Hmmm Lorac is sinds kort wel te vinden bij Boozyshop! 

OMG MEEN JE DIT WAT EEN DROOM
Niet serena die indruk probeert de maken bij haar Corona test door zich te schamen om haar kok reflex. Okaaj
Kiko heeft ook palletjes met die kleuren en goed geprijsd voor een leek/om te testen.
Vind de kleuren wel mooi en die body highlighter ook maar niet voor die prijs. Vind dat bestellen vooraf echt #greenwashing, dat is puur voor eigenbelang toch? Het idee dat dit setje €150 kost is echt lachwekkend 
Ben sowieso wel een beetje over influencers die verslag uitbrengen van hun coronatest. Praktisch iedereen heeft er al wel een gehad at this point.
Sorry misschien een overload aan off topic reacties maar onze kat krijgt eczederm en dat werkt goed!
Dit is zowat negatieve reclame joh.
Speelgoedwinkel makeup
Eerste wat ik zie zijn de nagels… Vindt die op de huid ligt er niet charmant uitzien, zo voor zo’n korrelige swatch…
Hahaha ik ga echt stuk om dit filmpje, die edits
Licky Licky, custom Licked
Dat is toch gewoon chunky glitter? Dat swatched altijd zo, kan wel heel mooi op het oog zijn.
Hahahahahaha hardop lachen. Mijn vriend meteen uitgelegd waarom, hij vindt het fantastisch. Hij vindt ze allemaal verschrikkelijk, dus hij geniet hier nog meer van dan ik.
Misschien interessanter is het feit dat ze slechts 100 uur aan blogposts heeft besteed. Dat is zo’n 2 uur per week (als ik aanneem dat ze iedere week van het jaar werkt). Vind het wel opvallend hoe ze met zo weinig input nog altijd de blog laat bestaan. Voor mijn gevoel zijn er hobby bloggers die er meer uren in steken!
Ja maar als je 3 keer per jaar hetzelfde recept opnieuw online zet, dan red je die 2 uur per week wel hoor.
Zo lang niks gepost hier.
Ik mis echt de tijd dat dit een hot topic was dat haast niet bij te houden was.
2 dagen niets gepost in dit topic… de beautyblog/blog tijdperk is officieel voorbij.
Mascha gaat haar social-media cursus niet meer live aanbieden omdat niet iedereen aanwezig kon zijn op haar aangeboden tijden.
Je kunt straks een vooraf opgenomen workshop “kopen”
Want ze doet het niet gratis.
Hoeveel denk je dat dit zal kosten?
- €10,-
- €20,-
- €30,-
- €40,-
- €50,-
- Veel meer
0 stemmers
Wel slim van haar want je neemt het 1x op en je kan het net zo vaak verkopen als je wilt met maar 1x werk qua opnemen en af en toe wat reclame maken.
Natuurlijk met een spetterende coaching zin als: de deuren gaan weer open alleen nu van €999 voor €250!
(Ik snap de marketing er achter maar ik vind het altijd zo suf want als je iemand langer volgt weet je dat die cursus/coaching nooit voor de volle prijs wordt verkocht)
Ik denk gewoon net zoveel als de live cursus, “want er veranderd bijna niks”.