is pas echt hart voor de zaak!!
Een van mijn katten moet ook speciaal voer maar dat lossen we gewoon op door als hij moet eten, de andere even buiten of in een andere kamer met de deur dicht neer te zetten. Zodra hij zijn eten op heeft, gaat de ander eten. Makkelijk zat!
Al kan ik me wel voorstellen dat je met een baby in huis daar minder zin in hebt haha
Oh da’s wel minder ja… Maar als ik kijk hoe moeilijk mijn kat doet over een pilletje denk ik toch dat ik voor het vieze voer zou gaan.
Heb een vrij genante ervaring gehad bij de dierenarts toen mijn kat een pilletje bleef uitspuwen. Ik had haar hoofdje vast, de dierenarts wreef over haar keeltje om haar te doen slikken… En de trut (mijn kat dus, niet de dierenarts) maar kwijlen haha mijn mouwen waren gewoon nat.
Mijn kat krijgt ook wekelijks een allergie tabletje en dat mik ik zo bij hem naar binnen, maar hij is ook wel de makkelijkste kat ever.
Als mijn kat een pilletje moet gooi ik het gewoon voor hem op de grond en dan eet ie het op
Oh nee!! Dat is wel next level
the dream
als ik tegen mijn kat zeg: wil je wat eten? Vreet hij letterlijk álles op wat ik aanbied, inclusief medicatie, ondefinieerbare dingen van de vloer en zijn eigen dotten haar.
Die is echt geboren zonder die natuurlijke filter die katten zouden hebben. Als hij vroegtijdig overlijd is het omdat hij waarschijnlijk het meest giftige ooit heeft opgegeten
Ja dat dacht ik ook, een kat een pilletje geven is meestal een hel. Laten we het hopen dat manis heel makkelijk is, je wilt echt niet elke dag een strijd voeren met je kat.
Ik houd ervan om te lezen wat voor ass holes katten kunnen zijn.
Weet je wat pas leuk is, oogdruppels inbrengen bij een kat. Twee keer per dag. Zes weken lang.
Mijn kat is een engeltje, maar zodra hij dat pipetje zag veranderde hij hier in;
Ben blij dat het mee lijkt te vallen met Manis. Hopelijk komt ze er bovenop en heeft ze nog een paar goede jaren voor de boeg.
Oh de hel. Hier ook oogzalf gehad voor de kat.
Zijn er hier nog meer oude Essiebutton fans? Ze heeft een speciale video om 18.00 zegt ze met als titel: 10 years on Youtube en een oude Essiebutton foto. Ik ben zo benieuwd wat het zal zijn (hopelijk geen ad).
hahaha “hartstikke leuk! ik ben heeel erg teleurgesteld.”